Dat laat ik aan jou overquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:29 schreef Alziend-Oog het volgende:
Zijn er nog enkele kleine dingen/spullen die je nodig hebt. Ik ben wel bereid om wat te verzenden dmv pakketpost.
Ja, super he?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:44 schreef MaJo het volgende:
Wow wat hartverwarmend om te zien wat mensen hier allemaal aanbieden
Ik heb het momenteel druk met voorbereidingen voor morgen, maar ik zal vanavond even mn lijstje completer maken met spullen die ik goed kan gebruiken. Zie een heleboel over het hoofd wat ik nog niet heb opgeschreven is me opgevallen toen ik naar andere topics keekquote:Ik zit zelf te denken of ik nog iets voor je heb maar kan niet echt iets bedenken. Laat op een gegeven moment even weten wat je allemaal nog nodig hebt dan kijk ik wel even of ik nog iets voor je kan betekenen
Top dat er zoveel hulp voor je komt =)quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:19 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel druk met voorbereidingen voor morgen, maar ik zal vanavond even mn lijstje completer maken met spullen die ik goed kan gebruiken. Zie een heleboel over het hoofd wat ik nog niet heb opgeschreven is me opgevallen toen ik naar andere topics keek
Ja dat is toch echt geweldig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:53 schreef Egberts het volgende:
[..]
Top dat er zoveel hulp voor je komt =)FHF
Ik begreep al dat er zo'n initiatief was, maar volgens mij is het vervoer voor Boris_Karloff niet zo'n probleem naar wat ik begreep. Enkel een gaskabeltje vervangen dus als hij er als eerste is dan vind ik het onnodig om Nerys energie in mij te laten steken terwijl er dan al iemand anders blijgemaakt mee kan worden (misschien ook dichter in zijn buurt?) Maar toch weer bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:21 schreef vannelle het volgende:
Mochten er vervoersproblemen zijn, kijk ook even hier: [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Waar woon je precies? (misschien handig voor mensen die meelezen en over vervoer beschikken aangezien ik dat zelf niet heb)quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:26 schreef sanger het volgende:
Heb hier een droger staan die niets staat te doenMag je gratis komen halen
Ook nog een messenset
quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb je al een oven? Ik heb een inbouw oven die ik in jouw geval gratis weg wil doen, is alleen 70 cm breed (afwijkende inbouw maat) en moet uit Den Haag komen
[TK] Miele inbouw oven
Graag gedaan! Dat boek stond hier toch dubbel te wezenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:05 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Verder wilde ik nog even vermelden dat ik het basis kookboek van Peter heb ontvangen vanmiddagPeter, als je dit leest (of niet, ik pm je dadelijk nog even zowiezo
), ontzettend bedankt daarvoor! Ga er zo snel mogelijk mee aan de slag zodra ik een gaskookplaat heb
Die kan ik best gebruiken!quote:Op woensdag 30 mei 2012 21:50 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een kookboek voor je voor beginners, van piepers tot pasta, ik ben zelf wel in staat om aardappelen te koken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |