Waar je spanning dan blijft hequote:
alle zekeringen in mijn motor zijn heelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar je spanning dan blijft he
Meten vanaf de accu, volg je plus draad en kijk waar de spanning pleite is. ik gok op een zekering ergens
Gekeken of gemeten? -> meten is wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
alle zekeringen in mijn motor zijn heel
Wel lekker voor de spierballenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:30 schreef vannelle het volgende:
Of verrotte zekeringskast zoals ik al aanhaalde, geeft zelfde effect.
Best ver, een motor een paar kilometer duwen....
dafuq?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
En dan na al die moeite thuis.
Bel ik de knmw wegenwacht. Ja sorry meneer, u heeft geen woonplaats dekking.
![]()
![]()
![]()
Nou duw dat ding Uit je woonplaats.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:55 schreef Yreal het volgende:
En dan na al die moeite thuis.
Bel ik de knmw wegenwacht. Ja sorry meneer, u heeft geen woonplaats dekking.
![]()
![]()
![]()
Kost je 25 euro per jaar extra toch, woonplaatsdekking? Ik zou dat gewoon ter plekke afsluiten. Met de auto ook wel eens gedaan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Nou duw dat ding Uit je woonplaats.
En dan bellen
Geen idee, ik heb zelf voor een pilot road 3 set 305 euro betaald incl opleggen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:32 schreef whY... het volgende:
Ook met 30%, want mijn garage is ook goedkoper normaliter maar ik weet zo snel niet of dat ook de 30% haalt, sowieso zelfde moment klaar en dat is bij mij dan weer niet.
Geen id ik ben nergens lid van .quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Kost je 25 euro per jaar extra toch, woonplaatsdekking? Ik zou dat gewoon ter plekke afsluiten. Met de auto ook wel eens gedaan.
280 voor alleen het achterwiel, wtf? Was dat wiel van goud ofzo?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:10 schreef whY... het volgende:
Ik was destijds 280 ofzo kwijt voor Bridgestone nog iets (niet bij Motoport dus) met opleggen en korting, alleen achterwiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |