Volgende week toch? Of mis ik een feestdag?quote:
Dierenprints.quote:
Wauwquote:Op maandag 28 mei 2012 17:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ook niet sarcastisch, ik vind dat oprecht mooi.
Was mooier geweest als de dame in kwestie wat bredere heupen had en wat dikkere benen, anders ziet 't er zo raar uitquote:Op maandag 28 mei 2012 17:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ook niet sarcastisch, ik vind dat oprecht mooi.
ja nee volgende week wel, eerst stadhuis en daarna koffie drinken bij de v&d na afloopquote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgende week toch? Of mis ik een feestdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Het was sowieso nooit mooi geweestquote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was mooier geweest als de dame in kwestie wat bredere heupen had en wat dikkere benen, anders ziet 't er zo raar uit
Schijnt dat de HEMA dubbeltje goedkoper is tov V&D.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ja nee volgende week wel, eerst stadhuis en daarna koffie drinken bij de v&d na afloop
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef Zosk het volgende:
Dit vind ik dan wel leukVorm is erg sexy, ander kleurtje mag wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V&D is gezelliger.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schijnt dat de HEMA dubbeltje goedkoper is tov V&D.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:28 schreef Zosk het volgende:
Dit vind ik dan wel leukPaars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Iddquote:
Lijkt de kantine van het ziekenhuis wel daar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |