waarom zou hijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1,3 miljoen lijkt mij wel genoeg, levert hij maar wat in.
ik zou voor die 4 ton kiezenquote:
net zoveel als nu.......quote:
Reis moet eerst maar eens op niveau zien te komen. Ik betwijfel nog steeds ernstig of hij op een stabiel niveau kan komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef Scarface88 het volgende:
Fred Rutten weer herenigd met Jonathan Reis
Hij RT'ede het en ik dacht misschien iets voor Davy.quote:
Fred naar die schijtclubquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:14 schreef Scarface88 het volgende:
Fred Rutten weer herenigd met Jonathan Reis
Jij reageert daar zelf ook normaler dan hier, dat zal er ook wel mee te maken hebben he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk eens voor de grap in het Ajaxtopic hoe het ook kan met betrekking tot supporters van andere clubs die met je in gesprek gaan..
Waar heb je het over gast. Wie ben jij? Oprotten als je niks te nuttigs te melden hebtquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk eens voor de grap in het Ajaxtopic hoe het ook kan met betrekking tot supporters van andere clubs die met je in gesprek gaan..
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je het over gast. Wie ben jij? Oprotten als je niks te nuttigs te melden hebt
Misschien omdat je je zo makkelijk uit de tent laat lokken, pikkebaas.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij reageert daar zelf ook normaler dan hier, dat zal er ook wel mee te maken hebben he.
Valt wel mee hoor. Als hij op dezelfde manier hier post gaat het ook goed.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien omdat je je zo makkelijk uit de tent laat lokken, pikkebaas.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je het over gast. Wie ben jij? Oprotten als je niks te nuttigs te melden hebt
Wauw, typerend.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die gaan dat gewoon betalen hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kun je beter 15 miljoen voor Vertonghen met een nog 1-jarig contract vragen aan aan Tottenham inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |