Ja daarom, denk als je er wat tijd in steekt als het allemaal niet al te erg is dat je er prima wat jaartjes mee vooruit kanquote:
Nee joh, echt helemaal nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:10 schreef JK het volgende:
Haha die ER-5 bij Motor Arena (die Marktplaats link) als optie/accessoire: Middenbok.
Dat zit er standaard op.. niets optie of accessoire.
Bandit 650.. die grondspeling is minimaal, op rotondes zit je met je stepjes al tegen het asfalt bij normaal een rotonde pakken (zonder meteen de Rossi uit te hangen). Weet niet meer welk bouwjaar dat was (die 650 was toen wel net nieuw in het assortiment gekomen)... jaren terug eens een dagje op gestuurd.
Idd veel roest en een winterrijder. Iemand dus dus blijkbaar weinig tot geen onderhoud heeft gepleegd. Ik zou mijn vingers hier niet aan branden, kans is vrij groot dat je met verborgen gebreken zit of veel onderdelen die aan vervanging toe zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als ik het goed zie, roest.
[ afbeelding ]
En ook op deze foto is roest te zien, linksboven de bijrijders voetsteun
[ afbeelding ]
En volgens mij de uitlaat is ook geroest
[ afbeelding ]
Er zitten wel onderhouds facturen bij, dus dat zal opzich allemaal wel los lopen. Alleen die uitlaat geeft zo'n gedonder als ie door gaat...quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Idd veel roest en een winterrijder. Iemand dus dus blijkbaar weinig tot geen onderhoud heeft gepleegd. Ik zou mijn vingers hier niet aan branden, kans is vrij groot dat je met verborgen gebreken zit of veel onderdelen die aan vervanging toe zijn.
Hehe nice, zit bij m'n school ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:56 schreef Yreal het volgende:
Het AMC heeft trouwens een puike motorparkeerplaats
[ afbeelding ]
Gewoon zo langs de slagboom een heel vak voor motoren![]()
Ik heb het nog even nagevraagd... gaat ¤500 kosten (op kenteken)quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Yreal het volgende:
Kawa's zijn goedkoop om te begrenzen. Zitten allemaal rond de 30 euro + de 40 voor het opsturen van de papieren. Zelfs de zx6r kost zoveel.
500 euro?? Dan kun je misschien beter alleen op uitdraai terugvoeren en het verschil overhouden voor de boetes die je daarvoor waarschijnlijk niet krijgt...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:56 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik heb het nog even nagevraagd... gaat ¤500 kosten (op kenteken)
Dat. Heb ik ook gedaan, en ook nooit gezeik gehad met oom agent. Wel altijd de uitdraai en een zwart op wit bevestiging van de verzekeraar meenemen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:18 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
500 euro?? Dan kun je misschien beter alleen op uitdraai terugvoeren en het verschil overhouden voor de boetes die je daarvoor waarschijnlijk niet krijgt...
Vind het lekker vandaag ! Net 55 km naar school, heerlijk rustig 100km/u voortkabbelen op de A4/a10quote:
Ja vond het ook niet bepaald erg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vind het lekker vandaag ! Net 55 km naar school, heerlijk rustig 100km/u voortkabbelen op de A4/a10
Nope.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:59 schreef whY... het volgende:
Ik klapperde nu al met mijn oren, toch nog een best briesje. Niemand die verder iets weet over droge bougies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |