je bent niet opgedeeld in vlakken. wake up call.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zal ik zeker zijn, ik zal vast een egoïst zijn op dit vlak of iets dergelijks.
Mee oneens dan???quote:Op maandag 28 mei 2012 19:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
God god je bent er nog laat bij, had je eerder verwacht.
Nu durf ik naar geeneen meeting, moeten we steeds gaan zoeken waar alle dronkaards liggen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat zijn jullie problemen nu.
Gebeurt is gebeurt, van fouten leer je, moraalridders moeten stoppen, want we weten nu wel dat het niet goed is.
Nu durven fokkers nooit meer iemand achter te laten denk ik, dus dan is het goed toch.
Nee ze zeggen dat ze het zo weer zullen doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat zijn jullie problemen nu.
Gebeurt is gebeurt, van fouten leer je, moraalridders moeten stoppen, want we weten nu wel dat het niet goed is.
Nu durven fokkers nooit meer iemand achter te laten denk ik, dus dan is het goed toch.
Ik ontvang mijn payback met open armen.quote:
Dan ga je niet tochquote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu durf ik naar geeneen meeting, moeten we steeds gaan zoeken waar alle dronkaards liggen.
Niet ze, alleen heloef zou het zo weer doen. De rest heeft zelfs spijt betuigd.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee ze zeggen dat ze het zo weer zullen doen.
time will tell, time will tell.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ontvang mijn payback met open armen.
Ik zou zo'n type ook laten barsten.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan weet je met wie je nooit moet meeten.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat heb ik dan gemist!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet ze, alleen heloef zou het zo weer doen. De rest heeft zelfs spijt betuigd.
Misschien wordt het dan eens tijd om te stoppen mensen over één kam te scheren, Maanvis. Ga eerst maar eens wat topics teruglezen voordat je met die achterlijke conclusies op de proppen komt.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan prima begrijpen dat zo'n persoon het helemaal aan zichzelf te danken heeft.
Op zo'n meeting moet je meehobbelen, ga je eigewijs doen dan is dat voor eigen verantwoordelijkheid.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en ga je door wat voor reden dan ook jezelf buiten de groep plaatsen dan moet je het ook gewoon zelf uitzoeken.
quote:
jaja we weten nu wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou zo'n type ook laten barsten.
Aanpassing.quote:
Op normale meets is dat niet het geval, dan houden we gewoon een oogje in het zeil en is er sociale controle.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu durf ik naar geeneen meeting, moeten we steeds gaan zoeken waar alle dronkaards liggen.
wij zijn ook nare wezensquote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Aanpassing.
Ik en intronic zouden het weer doen voor de rest hebben Myra, twi, c_a en DV spijt betuigd.
Nee, er komen telkens nieuwe moraalridders langs die denken dat het nog niet is gezegd dat het heel erg slecht is om iemand achter te laten.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:45 schreef Hanako het volgende:
Goed alles is inmiddels besproken of gezegd nou is het wel goed geweest hoop ik
Dat je zo iemand een moraalridder noemt geeft wel aan dat je het niet zo serieus meent, die spijtbetuiging.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er komen telkens nieuwe moraalridders langs die denken dat het nog niet is gezegd dat het heel erg slecht is om iemand achter te laten.
Het is niet goed wat er is gebeurd maar daar kunnen nog 20 jaar over gaan discussiëren blijft kut maar het is zo wel goed lijkt me.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, er komen telkens nieuwe moraalridders langs die denken dat het nog niet is gezegd dat het heel erg slecht is om iemand achter te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |