Alsof je bammetjes goed blijven bij 30 gradenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Tja dan blijft het nog veel geld, maar echt duur is het dan eigenlijk niet. Maar dat je je eigen eten niet eens mag meenemen vind ik idioot.
22 arrestaties, volgens de FP, en niet allemaal diefstal.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is er niet veel criminaliteit eigenlijk bij die campings? Lijkt me zo een goudmijn eigenlijk.
Koelbox? Of mag dat ook niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alsof je bammetjes goed blijven bij 30 graden.
En daarom heb ik geen zin om naar Pinkpop te gaan. Ja, beetje schijterd maar toch.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
22 arrestaties, volgens de FP, en niet allemaal diefstal.
Valt nog mee, al zal niet iedereen aangifte doen.
Nou ja drinken dan en bijvoorbeeld wat koeken of zo kan toch? Hoeft niet perse een snee brood te zijn he?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:02 schreef Brembo het volgende:
[..]
Alsof je bammetjes goed blijven bij 30 graden.
Nee, dat is een optreden dat zometeen gaat plaatsvinden...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dat is een optreden van vorig jaar? Heeft te maken met de band en het management. En misschien kost het vrij veel om te mogen uitzenden. Daarbij vind ik het voor Bruce Springsteen wel frapant: . “Bruce had dermate goede herinneringen aan zijn optreden op het 40-jarig jubileum van Pinkpop in 2009 dat hij heel graag wilde terugkeren naar Landgraaf.” En dan niet willen uitzenden.
Het ligt aan de band, Bruce laat nooit concerten live uitzenden.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dat is een optreden dat zometeen gaat plaatsvinden...
Als het om geld gaat: waarom kan een Belgisch station met een veel kleinere doelgroep dat dan wel ophoesten?
Een banaan zou al aardig zijn, maar zelfs dat mag niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja drinken dan en bijvoorbeeld wat koeken of zo kan toch? Hoeft niet perse een snee brood te zijn he?
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef Brembo het volgende:
Leo Blokhuis twittert dat ze toch iets van Bruce gaan uitzenden.
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 28-05-2012 om 19:55:32Brekend: wij mogen (op Ned3) drie nader te bepalen nummers van Springsteen uitzenden vanavond. #pp12 reageer retweet
En dan moet je nog betalen voor eten, koop je nog wel een hoedje, bier, ander drinken...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef 1shot1kill het volgende:
Die ¤165,- valt hartstikke mee, zoals boven genoemd kijk eens wat een concert van een beetje artiest kost, op Pinkpop zul je een stuk of 15 optredens meekrijgen + de camping, dat is naar mijn mening nog aardig goedkoop.
Ik vind het ook niet duur, als ik hier de prijzen van 1 concert lees, maar het is WEL een hoop geld. En wat wild_overstekend al zei: maak dan de prijzen van de consumpties niet zo hoog.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:05 schreef 1shot1kill het volgende:
Die ¤165,- valt hartstikke mee, zoals boven genoemd kijk eens wat een concert van een beetje artiest kost, op Pinkpop zul je een stuk of 15 optredens meekrijgen + de camping, dat is naar mijn mening nog aardig goedkoop.
Misschien wordt cultuur in België meer gesubsidieerd? Het verbaast me ook dat bij een kleiner festival als Bree de kinderen gratis naar binnen mogen (en dan hup, het kinderdorp in).quote:Op maandag 28 mei 2012 20:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, dat is een optreden dat zometeen gaat plaatsvinden...
Als het om geld gaat: waarom kan een Belgisch station met een veel kleinere doelgroep dat dan wel ophoesten?
Vlamingen hebben sowieso een betere smaak ook, Stubru is daar commercieel maar alternatiever dan een 3fm wat een publieke omroep is. Onze commercielen kunnen alleen maar top40 bagger uitzenden anders luistert er blijkbaar niemandquote:Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Misschien wordt cultuur in België meer gesubsidieerd? Het verbaast me ook dat bij een kleiner festival als Bree de kinderen gratis naar binnen mogen (en dan hup, het kinderdorp in).
quote:Op maandag 28 mei 2012 20:07 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Misschien wordt cultuur in België meer gesubsidieerd? Het verbaast me ook dat bij een kleiner festival als Bree de kinderen gratis naar binnen mogen (en dan hup, het kinderdorp in).
Zeker vast in de 80's.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Asteroids Galaxy Tour, zij heet Mette ofzo, iets Deens iig.
Dank jequote:Op maandag 28 mei 2012 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/cultura24-bb
Heen en weerquote:Op maandag 28 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik houd het even bij de tv. Cure nu geloof ik.
twitter:Cultura24 twitterde op maandag 28-05-2012 om 20:14:34Het gaat helemaal los @paulkalkbrenner in de tent @pinkpopfest! 22.15 ook 30min via de stream @Cultura24 @3voor12 voetjes Anne vloer! #pp12 reageer retweet
War was je in 79quote:
Tja dat hoedje had ik vorig jaar ook ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan moet je nog betalen voor eten, koop je nog wel een hoedje, bier, ander drinken...
Dat was al een lauwe band in de 80's en nu helemaal.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Ik houd het even bij de tv. Cure nu geloof ik.
En ook bij hen vind ik niet alle nummers leuk. Ik ben echt niet iemand voor 1 band. Ik ben meer van de verzamelcd'squote:Op maandag 28 mei 2012 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was al een lauwe band in de 80's en nu helemaal.
Wel meer acts van vandaag. Het was een beetje de babyboom editiequote:Op maandag 28 mei 2012 20:22 schreef Wild_Overstekend het volgende:
The Cure is toch meer iets voor Pinkpop Classic, vind ik.
Ik kan kiezen uit 1500 stuks vinyl.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En ook bij hen vind ik niet alle nummers leuk. Ik ben echt niet iemand voor 1 band. Ik ben meer van de verzamelcd's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |