dan ben ik er snel klaar mee als ze dat proberen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lekker touren, altijd leuk als vriendinlief meegaat
Beter dan mijn ex, die verbood mij dat ik motor ging rijden
quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Terug na vijf dagen toeren in de moezelstreek. Wat een mooi gebied met perfecte wegen
Sfeerimpressie
[ afbeelding ]
nie eens een wheelie....quote:Op woensdag 30 mei 2012 08:48 schreef bwt het volgende:
[..]
Ja, dat is dus die vrolijke zwaaier die ik vaker onderweg tegenkom....... op 1.45......
Ziet er schitterend uit. Hoe is de 'motor vriendelijkheid' van hotels etc daar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:25 schreef Rossdale het volgende:
Terug na vijf dagen toeren in de moezelstreek. Wat een mooi gebied met perfecte wegen
Sfeerimpressie
[ afbeelding ]
Je hebt er een flink aantal motorhotels in de buurt, maar helaas waren die toen wij gingen boeken allemaal al bezet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:43 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Ziet er schitterend uit. Hoe is de 'motor vriendelijkheid' van hotels etc daar?
Dat was het voor mij ook,quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:22 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dan ben ik er snel klaar mee als ze dat proberen.
Oh jawel hoor, ik rijd elke dag dusja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Tankiej het volgende:
Wat is het rustig hier! Opeens niemand meer aan het rijden nu de temperatuur weer even onder de 20 graden is?
Ik heb mijn motor nog even een spoelbeurtje gegeven tijdens m'n rit naar stage vanochtend. Wel verfrissend, die regen
Goed bezig! Weg met dat koekblikquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ik rijd elke dag dusja.
Auto gaat als het goed is deze week weg
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
AVB is binnen!
Ik weet dat dit hier thuishoort maar dit moet natuurlijk met iedereen gedeeld worden
Nee hoor ik rijd gewoon nog elke dag, de afgelopen vier dagen ongeveer 130 km gemaakt. Vriendin was langs dus daarom hier minder gepost.quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Tankiej het volgende:
Wat is het rustig hier! Opeens niemand meer aan het rijden nu de temperatuur weer even onder de 20 graden is?
Ik heb mijn motor nog even een spoelbeurtje gegeven tijdens m'n rit naar stage vanochtend. Wel verfrissend, die regen
heb je haar wel bereden dan?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef whY... het volgende:
[..]
Nee hoor ik rijd gewoon nog elke dag, de afgelopen vier dagen ongeveer 130 km gemaakt. Vriendin was langs dus daarom hier minder gepost.
congratz Danger.Mouse.
De ritjes naar het station vind ik het eigenlijk niet waard om hier te vermeldenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef Tankiej het volgende:
Jouw auto ingeruild op een auto voor hem? En daar ga je zomaar mee akkoord?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, pa heeft mijn auto ingeruild op een auto die hij kocht, dusja
Oh, valt nog mee dus. Ook al heb ik het dubbele daarvan gereden afgelopen twee dagenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef whY... het volgende:
[..]
Nee hoor ik rijd gewoon nog elke dag, de afgelopen vier dagen ongeveer 130 km gemaakt. Vriendin was langs dus daarom hier minder gepost.
congratz Danger.Mouse.
Ga dan langere ritjes makenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
De ritjes naar het station vind ik het eigenlijk niet waard om hier te vermelden
Ja waar moet ik dan heen rijdenquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Jouw auto ingeruild op een auto voor hem? En daar ga je zomaar mee akkoord?
[..]
Oh, valt nog mee dus. Ook al heb ik het dubbele daarvan gereden afgelopen twee dagen
[..]
Ga dan langere ritjes maken
Sowiesoquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb het gewoon druk met werken. Zijn jullie allemaal studenten, of wat?
Had geld geleend bij pa en ma voor het kopen van mijn huidige motor, dus dat is dan hiermee mooi afbetaaldquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Jouw auto ingeruild op een auto voor hem? En daar ga je zomaar mee akkoord?
130 maar?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:52 schreef whY... het volgende:
[..]
congratz Danger.Mouse.
Ja, maar ik loop wel fulltime stage! Ritje van een naar stage is al 60km per dag. Soms maak ik een omweg op de terugweg en wordt het zo 120kmquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:57 schreef Anne het volgende:
Ik heb het gewoon druk met werken. Zijn jullie allemaal studenten, of wat?
Ah ok, op die manierquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Had geld geleend bij pa en ma voor het kopen van mijn huidige motor, dus dat is dan hiermee mooi afbetaald
[..]
130 maar?
ik heb in de afgelopen week meer dan 700km gedraaid
Ruilen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Nee eigenlijk wil ik liever een baan en centjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |