In de volksmond ook wel een tassensetquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:12 schreef whY... het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon een baan, woon/werk valt verder nu niet echt iets bijzonders te delen... ohw wacht! Ik heb bij louis moto een stoffen kofferset en nieuwe handschoenen besteld!
Is ideaal... Na afloop "rijd je altijd zo?" "tuurlijk!"quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan al helemaal niet idd. Met vriendin achterop is eigenlijk het enige moment dat ik rustig rij.
Elke dag 200+km, en afgelopen dinsdag 335, is dat genoeg?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Tankiej het volgende:
Wat is het rustig hier! Opeens niemand meer aan het rijden nu de temperatuur weer even onder de 20 graden is?
Ik heb mijn motor nog even een spoelbeurtje gegeven tijdens m'n rit naar stage vanochtend. Wel verfrissend, die regen
Eerste keer op de motor, ik vet rustig en netjes rijden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Is ideaal... Na afloop "rijd je altijd zo?" "tuurlijk!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam inderdaad niet op de goede naam toen ik het tikte. Gaat om deze set overigens:quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel een tassenset
Opzich is dat wel redelijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Elke dag 200+km, en afgelopen dinsdag 335, is dat genoeg?
Staat er alleen een max. aantal km's in? Bij mij staat max 8000km of 1 jaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:53 schreef thenxero het volgende:
Max 6000km of een jaar volgens het onderhoudsboekje trouwens.
Lijkt me wel een beetje zorgelijk. Moet je ook nog maar hopen dat het niet meer is dan 10k.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:43 schreef thenxero het volgende:
Hmm... Iemand die een tweedehands motor verkoopt en in 2 jaar de olie niet ververst heeft (10 000 km). Laten staan of kan een keertje overslaan niet zoveel kwaad?Dan moet je WorldBeater niet als voorbeeld nemen. - die ververste elke maand ongeveer.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:27 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik kwam inderdaad niet op de goede naam toen ik het tikte. Gaat om deze set overigens:
[ afbeelding ]
Dat had ik jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:48 schreef whY... het volgende:
Je bedoelt dat hij dan tegen de uitlaat valt en er een gaatje in brand?
Hoezo ná een rit? Wat dacht je van tijdens een ritquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:34 schreef JK het volgende:
Dan heb je 'm er wel heel vlot overheen gedaan na een rit, een demper koelt redelijk vlot af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |