quote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
Alles wat muziek maakt met Snow erin is per definitie k*t (al is snow patrol acceptabel).
Maar even aan de serieuze kant. 3voor12 geeft geen 10-en. Nooit! Een concert kan per definitie nooit perfect zijn of beter zijn dan een andere show waar je ook al zo'n hoog cijfer voor gegeven hebt. Een 9 wordt bij hoge uitzondering gegeven, maar dan moet het wel heel exceptioneel zijn geweest wat je nog nooit hebt meegemaakt. Er zijn altijd plus en minpunten en als je die niet zoiets dan moet je ernaar zoeken. Dus kan het als 'zuur' overkomen terwijl het heel realistisch is.
Precies. Dat is de laatste jaren al zo...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Het is gewoon zeuren om het zeuren. Kijk ons eens diepzinnig dingen zien die jullie niet zien.
Ik zie Racoon op Cultura24..quote:
Dus Miike Snow is nog niet geweest?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef alors het volgende:
![]()
Ik bedenk me nu dat ik in de war ben met dat Babysitters Circus met dat verschrikkelijke nummer was je de godganse dag hoort. Ik dacht al, dit klinkt heel anders, en ze hebben een accent
Zonet (volgens mij) 1 nummer op ned 3, maar op de stream nog niet. Over 10 minuutjes was de planning geloof ikquote:
Dat nummer met dat koor erbij. Dat vond ik echt vreselijk. Ik werd er helemaal depri van, ik zag het gisteren al helemaal, nu alleen een heel klein stukje.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Wat is er mis met Kyteman, vind dit een gaaf project![]()
Ik kan het ook wel waarderenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:54 schreef TAV74 het volgende:
Wat is er mis met Kyteman? vind dit een gaaf project![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |