abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112121711

De extreme prestaties zijn overigens gewoon standaard
Bereid je maar voor; dat wordt browsen met de snelheid van het licht, gamen alsof je je zelf in de film bevindt en een beeldkwaliteit die sowieso op je netvlies brandt, allemaal dankzij de krachtige quad core processor Je valt geheid voor het strakke, minimalistische design. En je gaat je nog verbazen over de camera die ook bij weinig licht levendige en mooie foto’s weet te schieten.

Super camera
Met deze camera hoef je nooit een shot te missen. De camera start razendsnel op en is direct klaar voor gebruik: Houd de sluiterknop ingedrukt en maak razendsnel 4-5 foto’s per seconde. Daarbij hoef je eigenlijk niet eens te kiezen voor film of voor foto - met de Video Pic functie heb je het allebei tegelijk. En als de omstandigheden verre van ideaal zijn - denk aan weinig licht, of geen licht, de camera lost het voor je op.

Subliem geluid
Je raakt niet snel uitgepraat over de geluidskwaliteit van je nieuwe HTC One X. Beats Audio™ levert namelijk een totaal nieuwe geluidservaring. Muziek, games, films, video's... voortaan geniet je van de volle en rijke studiogeluid! Dankzij de muziek hub heb je al je muziek, je favoriete audio apps en internet radio voortaan onder één knop hebt; maakt het allemaal veel sneller toegankelijk.

Strak design
We hebben nogal wat aandacht besteed aan de details met de bedoeling de telefoon een strak design te geven maar ook sterker en lichter te maken. De unibody behuizing vervaardigd van polycorbonaat valt op door zijn 4,7 inch HD scherm, mooie rondingen, de glanzende zijkanten, en mat afgewerkte achterkant.

Besturingssysteem: Android™ 4.0 met HTC Sense™ 4.0
Processor: Tegra 3 1,5 GHz quad core + 500 MHz companion core
Geheugen: 32 GB intern geheugen, 1 GB RAM
Beeldscherm: 4,7 inch HD 720p touchscreen (resolutie 1280 x 720)
Afmetingen: 134,36 x 69,9 x 8,9 mm
Gewicht: 130 gram inclusief batterij
Camera: 8 MP lens F2.0, 1080p HD video-opnamen. 1,3 MP camera voorkant, 720p voor videochat
Geluid: Beats Audio™
Batterij: 1800 mAh

Androidcentral: "HTC easily has a winner in the One X."
Electricpig: "This is to my mind the best Android phone yet made."
Engadget: "Buying a One X is a lot like getting a unicorn -- it's wild, fast, white, beautiful, expensive and fickle."
Mobileburn: "The One X is the kind of phone that just leaves you breathless."
Modaco: "Is the HTC One X a triumphant return to form for HTC? I would have to say yes, it's a fantastic phone!"
Slashgear: "The One X is leagues ahead of where the Sensation series left off."
Techradar: "The next-generation Android platform, all rolled into one."
Tweakers: "De beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment."
The Verge: "It’s one of the best mobile devices I’ve ever used, period."
Wired: "One of the best smartphones on the market, and the best Android phone you can buy right now, period."

[ Bericht 72% gewijzigd door -_Guitarist_- op 19-06-2012 01:12:07 ]
  maandag 28 mei 2012 @ 12:53:12 #2
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_112121748
quote:
9s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon echt kut met een hoofdletter K. Mooi verhaal ook over hetzelfde besturingssysteem, dan kan je bij wijze van dus je One X inleveren, en er een Wildfire of een ander budgettoestel voor terugkrijgen, want ja Android = Android.
Dat gaat inderdaad zo.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_112121884
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:53 schreef PhatBassBoom het volgende:

[..]

Dat gaat inderdaad zo.
Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.

Tegra 3 is trouwens allemaal mooi en geweldig maar het meeste Tegra 2 spul en andere spellen lopen er bagger op. Fijne teleurstelling dit.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 28 mei 2012 @ 15:44:49 #4
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112128290
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dan zou ik nog een eis er van maken om een Android 4.x met dezelfde versienummer te krijgen. Ja, 'zelfde besturingsysteem' he.

Tegra 3 is trouwens allemaal mooi en geweldig maar het meeste Tegra 2 spul en andere spellen lopen er bagger op. Fijne teleurstelling dit.
Hoop dat er in de toekomst wat meer mee gedaan word meer exclusief...
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_112132589
Topic 7 alweer..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_112132791
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Het verhaal van het zelfde besturingssysteem is alleen als het toestel fabrieks fouten heeft. Laat je hem vallen kan je ook een nokia krijgen waar je minstens mee kan whatsappen tweeten en facebooken.
--- ҉ ---
pi_112133538
Na bijna twee maanden nog steeds erg tevreden over dit toestel. Ook blij dat ik voor Vodafone heb gekozen :)
pi_112135808
Ik werk voor de "concurrent" van Hi, maar hier wordt wel heel erg gemierenneukt zeg :') Dat zal wel weer tegen het zere beentje zijn van een aantal van jullie, maar als je om elke scheet hier een hoop negatieve reclame gaat maken ben je gewoon een zeikerd.
Neemt niet weg dat er wel echt klachtwaardige klachten zijn hier.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 28 mei 2012 @ 20:15:33 #9
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112138593
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk voor de "concurrent" van Hi, maar hier wordt wel heel erg gemierenneukt zeg :') Dat zal wel weer tegen het zere beentje zijn van een aantal van jullie, maar als je om elke scheet hier een hoop negatieve reclame gaat maken ben je gewoon een zeikerd.
:') klanten afmaken die een mening hebben
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_112138601
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 19:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
quote:
Het verhaal van het zelfde besturingssysteem is alleen als het toestel fabrieks fouten heeft. Laat je hem vallen kan je ook een nokia krijgen waar je minstens mee kan whatsappen tweeten en facebooken.
Je krijgt tenminste een telefoon. Staat hier niks negatief
--- ҉ ---
pi_112139243
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:15 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

:') klanten afmaken die een mening hebben
Want telecommedewerkers zijn computers en mogen geen mening over zeikende klanten hebben :')
Lees eens beter vriend: een aantal klachten zijn absoluut gegrond, maar voor elk dingetje gelijk gaan zeuren is wel heel triest.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 mei 2012 @ 12:35:11 #12
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112162732
Ik verwacht voor 600 euro apparaat top service....
pi_112163051
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 12:35 schreef Stink-ui het volgende:
Ik verwacht voor 600 euro apparaat top service....
Dit; het is geen setjes schoenen ofzo.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_112165004
Ik baal er een beetje van dat ik de vingervlekken op de achterkant van mijn grijze one X nauwelijks tot niet schoon kan maken. Ik heb het met tissues, water en vetverwijderaar geprobeerd, het helpt allemaal niet. Ik heb nu naast mijn camera en onder bij het beats logo twee grote vetvlekken van mijn vingers, is er iemand met wat tips om de achterkant schoon te maken?
Currency War, Trade War, Real War
  dinsdag 29 mei 2012 @ 14:21:29 #15
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_112167133
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 13:29 schreef Masyl het volgende:
Ik baal er een beetje van dat ik de vingervlekken op de achterkant van mijn grijze one X nauwelijks tot niet schoon kan maken. Ik heb het met tissues, water en vetverwijderaar geprobeerd, het helpt allemaal niet. Ik heb nu naast mijn camera en onder bij het beats logo twee grote vetvlekken van mijn vingers, is er iemand met wat tips om de achterkant schoon te maken?
ik heb hier eigenlijk geen last van.
wel ooit een vlekje maar die gaan er makkelijk vanaf..
pi_112195236
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de kleuren die niet goed worden weergegeven als je de camera aan hebt? Dus met de live preview camera zeg maar?

Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 30 mei 2012 @ 10:44:27 #17
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_112206091
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 07:55 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Geen probleem met navigeren, laad gewoon bij!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 30 mei 2012 @ 12:20:36 #18
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_112209821
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 10:44 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Geen probleem met navigeren, laad gewoon bij!
Dan is de jouwe waarschijnlijk zwaarder dan die van mij. Ik krijg vandaag één van 2100ma binnen, vorige was 1000ma, dus zal eens kijken
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_112214035
Ik heb zojuist de V binnen gekregen, simkaart erin gedaan, en probeer hem op te laden maar er gaat geen lampje oid branden en ook de aan/uit knop doe het niet. De batterij zit erin en kun je er niet uit halen volgens mij, iemand een idee?
Only the strong survive
pi_112214674
Heeft iemand de One X hier gekocht bij GSMwijzer? Donderdag ga ik 'm namelijk daar of bij Studentmobiel kopen i.c.m. KPN, prijzen zijn namelijk gelijk. Maar bij Studentmobiel blijkt hij volgens posts op Tweakers Vodafone branded te zijn. Nou vroeg ik me af of dat bij GSMwijzer ook zo is omdat dat van hetzelfde
(moeder)bedrijf is...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 30-05-2012 15:25:20 ]
pi_112217025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft iemand de One X hier gekocht bij GSMwijzer? Donderdag ga ik 'm namelijk daar of bij Studentmobiel kopen i.c.m. KPN, prijzen zijn namelijk gelijk. Maar bij Studentmobiel blijkt hij volgens posts hier Vodafone branded te zijn. Nou vroeg ik me af of dat bij GSMwijzer ook zo is omdat dat van hetzelfde
(moeder)bedrijf is...
Je kunt ze het beste even bellen of mailen lijkt me. Bij de niet branded toestellen (die ik bij de Vodafone winkel gelukkig kreeg) staat er vanilla op het doosje.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  woensdag 30 mei 2012 @ 15:33:31 #22
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_112218485
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:20 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Dan is de jouwe waarschijnlijk zwaarder dan die van mij. Ik krijg vandaag één van 2100ma binnen, vorige was 1000ma, dus zal eens kijken
Kan maar zo, het komt uit China dus geen idee hoeveel ma. Het werkt iniedergeval :)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_112218653
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef FrankRicard het volgende:
Je kunt ze het beste even bellen of mailen lijkt me. Bij de niet branded toestellen (die ik bij de Vodafone winkel gelukkig kreeg) staat er vanilla op het doosje.
Was ik ook al van plan. Maar als toevallig iemand hier was die het wist ;)
Zal even een mailtje sturen. Zal het antwoord hier ook wel neerzetten als dat gewenst is.

Even kort vraagje: stel ik bestel 'm donderdagavond i.c.m KPN met nummerbehoud van huidige Vodafone. Contract krijg ik direct al via de mail (was althans bij Studentmobiel een paar weken geleden wel zo). Stel ik onderteken dat contract direct en mail de hele papierbende (kopie van identiteitsbewijs, bankrekening) direct al terug. Ze zulllen dat dan wel vrijdag in behandeling nemen.

Zou ik nog een kans hebben dat ik het toestel dan zaterdag al kan verwachten? O-) :9
pi_112219840
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zou ik nog een kans hebben dat ik het toestel dan zaterdag al kan verwachten? O-) :9
Heeeele kleine kans :P. KPN moet niet alleen je nieuwe contract ontvangen maar Vodafone moet ook je nummerbehoud goedkeuren, dat duurde bij mij (van KPN naar Vodafone) wel een paar werkdagen.
pi_112220060
quote:
1s.gif Op woensdag 30 mei 2012 15:55 schreef n0ir het volgende:

[..]

Heeeele kleine kans :P. KPN moet niet alleen je nieuwe contract ontvangen maar Vodafone moet ook je nummerbehoud goedkeuren, dat duurde bij mij (van KPN naar Vodafone) wel een paar werkdagen.
Dacht ik al, wel jammer; had er graag zondag mooi mee willen spelen en ik wacht al maanden op de One X ;( ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')