Grote kans dat dit het is, zelf ook 2x gehad.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klinkt elektrisch, had ik een tijdje geleden ook, op de linkerbaan op de snelweg, heel tof
Bij mij wast een zekering, zo gefikst.
Meten is weten, kijk waar je spanning hebt en waar niet. Zonder .meten is het koffiedik kijken
Dan werkt mijn licht/dashboard nogquote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef Rossdale het volgende:
Niet gewoon per ongeluk met je vinger langs de killswitch gekomen?
Wij hebben al motoren, probeer het rijles topicquote:Op zondag 17 juni 2012 23:17 schreef -Menn0- het volgende:
[TK] Honda CBR 600F (2002)
Hier misschien nog mensen met interesse?
Nice! Ik ga eind juli weekend naar Luxemburg met de motorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef whY... het volgende:
U is goed hoor, nu lichtelijk vermoeid van het beeldschermstaren. Zit nog twee weken op deze klus en dan hoef ik niet meer zo ver te reizen. Binnenkort weer leren voor een certificaat en richting de vakantie! Kampje en Italie!(met de auto en gezin)
Gel accu? Mag je meteen begraven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef Yreal het volgende:
Accu helemaal volgestampt aan de lader, nog steeds geen teken van leven.
Wat nu?
meten..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef Yreal het volgende:
Accu helemaal volgestampt aan de lader, nog steeds geen teken van leven.
Wat nu?
4 cilinders, en dan op alle 4 een open pijp, en nog klinken als een natte krantquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:38 schreef vannelle het volgende:
Als hij echt een HD geluid had willen hebben had je er beter nog 1tje af kunnen halen!
Dit was een Japquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Salatrel het volgende:
is toch een normale gedachte bij een HD dat er iets losgetrilt is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |