Hoe weet je nou dat hij dan een jaar eerder was vertrokken? Misschien wou hij juist weg voor een gelimiteerde transfersom, zodat zijn toekomstige ploeg niet veel voor hem neer hoefde te tellen, zodat hij naar vrijwel elke ploeg kon. PSV wou (terrecht) zo lang mogelijk van zijn diensten gebruik maken. Als PSV ECHT veel geld voor hem had willen vangen, had dan zijn contract opengebroken en laten verlengen. Maar schijnbaar wilde zowel de club als de speler dat niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat neemt hij Rutten ook niet kwalijk. Wat hij Rutten kwalijk neemt (en ik steun hem daarin) is dat Affelay voor veel meer was verkocht als Rutten hem als linksvoor had gebruikt. Als Rutten Affelay meteen op links had laten spelen, dan was hij een jaar eerder vertrokken en had PSV 15 miljoen voor hem kunnen krijgen.
Kan PSV niet betalen, die zal bij Vitesse vangen wat hij in Eindhoven kan vangen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:57 schreef Doublepain het volgende:
Klinkt vreemd, maar is Bony wat voor PSV?
Helaas gaat hij al weg, maar zou een goeie spits zijn.
Cabral voor 5 miljoen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:29 schreef Outlined het volgende:
en, gaan jullie nog dure aankopen doen deze zomer?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heel de basis van Feyenoord voor 20 miljoen
Vraag me af wat Clasie 20 miljoen waard maakt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar mag je Clasie voor hebben. Krijg je Cabral en Leerdam er gratis bij.
Ik zeg niet dat hij 20 waard is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag me af wat Clasie 20 miljoen waard maakt.
Zijn 30 doelpunten? Zijn prestaties in Europa? Zijn prestaties bij zijn nationale team?
20 mil voor Clasie jaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar mag je Clasie voor hebben. Krijg je Cabral en Leerdam er gratis bij.
Heb ik helaas geen inspraak over met enkel het seizoenskaart die ik koop elk jaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:29 schreef Outlined het volgende:
en, gaan jullie nog dure aankopen doen deze zomer?
Ik vraag me af wat de rest 15mil waard maakt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 04:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5 miljoen lijkt mij wel een leuk bedrag. 15 voor de rest.
quote:“Toen ik voor het eerst in Eindhoven werd uitgenodigd, heb ik grote ogen opgezet. Eenmaal in Eindhoven ging het razendsnel”, herinnert Ojo zich nog. “Toen ik zeventien was, had ik zoals B.A. Baracus van de vroegere tv-serie The A-Team een grote hanenkam en voor de rest kaal. Net toen wilde Huub Stevens me naar het eerste elftal halen, op één voorwaarde: ik moest mijn hanenkam afscheren. 'Laat het dan maar', heb ik toen gezegd.”
meer als eenquote:
Alle mensen met super visie, leiders op het veld, creatieve koningen van het voetbal, de Führer van het veld, de napoleon onder de coaches de...quote:
Omdat het ook een topper is?quote:Op zondag 3 juni 2012 14:38 schreef Typisch het volgende:
2 Nederlanders, het is een voorteken!
Nee maar serieus, waarom staat Strootman er zovaak op bij Nike?Terwijl je toppers als Van der Vaart ook onder contract hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |