Aangezien Strootman een groot talent is en Nike ziet in hem een grote speler die over 2 jaar ws bij een topclub speelt. Scheelt denk ik wat geld ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:38 schreef Typisch het volgende:
2 Nederlanders, het is een voorteken!
Nee maar serieus, waarom staat Strootman er zovaak op bij Nike?Terwijl je toppers als Van der Vaart ook onder contract hebt.
Dit.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aangezien Strootman een groot talent is en Nike ziet in hem een grote speler die over 2 jaar ws bij een topclub speelt. Scheelt denk ik wat geld ofzo?
Tamataquote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef StijnDa het volgende:
Als Willems nou de sterren van de hemel speelt het op EK, wie is dan volgend jaar PSV's linksback?
Tamata is RB waarom snapt niemand(Rutten) dat.quote:
Bouma denk ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef StijnDa het volgende:
Als Willems nou de sterren van de hemel speelt het op EK, wie is dan volgend jaar PSV's linksback?
Volgensmij is Willems nu al nummer 1 back. Had Brands geloof ik al voor het EK gezegdquote:Op zondag 3 juni 2012 14:42 schreef StijnDa het volgende:
Lijkt me dat Pieters hoger staat..quote:Op zondag 3 juni 2012 14:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij is Willems nu al nummer 1 back. Had Brands geloof ik al voor het EK gezegd
Als Pieters niet weg gaat, dan gaat hij hopelijk LCV spelen.quote:
Pieters zou weggaan maar zijn blessure is iets wat hem tegenhoud. Alsnog zie ik Willems hoger aangezien die nu een EK gaat spelen en gelijk al meer ervaring heeft dan Pietertjequote:
Pieters al 14 interlands...quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieters zou weggaan maar zijn blessure is iets wat hem tegenhoud. Alsnog zie ik Willems hoger aangezien die nu een EK gaat spelen en gelijk al meer ervaring heeft dan Pietertje
Niet haten op onze Piet.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieters zou weggaan maar zijn blessure is iets wat hem tegenhoud. Alsnog zie ik Willems hoger aangezien die nu een EK gaat spelen en gelijk al meer ervaring heeft dan Pietertje
Moet hij wel minimaal een 6je halen. En volgens mij krijgt hij Nani als tegenstander.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Willems heeft al top ervaring mocht hij tegenover CR7 staan.
Die gaan wel wisselen van positie, maar Jetro heeft beide in de pocketquote:Op zondag 3 juni 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet hij wel minimaal een 6je halen. En volgens mij krijgt hij Nani als tegenstander.
Wie is Nani?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet hij wel minimaal een 6je halen. En volgens mij krijgt hij Nani als tegenstander.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op zondag 3 juni 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
En over 2 weken gaan we hier allemaal janken hoe slecht Jetro wel niet is
Kan wel. De vraag is of Jetro dat is, denk het niet. Maar bij gebrek aan beter...quote:Op zondag 3 juni 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
Die jongen is wat, 19? Dan kan je toch nog niet goed genoeg zijn voor de nationale ploeg van een land dat gewoon mee hoort te doen om de titel?
Tuurlijk wel, mits hij soms wel hulp krijgt van ervaren spelers. Dan kan hij wel mee op het niveauquote:Op zondag 3 juni 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
Die jongen is wat, 19? Dan kan je toch nog niet goed genoeg zijn voor de nationale ploeg van een land dat gewoon mee hoort te doen om de titel?
18.quote:Op zondag 3 juni 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |