ik post wel vaker in dit subforum gelukkigquote:Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet van jou dat je overal kloot.
Maar ik zie er een paar die nooit ergens anders posten dan in hun eigen subforum en hier nu semi lollig komen doen en die zijn de lul.
Slapen is bewusteloos?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neuh ik weet wel wat er gebeurd is, ze was bewusteloos en kwam daarna weer bij.
Oke dan is het goed en duidelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet van jou dat je overal kloot.
Maar ik zie er een paar die nooit ergens anders posten dan in hun eigen subforum en hier nu semi lollig komen doen en die zijn de lul.
dus ze deed alsof?!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slapen is bewusteloos?
Dan vergeten we maar even dat ze in haar "slaap" nog handtastelijk was door iemand constant in zijn kruis te willen grijpen.
Da's wel erg kort door de bocht.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je normaal doet wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*btw ik raak regelmatig van het pad af, gaan alle Fokkers dan op mij passen?
Nou dan, politie komt alleen als iemand knock out is. Op het moment dat we weggingen was ze weer actief en levendquote:Op maandag 28 mei 2012 18:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit ligt erg dicht tegen smaad en laster aan. beter neem je wat afstand ipv haar zwart te blijven maken - het voegt niets toe en er is al genoeg schade gedaan lijkt me.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slapen is bewusteloos?
Dan vergeten we maar even dat ze in haar "slaap" nog handtastelijk was door iemand constant in zijn kruis te willen grijpen.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou dan, politie komt alleen als iemand knock out is. Op het moment dat we weggingen was ze weer actief en levend
Dat zeg ik niet. Er zijn meer mensen die in hun slaap van alles doen.quote:
als iemand in mijn bijzijn in een bos een fles wodka ineens leegdronk bracht ik die persoon rechtstreeks naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er zijn meer mensen die in hun slaap van alles doen.
Ik zette slaap tussen "" omdat ik slapen toch echt iets heel anders dan bewusteloos vind.
Naar mijn idee is zij op geen enkel moment bewusteloos geweest en dus heeft het weinig zin voor ons/de groep om dan de politie te bellen.
Ik maak haar niet zwart!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit ligt erg dicht tegen smaad en laster aan. beter neem je wat afstand ipv haar zwart te blijven maken - het voegt niets toe en er is al genoeg schade gedaan lijkt me.
Die vodka had ze schijnbaar al eerder op. Ik heb haar namelijk geen hele fles zien atten.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als iemand in mijn bijzijn in een bos een fles wodka ineens leegdronk bracht ik die persoon rechtstreeks naar het ziekenhuis.
ze heeft daar een punt weet je. ik begrijp wel dat de rest ook wat van de wereld was enzo, maar daarom heeft ze er nog wel een punt.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak haar niet zwart!
Ik probeer hooguit duidelijk te maken dat er nog veel aan het verhaal zit dan alleen de HELP IK BEN ACHTERGELATEN EN ONSCHULDIG versie.
ow dacht dat dat wel ergens stond. en een hele fles ineens is best veel.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vodka had ze schijnbaar al eerder op. Ik heb haar namelijk geen hele fles zien atten.
We hadden mensen die midden op het station zijn gaan pissen. Wij zijn niet zo moeilijk.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een witte terrasstoel voor WC pot aanzien.
Ik ben het deels met je eens.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze heeft daar een punt weet je. ik begrijp wel dat de rest ook wat van de wereld was enzo, maar daarom heeft ze er nog wel een punt.
hele tijd om mods roepen is een fenomeen dat je steeds meer ziet ja. jammer.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:52 schreef Myraela het volgende:
Anders bespreken we dit gewoon lekker in het zonnetje, biertje erbij.
We kunnen het er nu toch wel over eens zijn dat de meeting niet goed is afgesloten, dat besef ik me wel en waarschijnlijk veel van de rest ook wel. We hebben geprobeerd om het leuk te houden, we hebben geprobeerd het open te houden ook voor nieuwe mensen. We hebben oprecht goed voor haar gezorgd zolang wij het gevoel hadden dat het echt niet goed met haar ging, maar uiteindelijk is het door irritaties niet goed afgelopen en hadden we een soort /care instelling. Zowel door haar negatieve gedrag als door de prioriteit van andere ziekere mensen.
Wat betreft het topic, het is een slowchat, zijn we allemaal brave schatjes? Nee. Maar het enige dat mij opvalt is dat er constant om mods word geroepen terwijl dat helemaal niet nodig is. Elke slowchat heeft wel zijn drama en problemen, kunnen we best zelf oplossen, de helft verwatert een beetje en dan komt er weer nieuwe drama. Het hoeft niet allemaal kusjekroel te gaan, zolang iedereen de grenzen maar weet en daar niet overheen wilt gaan. Ik heb niet het gevoel dat er in het topic, 1 bewust persoon of een bewuste groep zit die er alleen maar zit om het topic te verzieken.
Volgende keer pleuren wij zo'n iemand op het station en vanaf daar mag je het gewoon uitzoeken.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgende keer aan de 1e boom in het park vastbinden en op de terugweg niet vergeten.
neuh, alleen in die reeks. dus reeks dicht en probleem opgelost (naar mijn mening). dan kun je na 3 maanden rustig houden even proberen of ie weer open magquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hele tijd om mods roepen is een fenomeen dat je steeds meer ziet ja. jammer.
udowu zie je het ook steeds. "ik ga tr makenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neuh, alleen in die reeks. dus reeks dicht en probleem opgelost (naar mijn mening)
Natuurlijk niet, die mensen gaan gewoon weer elders heenquote:Op maandag 28 mei 2012 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neuh, alleen in die reeks. dus reeks dicht en probleem opgelost (naar mijn mening)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |