Inderdaad, te kansloos voor woordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing en Aysen die samenwerken ... dat wordt een drama.
Ach ze moeten wat tijd rekken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:26 schreef MoiMoi85 het volgende:
Super saai dat gedoe tussen Jack en Lorena. Lorena loopt echt te zeuren.
Ja tijd rekken doen ze zeker!quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ach ze moeten wat tijd rekken.
En kan megatoby niet opsodemieteren? Bemoeial.
Ludo zou de confrontatie wel aan willen gaan met hem denk ik hèquote:Op woensdag 30 mei 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Kruiwagen?![]()
Wat ik me wel afvraag ... ze zijn er een dag eerder achtergekomen dat Nick met die medicijnen heeft geknoeid, maar ze hebben hem niet laten weten dat hij niet welkom is op de bruiloft?
Na zijn vertrek toen is het anders definitief ingekakt en met zijn comeback ging het niveau duidelijk weer omhoog.quote:
GTST is al veel langer een soap wat niet meer te pruimen is. Ik kijk het alleen omdat het er in zit. Ik kijk vanaf het begin, en wil het niet missen terwijl het niks meer aan is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Na zijn vertrek toen is het anders definitief ingekakt en met zijn comeback ging het niveau duidelijk weer omhoog.
Ja, dit vind ik dus ook. Ik snap niet waarom ik nog steeds elke dag zo nodig moet kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
GTST is al veel langer een soap wat niet meer te pruimen is. Ik kijk het alleen omdat het er in zit. Ik kijk vanaf het begin, en wil het niet missen terwijl het niks meer aan is.
Er is geen strijd meer. Ja die is er wel, tussen een of andere losgeslagen moslim en een nep rechercheur. En tussen pippie wannabee, en nina broodhoofd. Nee dankje, de spanning en de geloofwaardigheid van GTST is al langer ver te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja... De componist heeft zeker een dag werk gehad om muziekjes te componeren voor de komende jaren GTST en mocht toen opzouten ofzo...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaak bij hun, dat muziekje.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:01 schreef Frey het volgende:
De shortie deed het, maar toen lag fok! er weer uit.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, zo nu en dan hoor je een klein nieuw deuntje ofzo, maar het lijkt er idd op dat Fons Merkies alle muziekjes binnen een uurtje in elkaar heeft gezet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:06 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ja... De componist heeft zeker een dag werk gehad om muziekjes te componeren voor de komende jaren GTST en mocht toen opzouten ofzo...
Zo'n soort Looney Tunes muziekjequote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaak bij hun, dat muziekje.
Ludo Tune op mijn mobielquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef GSMboy het volgende:
Ik wil de Ludo-tune weer terug......
Volgens mij zijn Jack en Lorena de enige die een eigen tune hebben op dit moment (een lachwekkende tune helaas![]()
)
Nuran ook...quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef GSMboy het volgende:
Ik wil de Ludo-tune weer terug......
Volgens mij zijn Jack en Lorena de enige die een eigen tune hebben op dit moment (een lachwekkende tune helaas![]()
).
Ik ga toch maar eens mailen met GTST...
Er is een muziekje die alleen speelt als zij in beeld is, maar echt mooi is het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Die muziek past bij scenes met Nuran: hinderlijk, nietszeggend, en je hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Er is een muziekje die alleen speelt als zij in beeld is, maar echt mooi is het niet.
Of een aapquote:Op donderdag 31 mei 2012 06:45 schreef loezzzje het volgende:
En Jack mag zich wel eens scheren. Hij lijkt wel een zwerver.
Ja preciesquote:
Ik vond hem in de aflevering van gisteren grappig. Die van vandaag heb ik nog niet gezien. En hij ziet er natuurlijk niet slecht uitquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom terug op mijn oordeel over Mike.
Ik vind hem toch wel leuk
En zelfs dat muziekje hangt aan elkaar van (eerder) gebruikte stukjes; de vioolmuziek aan het begin hoorde je ook op de begrafenis van Rosa (weliswaar iets andere toonsoort), dat "whoaarrrrrr"-geluidje hoor je nu ook constant.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Virus is een voorbeeld van een geslaagd Fons Merkies muziekje.
Die zijn idd erg cool jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef Klipnap het volgende:
Ik vond die vioolsnerpjes toen Ludo erachter kwam van Nick ook wel cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:43 schreef loezzzje het volgende:
Amy_______
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]Ja want Niels is een echte womanizerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
![]()
Ik sla weer over en neem morgenvroeg Lounge op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kan niet wachten op de shortie van morgen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hij was toch de nieuwe Hitkrant-Hunk?quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja want Niels is een echte womanizer___!
![]()
![]()
Beter doe je dat ook niet en wacht je gewoon tot morgenavondquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik sla weer over en neem morgenvroeg Lounge op.![]()
![]()
Bij RTL noemde ze hem toekomstige eyecandy ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij was toch de nieuwe Hitkrant-Hunk?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:07 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bij RTL noemde ze hem toekomstige eyecandy ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:51 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja Niels is een super hunk![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het geduld niet. Vorige keer heb ik me ook zitten opvreten met die shortie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter doe je dat ook niet en wacht je gewoon tot morgenavond
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Hij lijkt op een knul van school die niemand mocht.. Iedereen noemde die gozer Zacharias Zultharses.... best een treffende vergelijking.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij was toch de nieuwe Hitkrant-Hunk?![]()
Hopelijk sterft Niels Vrijdag/MaandagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Desnoods Amy of allebei. Als het maar niet Nick is.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Is Niels het broertje van Sascha Visser ofzo, hij heeft precies zo'n zelfde babystemmetje.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Maxime zou nog de beste oplossing zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Desnoods Amy of allebei. Als het maar niet Nick is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Desnoods Amy of allebei. Als het maar niet Nick is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je het zegt jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Is Niels het broertje van Sascha Visser ofzo, hij heeft precies zo'n zelfde babystemmetje.![]()
![]()
....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: