vuurtje erbij enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:43 schreef rozecroc het volgende:
Nina in de hooischuur met ducktape om haar snavel.
Dan heb ik slecht nieuws voor morgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:54 schreef Luxuria het volgende:
Gelukkig hebben we al een tijdje geen Bing meer gezien
Maxime zoals we haar kennen is weer terugquote:
Ach hopelijk crasht hij de bruiloft en vliegt hij ook in de fik. Ipv dat Nick hem redt laat iedereen hem uitbranden. Dan zegt Jack: "Sjors hoeft dit niet te weten" en alles is goed. Maar Lorena wil het toch vertellen dus Jack overrijdt haar. Zomercliff.quote:
Ja dat zie ik dus ook gebeuren..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zucht, ik zie alweer een Maxime vs Janine strijd aankomen binnen de familie Sanders. Hierna gaat Ludo natuurlijk weer wraak op Maxime nemen en die slaat ook weer terug, kunnen ze die familie niet iets behoorlijks te doen geven in plaats van dit onderlinge geklier?
Dat van Nina en Amy is ook jammer, ik vind dat de acteurs namelijk wel een soort chemie hebben, het zou jammer zijn als Amy's actie zo erg uit de hand loopt dat ze straks weg moet.
zou mooi zijn inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:17 schreef Frey het volgende:
Ik blijf hopen dat hierna de strijd binnen de familie gaat stoppen. Tijd om samen een front te vormen tegen andere vijanden.
Waar ze Ludo de schuld van gaat geven... Mark my words.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime hoeft in ieder geval niet op zoek naar een huis met twee slaapkamers, want Amy eindigt vast naast Wiet in de TBS-kliniek.
Dit. Echt bij ALLES wat Rik zegt gaat ze tekeer. Vermoeiend mens..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik vind die Yvon super irritant. Wat doet ze steeds moeilijk. Nu weer over dat trouwen. Kom op zeg, je hebt een paar weken wat en dan maak je overal een issue van. Nu afwachten tot Rik iets met Nuran krijgt.
Helemaal mee eens. Ik zag die chemie ook ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat van Nina en Amy is ook jammer, ik vind dat de acteurs namelijk wel een soort chemie hebben, het zou jammer zijn als Amy's actie zo erg uit de hand loopt dat ze straks weg moet.
Nouja, Rik en Yvon lopen misschien iets hard van stapel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:27 schreef MoiMoi85 het volgende:
Ik vind die Yvon super irritant. Wat doet ze steeds moeilijk. Nu weer over dat trouwen. Kom op zeg, je hebt een paar weken wat en dan maak je overal een issue van. Nu afwachten tot Rik iets met Nuran krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |