abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112240040
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:52 schreef zwartedoos het volgende:
Oja en heb je een dvd speler? Ik heb anders een hele stapel (gebrande) films voor je, die heb ik zelf van een fokker gekregen toen ik zo ziek was dat ik mn bed niet uit kwam, aangezien ik ze niet vaker als 1x kijk heb jij er misschien wat aan in de eenzame avonden?
Ja heb een dvd speler! :) Maar mn harde schijf barst al van de nieuwe films maar het komt er gewoonweg nooit van om er 1tje te kijken :@ Heel lief aangeboden :D Maar wil er ook weer geen misbruik van maken als je er misschien iemand anders ook blij mee kunt maken :)
"Niemand weet, niemand weet, dat ik Tepelstreeltje heet."
pi_112240082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je al een oven? Ik heb een inbouw oven die ik in jouw geval gratis weg wil doen, is alleen 70 cm breed (afwijkende inbouw maat) en moet uit Den Haag komen

[TK] Miele inbouw oven
Ah, dat zou ook weer geweldig zijn :D
pi_112240182
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:57 schreef zwartedoos het volgende:
Een kleine vriezer moet je ook willen, dan kook je een grote pan pasta en vries je de rest in, hoef je t later alleen maar op te warmen in de magnetron, scheelt enorm in de kosten.
Ja ik weet het :@ Maar in de koelkast die ik van Ridocar krijg zit geen vriezer helaas. Maar ik ben met een koelkastje alleen al hartstikke gelukkig hoor! :)
pi_112240258
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:06 schreef komrad het volgende:
Billie, succes morgen met je afspraak bij de schuldhulpverlening.
Enorm bedankt! ^O^ Kijk er eerlijk gezegd best tegenop
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:18:21 #255
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112240889
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Ja ik weet het :@ Maar in de koelkast die ik van Ridocar krijg zit geen vriezer helaas. Maar ik ben met een koelkastje alleen al hartstikke gelukkig hoor! :)
Je kan hem iig in het lijstje zetten :*
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:23:23 #256
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_112241307
Heb nog 2 sierkussens een olie en azijnstel en dat kookboek voor je.

*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_112241458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Je kan hem iig in het lijstje zetten :*
Fixed :)
pi_112241494
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:23 schreef zwartedoos het volgende:
Heb nog 2 sierkussens een olie en azijnstel en dat kookboek voor je.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je bent een kanjer! :@ :*
  donderdag 31 mei 2012 @ 09:20:22 #259
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112252999
Ik heb nog 2 van deze kapstokjes voor aan de muur over van ikea.

http://www.google.nl/sear(...)6&tbm=isch&sa=2#i=34

En een waterkoker

(Wij zijn net klaar met verhuizen, alles wat overblijft of ik nog tegenkom zal ik later posten).

[ Bericht 20% gewijzigd door Logician78 op 31-05-2012 09:43:12 ]
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112253561
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 09:20 schreef Logician78 het volgende:
Ik heb nog 2 van deze kapstokjes voor aan de muur over van ikea.

http://www.google.nl/sear(...)6&tbm=isch&sa=2#i=34

En een waterkoker

(Wij zijn net klaar met verhuizen, alles wat overblijft of ik nog tegenkom zal ik later posten).
Je hebt pm! :)
pi_112254716
Ridocar heeft me net even gebeld, wordt ongeveer 11.15 dat we de koelkast kunnen neerzetten :) Heb met SLBMG afgesproken dat ik om 11.33 de bus pak zodat ik rond 12.07 op Dordt centraal ben om het geld bedrag op te halen. Kan ik daarna meteen door voor mn afspraak schuldhulpverlening om 1300 (ook in Dordrecht) :)

Alvast ontzettend bedankt iedereen! :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 10:34:44 #262
244933 trovey
Nachtoele
pi_112254884
Druk dagje dus :P ...succes. ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_112254934
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:34 schreef trovey het volgende:
Druk dagje dus :P ...succes. ^O^
Dankjewel! :*
pi_112255145
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:29 schreef billie1985 het volgende:
Ridocar heeft me net even gebeld, wordt ongeveer 11.15 dat we de koelkast kunnen neerzetten :) Heb met SLBMG afgesproken dat ik om 11.33 de bus pak zodat ik rond 12.07 op Dordt centraal ben om het geld bedrag op te halen. Kan ik daarna meteen door voor mn afspraak schuldhulpverlening om 1300 (ook in Dordrecht) :)

Alvast ontzettend bedankt iedereen! :)
Dat klinkt goed billie :)

Succes :*
In life, every ending is a new beginning..
pi_112255402
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 10:44 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Dat klinkt goed billie :)

Succes :*
Thx! :*
  donderdag 31 mei 2012 @ 11:10:50 #266
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112255983
^O^
pi_112256428
Ben er nu vandoor, Ridocar is net langsgeweest met de koelkast, ontzettend bedankt! ^O^ Tot vanavond dan ben ik er weer :)
pi_112259103
Misschien te laat (dat je al boodschappen gedaan hebt), maar koop vandaag nog niets voor in die koelkast. Meestal wordt aangeraden om hem na vervoer eerst 24 uur te laten staan voordat je hem pas aanzet
pi_112262801
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 11:24 schreef billie1985 het volgende:
Ben er nu vandoor, Ridocar is net langsgeweest met de koelkast, ontzettend bedankt! ^O^ Tot vanavond dan ben ik er weer :)
Graag gedaan. Het zal voor de meeste mensen zijn dat ze spullen hebben staan dat 'toch in de weg staat', maar alleen al de kans krijgen om iemand zo te kunnen helpen geeft me al voldoening.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:37 schreef frederik het volgende:
Misschien te laat (dat je al boodschappen gedaan hebt), maar koop vandaag nog niets voor in die koelkast. Meestal wordt aangeraden om hem na vervoer eerst 24 uur te laten staan voordat je hem pas aanzet
Geen paniek, daar hebben we al rekening mee gehouden. Zeker omdat de koelkast op z'n kant vervoerd moest worden. Hij staat nu in de keuken van Billie1985 te stabiliseren. Morgenochtend om 11:15 gaat als het goed is de stekker erin...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_112262861
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Met een koelkast kun je de meeste gerechten ook wel een dagje bewaren. Het is vrij lastig om met budgetmiddelen precies voor 1 persoon te koken, meestal komt het op 2 a 3 personen neer (denk aan sauzen enzo). Heb je bakjes om eten in te bewaren? Dan warm je het de dag erna gewoon op. Ik zorg er zelf wel altijd voor dat ik rijst en pasta voor 1 persoon kook, want opgewarmd vind ik dat niet zo lekker :+

Ik lees net dat je al eetkamerstoelen hebt? Ik heb hier nog 2 over van de Ikea waar ik niks mee doe en ook 2 kussentjes voor op de stoelen. Laat maar weten of je er wat aan zou kunnen hebben.
I reject reality and substitute my own
pi_112264327
Aan spullen kan ik je helaas niet helpen, maar wel aan een tip. Ik vermoed - op basis van het uitgavenoverzicht dat je in het andere topic postte - dat je geen collectiviteitskorting op je zorgverzekering hebt. Je kunt je contract met de zorgverzekeraar nu niet openbreken, maar begin december kun je gaan kijken waar jij aanspraak kan maken op die korting in 2013. Banken bieden dat vaak aan (bijvoorbeeld Rabobank op polissen van Interpolis, ING op polissen bij VGZ) en er zijn ook sociale diensten bekend die een collectiviteitskorting hebben bedongen bij een zorgverzekeraar. Het kan je wellicht ongeveer ¤ 10 per maand besparen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 14:51:13 #272
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112264851
Ik heb bij deze ook nog een grote witte Expedit wandkast (5x5 vak) op wieltjes voor je, alleen serieus geen idee hoe je die daar wil krijgen :')

De rest stuur ik op zodra ik je adres heb :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:07:15 #273
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112265603
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:53 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Uhh... Waar lees jij dat ik in de schuldsanering zit? Ik heb de 31ste een afspraak voor schuldhulpverlening.
Het is er niet het topic voor maar die andere is dicht dus dan maar even zo: als je pech hebt gaat er wel een tijdje overheen voor ze je werkelijk helpen. Maar dat verschilt per instantie.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:09:48 #274
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112265716
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:34 schreef SLBMG het volgende:
Om het maar even duidelijk te maken, het geld komt van mij.
Ik kan het geld missen, en ik maak er liever iemand blij mee.
_O_ Dan ben je een held. _O_
  donderdag 31 mei 2012 @ 15:19:46 #275
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112266174
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef lyolyrc het volgende:
Aan spullen kan ik je helaas niet helpen, maar wel aan een tip. Ik vermoed - op basis van het uitgavenoverzicht dat je in het andere topic postte - dat je geen collectiviteitskorting op je zorgverzekering hebt. Je kunt je contract met de zorgverzekeraar nu niet openbreken, maar begin december kun je gaan kijken waar jij aanspraak kan maken op die korting in 2013. Banken bieden dat vaak aan (bijvoorbeeld Rabobank op polissen van Interpolis, ING op polissen bij VGZ) en er zijn ook sociale diensten bekend die een collectiviteitskorting hebben bedongen bij een zorgverzekeraar. Het kan je wellicht ongeveer ¤ 10 per maand besparen.
En ik wil daar graag iets aan toevoegen: 80 a 90 euro aan een alles in 1 abonnement kwijt zijn moet bij mijn weten goedkoper kunnen. Daar zou je ook naar kunnen kijken. :)
pi_112266711
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

En ik wil daar graag iets aan toevoegen: 80 a 90 euro aan een alles in 1 abonnement kwijt zijn moet bij mijn weten goedkoper kunnen. Daar zou je ook naar kunnen kijken. :)
Ik vermoed dat in die ¤ 80 à ¤ 90 ook het gebruik van de telefoonaansluiting zit. Toch kan het goed mogelijk dat er daarop nog een goede besparing te halen is. Na afloop van de contractperiode (meestal 1 jaar) kun je het contract aanpassen of overstappen naar een goedkopere aanbieder. Vooral tegen het einde van het jaar zijn er vaak nog fikse kortingen, zodat de aanbieders hun targets kunnen halen.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:04:35 #277
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_112268245
Misschien handig om een prepaid simkaartje te kopen in plaats van jouw vaste telefoonaansluiting?
Dan doe je die gewoon in je huidige telefoon. Want met de simkaart die je nu hebt kan je toch niet bellen/gebeld worden.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:13:42 #278
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112268712
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:04 schreef MrBaas het volgende:
Misschien handig om een prepaid simkaartje te kopen in plaats van jouw vaste telefoonaansluiting?
Dan doe je die gewoon in je huidige telefoon. Want met de simkaart die je nu hebt kan je toch niet bellen/gebeld worden.
Ik heb dat inderdaad 4jr geleden ook een poosje gedaan toen we het even minder hadden.
  donderdag 31 mei 2012 @ 16:32:49 #279
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112269554
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:31 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Ik vermoed dat in die ¤ 80 à ¤ 90 ook het gebruik van de telefoonaansluiting zit. Toch kan het goed mogelijk dat er daarop nog een goede besparing te halen is. Na afloop van de contractperiode (meestal 1 jaar) kun je het contract aanpassen of overstappen naar een goedkopere aanbieder. Vooral tegen het einde van het jaar zijn er vaak nog fikse kortingen, zodat de aanbieders hun targets kunnen halen.
Volgens mij heb je zelfs al abonnementen waarin voor 5 euro per maand onbeperkt bellen zit.
  donderdag 31 mei 2012 @ 17:50:31 #280
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_112272851
je hebt pm!
pi_112283305
Hoi mensen :) Ik ben net pas thuis, ik ben na de schuldhulpverlening even naar mn vader gegaan, moest nog wat spullen ophalen dus dat heb ik meteen gedaan. Nu ga ik even m'n spullen voorbereiden voor morgen (stage) en als ik daarmee klaar ben beantwoord ik even alle berichten/pm's :)
  Moderator donderdag 31 mei 2012 @ 22:31:06 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112287259
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 23:15 schreef billie1985 het volgende:
Okee mensen, ben ik weer! Of beter gezegd, nog steeds. Ik kreeg namelijk eerder vanavond van een user hier (zal zn naam nog even niet noemen, dat komt wel :) ) een priveberichtje. Een heel positief berichtje, want, hij bood me aan om te helpen. Financieel. Omdat ik het niet kon geloven, vroeg ik of hij het meende. Hij wil me namelijk een (nog niet te noemen) geldbedrag overmaken. Omdat ik zei dat het misschien beter uitkwam om het contant te overhandigen (ivm extra inkomsten -> sociale dienst) leek het me beter als we ergens zouden afspreken. We hadden dus al een punt afgesproken en ik zou iemand proberen te regelen om te rijden. Uiteindelijk iemand bereid gevonden die ik al dik een half jaar niet meer gezien heb, dus ik ging mn huis vast afsluiten omdat diegene direct hiernaartoe zou komen.

Half uur later ongeveer, toen ik nog steeds niemand zag (afstand is 10 min met de auto) besloot ik te bellen naar mn "vervoerder". Die zat nog steeds thuis. "Ja ik kan je niet helpen man" kreeg ik te horen. "WTF?" dacht ik, laat me dan ook niet in de waan dat je me helpt! Anyway, ik die user gebeld en verteld dat het wat later kon zijn maar dat ik mn best deed om er aan te komen. Dat was goed zei die. Heb iedereen uit mn telefoonlijst gebeld (inclusief verhuisde buren van mn vorige huis) en OF ze hadden een drankje op, OF ze waren zelf al weg, bla bla bla :(

Nu heb ik hem op whatsapp toegevoegd en spreken we morgen af, als hij klaar is met werken.
Klein beetje anticlimax, maar als alles rond is vertel ik meer details als de user het daar mee eens is. (vind wel dat die jongen de eer verdiend heeft, laten we het daar voorlopig maar op houden) :)
Nu wil ik geen zuurpruim zijn oid. Maar je eet alleen maar bij thuisbezorgd.nl. Je hebt geen koelkast zeg je. Nou dan is er altijd nog iets als noodles of w / e. Iets wat je op kan warmen.

De TT zegt dat je al een half jaar op je zelf zit, en nu pas een hele inboedel bij elkaar zoekt. 5 maanden op een betonnen vloer gelegen? :D

En het mooiste vind ik nog, de whatsapp. Je hebt geen cent te makken, krijgt zoals ik lees geld van anderen, maar je hebt wel voldoende geld voor een smartphone? :')

Iets met prioriteiten stellen.

Ik vind het niet zo raar dat je in de schulden terecht bent gekomen.

Anyway, om niet te negatief af te sluiten heb ik nog wel wat lamellen voor je, nooit gebruikt, ik was zo slim om de verkeerde maat te kopen.

Heb je er wat aan? Ik woon in de buurt, 5 km ofzo. Kan ze wel brengen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_112287520
Zoals ik het begreep had hij die telefoon al voordat hij in de shit kwam. Een abonnement kan je niet zomaar stoppen.
pi_112287530
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nu wil ik geen zuurpruim zijn oid. Maar je eet alleen maar bij thuisbezorgd.nl. Je hebt geen koelkast zeg je. Nou dan is er altijd nog iets als noodles of w / e. Iets wat je op kan warmen.

De TT zegt dat je al een half jaar op je zelf zit, en nu pas een hele inboedel bij elkaar zoekt. 5 maanden op een betonnen vloer gelegen? :D

En het mooiste vind ik nog, de whatsapp. Je hebt geen cent te makken, krijgt zoals ik lees geld van anderen, maar je hebt wel voldoende geld voor een smartphone? :')

Als je de rest van het topic hebt gelezen had je kunnen zien hoe het komt dat TS er nu zo bijzit. Niet altijd slimme keuzes gemaakt, een deel nare omstandigheden, maar daar is hij zich nu terdege van bewust.

quote:
Anyway, om niet te negatief af te sluiten heb ik nog wel wat lamellen voor je, nooit gebruikt, ik was zo slim om de verkeerde maat te kopen.

Dat is een heel positieve afsluiting! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_112288588
Is het goed gegaan Billie?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_112288636
Wacht, iedere dag eten bestellen bij Thuisbezorgd? :') :') :')

Doe dan tafelje dekje in geval van TS met psychische klachten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tafeltje-dek-je
pi_112288864
Daar gaat TS dus mee aan de slag, mensen lees eens voordat je een opmerking maakt die al 10x gemaakt is!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_112288958
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:02 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Graag gedaan. Het zal voor de meeste mensen zijn dat ze spullen hebben staan dat 'toch in de weg staat', maar alleen al de kans krijgen om iemand zo te kunnen helpen geeft me al voldoening.

[..]

Geen paniek, daar hebben we al rekening mee gehouden. Zeker omdat de koelkast op z'n kant vervoerd moest worden. Hij staat nu in de keuken van Billie1985 te stabiliseren. Morgenochtend om 11:15 gaat als het goed is de stekker erin...
Nou mooi toch? :D Dat noem ik een win-win-situatie :D

Ja dat klopt, zal morgenavond rond een uurtje of half 7 op zn vroegst worden als ik weer thuis ben van stage :)
pi_112289075
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:03 schreef CindieY het volgende:

[..]

Met een koelkast kun je de meeste gerechten ook wel een dagje bewaren. Het is vrij lastig om met budgetmiddelen precies voor 1 persoon te koken, meestal komt het op 2 a 3 personen neer (denk aan sauzen enzo). Heb je bakjes om eten in te bewaren? Dan warm je het de dag erna gewoon op. Ik zorg er zelf wel altijd voor dat ik rijst en pasta voor 1 persoon kook, want opgewarmd vind ik dat niet zo lekker :+

Ik lees net dat je al eetkamerstoelen hebt? Ik heb hier nog 2 over van de Ikea waar ik niks mee doe en ook 2 kussentjes voor op de stoelen. Laat maar weten of je er wat aan zou kunnen hebben.
Nou, die kan ik best gebruiken :D Ik zal je even mijn adres pmmen goed?
pi_112289517
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 14:37 schreef lyolyrc het volgende:
Hele goeie tip! ^O^ Dankjewel :)
pi_112291139
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:09 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

_O_ Dan ben je een held. _O_
Dit wil ik nog even benadrukken. Ik heb vanmiddag met SLBMG afgesproken op station dordt, hij zat daar op een bankje en overhandigde me een grote envelop. Voelde me even alsof ik in een spelshow zat waar ik een nieuwe opdracht kreeg :P

Was trouwens best een grote envelop, toen ik hem aanpakte dacht ik nog even dat er een uitgeprinte troll in zou zit ( )

Maar dat was gelukkig niet zo :P

Maar voor degenen die zich zorgen maakten, hij zag er betrouwbaar uit en geen crimineel ofzo :P Ik wil je alleen nogmaals bedanken en het geld gaat ZEKER een goede bestemming krijgen :)
  donderdag 31 mei 2012 @ 23:39:31 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112291281
Wat een prachtig gebaar, zo'n gevulde enveloppe O+
Besteed het vooral nuttig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112291333
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 15:19 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ja daar wil ik bij contractverlening ook verandering in brengen
pi_112291566
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:13 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Ik heb dat inderdaad 4jr geleden ook een poosje gedaan toen we het even minder hadden.

Ja ik begrijp je, maar ik heb nu met schuldhulpverlening gesproken , daar moet ik mn achterstanden aan doorgeven en zo, dan kunnen zij regelingen treffen met de eisende partijen en misschien ook een betaalregeling of iets zodat ik dan weer van mn telefoon gebruik kan maken
pi_112291636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 16:32 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Volgens mij heb je zelfs al abonnementen waarin voor 5 euro per maand onbeperkt bellen zit.
Klopt, dat kost een tientje per maand extra. Maar dat is alleen voor vaste aansluitingen in nederland, en laat ik nou bijna niemand kennen die dat nog heeft, tegenwoordig heeft iedereen enkel mobiel lijkt het wel :S
pi_112292231
quote:
7s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Lamellen heb ik al, misschien kun je er iemand anders mee blijmaken
  vrijdag 1 juni 2012 @ 00:02:30 #297
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112292287
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:47 schreef billie1985 het volgende:

[..]

Klopt, dat kost een tientje per maand extra. Maar dat is alleen voor vaste aansluitingen in nederland, en laat ik nou bijna niemand kennen die dat nog heeft, tegenwoordig heeft iedereen enkel mobiel lijkt het wel :S
Is het dan een idee de vaste telefoon weg te laten? Misschien dat dat nog wat scheelt?
pi_112292524
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:52 schreef komrad het volgende:
Is het goed gegaan Billie?
Ja ik vind van wel :) Vanmorgen de koelkast gekregen, vanmiddag geldbedrag en gesprek met schuldhulpverlening gehad dus heb een hele goeie dag gehad vandaag :)
pi_112292612
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 23:39 schreef Leandra het volgende:
Wat een prachtig gebaar, zo'n gevulde enveloppe O+
Besteed het vooral nuttig.
Ben ik ZEKER van plan ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 00:02 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Is het dan een idee de vaste telefoon weg te laten? Misschien dat dat nog wat scheelt?
Denk eerder dat, zodra mn mobiele abo is afgelopen, het goed is om een prepaid simkaartje in mn mobiel te stoppen, aangezien een vaste telefoon altijd handig is zodra je 0900 nummers moet bellen en je daar een vermogen aan kwijt bent via je mobiel
pi_112292668
Ben even douchen, mocht dit topic zometeen vol zijn maak ik over ongeveer een half uurtje een nieuwe deel 2 aan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')