Hoi, Yvonne. Ik neem aan dat je hier bent, omdat het hier zoals altijd weer lekker soepel draait?quote:
Yvonne, wanneer gaan jullie nu eens eenduidig optreden tegen zulk soort topics?quote:
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goh, geef vooral het goede volwassen voorbeeld. Dat jij hem niet mag daarvan hoef ik geen deelnemer te worden.
Dondertiefusstraal lekker een eind op wil jequote:
Dat is dus iets tussen jou en paul en jullie verschil in mening. Het enige wat ik in dat draadje zag was ineens dat alles gewijzigd werd, de op verwijderd was door de oorspronkelijk user, weer werd teruggezet door Crutch en alsnog een slotje kreeg. Jammer dat het op je zenuwen werkt, maar als moderator moet je er maar tegen kunnen dat er in feedback reacties verschijnen op hoe het gaat. Daar is het toch de feedback voor? En daarnaast scoor jij weinig punten met je taalgebruik. De enige die dergelijke taal hier bezigt is de moderator van het gebeuren zelf.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:41 schreef Re het volgende:
[..]
Dondertiefusstraal lekker een eind op wil je
Zoals Paul weet als crew zijnde is dat als er iets niet tof is qua topic je dan een TR zet en niet het topic gaat lopen verbaggeren. Om dan te gaan lopen miepen als de onschuld zelve wekt nogal wat zuur op. Net als jij nu... Daar scoor je punten mee
Ik zie het, hoort niet echt geloof ik...quote:Op maandag 4 juni 2012 18:58 schreef Madame_Paon het volgende:
- even offtopic hoor -
Re, heb je je blog offline gehaald? Of komt het door technische problemen?
Breek je hoofd er niet over zou ik zeggenquote:Op maandag 4 juni 2012 18:47 schreef Maanvis het volgende:
Re, als ik jouw reacties soms lees krijg ik de indruk dat je echt geen plezier meer hebt in het modden. Misschien is dat in de praktijk niet zo, maargoed, die indruk heb ik dus.
Je bent vermoeiend weet jequote:Op maandag 4 juni 2012 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is dus iets tussen jou en paul en jullie verschil in mening. Het enige wat ik in dat draadje zag was ineens dat alles gewijzigd werd, de op verwijderd was door de oorspronkelijk user, weer werd teruggezet door Crutch en alsnog een slotje kreeg. Jammer dat het op je zenuwen werkt, maar als moderator moet je er maar tegen kunnen dat er in feedback reacties verschijnen op hoe het gaat. Daar is het toch de feedback voor? En daarnaast scoor jij weinig punten met je taalgebruik. De enige die dergelijke taal hier bezigt is de moderator van het gebeuren zelf.
Je valt in herhaling. Ook prima. Discussie gesloten dan toch.quote:
dat was het al voordat jij je er weer eens mee ging bemoeienquote:Op maandag 4 juni 2012 19:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Ook prima. Discussie gesloten dan toch.
Ja, strontvlieg Paul had je al geplet en ik 'Dondertiefusstraal lekker een eind op.'quote:Op maandag 4 juni 2012 19:21 schreef Re het volgende:
[..]
dat was het al voordat jij je er weer eens mee ging bemoeien
Raar dat de kern van het sh fiasco nu het topic domineert... ze zijn beloond voor hun gedragquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:52 schreef Maanvis het volgende:
en ja hoor er is weer gezeik over die kut reeks!
Rot toch eens op man zit zelf niet meer in het topic maar om voor ieder wittewasje in FB te lopen zieken en die lui zaten er al lang heel langquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Raar dat de kern van het sh fiasco nu het topic domineert... ze zijn beloond voor hun gedrag![]()
.
Je zit er zelf niet meer zegt toch al genoeg... tevens zondag 6 mei 2012 @ 13:57 kom op zeg en dan al uitspraken doen over wat heel lang is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:01 schreef Hanako het volgende:
[..]
Rot toch eens op man zit zelf niet meer in het topic maar om voor ieder wittewasje in FB te lopen zieken en die lui zaten er al lang heel lang![]()
Maar dat is een andere discussie.
Je krijgt geen aandacht dus dan ga je zielig doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Kan [SC Versieren: #494] Dus niet hernoemd worden naar de vrienden en vriendinnetjes club van CA?
Het topic heeft totaal niets te maken met versieren noch met het parent topic... het zijn gewoon een aantal werkeloze 30'ers die elkaar kennen en soms uren vol keuvelen over barbecues waar geen fokker voor is uitgenodigd. De meerwaarde is echt nihil voor de andere fokkers.
Overigens zijn er ook weer openlijk oproepen om personen te negeren! Datgene wat men niet meer zou doen na het debacle van SH.
Hey wist je dat er ook users zijn die geregeld van nick veranderen vertel je dit eens lulhannes ik ben zo'n persoon of je het leuk vind of niet... En nog iets je loopt alleen maar te kutten en mensen op te naaien als je dan je kans schoon ziet zet je de aanval in.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zit er zelf niet meer zegt toch al genoeg... tevens zondag 6 mei 2012 @ 13:57 kom op zeg en dan al uitspraken doen over wat heel lang is.
Niet elk topic hoeft voor elke user te zijn, als het topic je niet ligt flikker je gewoon op. Het is allang tot een SC gemaakt, het hoeft niets meer met het serieuze topic te maken te hebben. Als je dat wilt ga je naar het serieuze topic, maar raar genoeg blijf je ondanks al je gezeik toch al maanden posten. Waar overigens niemand op zit te wachten, want een toevoeging ben je niet. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Kan [SC Versieren: #494] Dus niet hernoemd worden naar de vrienden en vriendinnetjes club van CA?
Het topic heeft totaal niets te maken met versieren noch met het parent topic... het zijn gewoon een aantal werkeloze 30'ers die elkaar kennen en soms uren vol keuvelen over barbecues waar geen fokker voor is uitgenodigd. De meerwaarde is echt nihil voor de andere fokkers.
Overigens zijn er ook weer openlijk oproepen om personen te negeren! Datgene wat men niet meer zou doen na het debacle van SH.
Het heeft al eeuwen niks met versieren te maken, daarom is het ook een SC geworden. Dan ga je toch naar het serieuze topic?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:51 schreef DigitalGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:52 schreef Maanvis het volgende:
en ja hoor er is weer gezeik over die kut reeks van DigitalGirl!
Mja, ik ben het er wel mee eens dat het topic titel 0.0 te maken heeft met de mensen in het topic.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het heeft al eeuwen niks met versieren te maken, daarom is het ook een SC geworden. Dan ga je toch naar het serieuze topic?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |