Ja, maar het gaat hier over een budgethuwelijk, daar staat gezelligheid niet bovenaan het verlanglijstje.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Vorm is erg sexy, ander kleurtje mag wel.
Je wéét gewoon dat de 'vrouwen' die dit dragen een heel tropisch regenwoud huisvesten onder dat broekje.quote:
Ik heb gezelligere ziekenhuiskantines gezien.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijkt de kantine van het ziekenhuis wel daar.
quote for failquote:Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat hier over een budgethuwelijk, daar staat gezelligheid niet bovenaan het verlanglijstje.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Je wéét gewoon dat de 'vrouwen' die dit dragen een heel tropisch regenwoud huisvesten onder dat broekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Nee, even checkenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Jums ken je de site Farfallina, die hebben gewoon echt geweldige bh's en bikini'sen niet van die omadingen
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]Ik erger me echt aan die koppen die dat model trekt de hele tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Nice, en ja nu je het zegtquote:Op maandag 28 mei 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
Oja en deze
[ afbeelding ]
[..]
Ik erger me echt aan die koppen die dat model trekt de hele tijd
Geniet je daarvan?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
Toch wel mooi dat iedereen nog steeds bezig is met die ene opmerking van QB van een week geleden ofzo
Ja de hele individualistische maatschappij!quote:
Vind het wel grappig eigenlijk. Vooral ook omdat die opmerking zo hypocriet en onzinnig wasquote:Op maandag 28 mei 2012 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
Toch wel mooi dat iedereen nog steeds bezig is met die ene opmerking van QB van een week geleden ofzo
Dat. Ik had laatst een goede opmerking daarover, maar kan niet vinden.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Vind het wel grappig eigenlijk. Vooral ook omdat die opmerking zo hypocriet en onzinnig was
Wssup met die speurkwaliteiten van je?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat. Ik had laatst een goede opmerking daarover, maar kan niet vinden.
Ja kan er eigenlijk wel van genieten dat men zich daardoor op de kast liet/laat jagenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kan er eigenlijk wel van genieten dat men zich daardoor op de kast liet/laat jagen
En nu nog steeds mad is
Het is meer de draak steken met dan dat er mad over gedaan wordt vermoed ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja kan er eigenlijk wel van genieten dat men zich daardoor op de kast liet/laat jagen
En nu nog steeds mad is
Dit dus. Ik vond die opmerking juist wel grappigquote:Op maandag 28 mei 2012 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is meer de draak steken met dan dat er mad over gedaan wordt vermoed ik.
Komt doordatquote:Op maandag 28 mei 2012 17:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En nu nog steeds mad is
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:15 schreef Chai het volgende:
Quickie die gaat haten op postonderwerpen van anderen, maar zelf amper verder komt dan een beetje zuur doen en haten of over honten praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |