Ik heb nog niets gehoord erover, ze hadden geen toestemming om het live uit te zenden iigquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:50 schreef kciR het volgende:
[..]
Dit staat op de site van 3voor12, dus je moet nog even een uurtje wachten
Pinkpop maandag op de livestream
20.30 - 20.50 3 On Stage: Racoon
20:50 - 21:00 Rival Sons
21:00 - 22:00 Babylon Circus
22:00 - 22:15 Miike Snow
22:15 - 22:45 Paul Kalkbrenner
22:45 - 01:00 Hoogtepunten Pinkpop 2012
niet haten op Benquote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Norrage het volgende:
Ben Howardook al zon nietszeggende 3fm artiest
Hij heeft wel uitstraling ja, maar die muziek....waardeloos...quote:
Ben ik niet mee eens. Sterk eerste album dat toevallig is opgepikt door 3FM.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:52 schreef Norrage het volgende:
Ben Howardook al zon nietszeggende 3fm artiest
Ook wel cover genoemdquote:
twitter:3FM twitterde op maandag 28-05-2012 om 20:21:00#3fm zendt straks een aantal livetracks uit van het optreden van #springsteen uit 2009. Helaas niets live van #pp12: http://t.co/O7C6B6zq reageer retweet
Daar kan ik nog inkomen, maar hier op dat podium...komt niet tot zijn recht lijkt het...en het is zon 13 in een dozijn singer-songwriter wat mij betreft.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:58 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Sterk eerste album dat toevallig is opgepikt door 3FM.
wat nu weer?quote:
Hier en daar een slechte bui.quote:
Oh ik las een recensie, over Miike Snow, het kwam er op neer dat het goed klonk, alles live was en zuiver, maar toch was het kut, want ze hadden niet meer de magie van toen het nog net nieuw was. Het was dus een aflopende zaak, ze zouden niet meer boven dit niveau uitkomen.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
Alles wat muziek maakt met Snow erin is per definitie k*t (al is snow patrol acceptabel).
Maar even aan de serieuze kant. 3voor12 geeft geen 10-en. Nooit! Een concert kan per definitie nooit perfect zijn of beter zijn dan een andere show waar je ook al zo'n hoog cijfer voor gegeven hebt. Een 9 wordt bij hoge uitzondering gegeven, maar dan moet het wel heel exceptioneel zijn geweest wat je nog nooit hebt meegemaakt. Er zijn altijd plus en minpunten en als je die niet zoiets dan moet je ernaar zoeken. Dus kan het als 'zuur' overkomen terwijl het heel realistisch is.
Precies. Dat is de laatste jaren al zo...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Het is gewoon zeuren om het zeuren. Kijk ons eens diepzinnig dingen zien die jullie niet zien.
Ik zie Racoon op Cultura24..quote:
Dus Miike Snow is nog niet geweest?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef alors het volgende:
![]()
Ik bedenk me nu dat ik in de war ben met dat Babysitters Circus met dat verschrikkelijke nummer was je de godganse dag hoort. Ik dacht al, dit klinkt heel anders, en ze hebben een accent
Zonet (volgens mij) 1 nummer op ned 3, maar op de stream nog niet. Over 10 minuutjes was de planning geloof ikquote:
Dat nummer met dat koor erbij. Dat vond ik echt vreselijk. Ik werd er helemaal depri van, ik zag het gisteren al helemaal, nu alleen een heel klein stukje.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Wat is er mis met Kyteman, vind dit een gaaf project![]()
Ik kan het ook wel waarderenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Wat is er mis met Kyteman? vind dit een gaaf project![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |