quote:Op maandag 28 mei 2012 12:24 schreef Muis006 het volgende:
Oh verrek het bestaat echt
Maar, ik kan niet.
Yessssssssssssssssquote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen wij samen met Biet, die telt voor twee!
goed ideequote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen wij samen met Biet, die telt voor twee!
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga even kijken voor 23 en 24 juni. Even overleggen hier :-)
Aangepastquote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil mijn persoontje mijn vriend en Loebesje graag neerzetten voor de datum 24 Juni
Dat dusquote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef LittleLady het volgende:
Helaas is het mij te ver weg, anders was ik ook wel effe gekomen met die 4 van mij
Ik ook, maar mag het momenteel niet door omstandigheden. gelukkig heeft pa er 1.quote:
Doe dat maar eens evenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, eerst even checken of ik wel kan een van de data.
Ik vanaf Den Helderquote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ver is relatief ik moet ook vanaf eindhoven komen
Maastricht met OV is me de moeite niet voor een paar uurtjes op een veldjequote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ver is relatief ik moet ook vanaf eindhoven komen
Dat kan je zelf prima inschatten denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:50 schreef MrBaas het volgende:
Ik wil wel komen samen met Bobby. Maar Bobby (pitbull) is laatst een keer vijandig uitgevallen naar een klein tekkeltje.
Zal ik komen of niet ?
Net was het nog een teckel?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef MrBaas het volgende:
Nah, ik doe toch maar niet. Straks loopt hij weer rond met een malteser in zijn bek.
Dan kan je inderdaad beter niet naar een hondenmeet, helaas.quote:
Ja dat water heb ik hier ook om de hoek zitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maastricht met OV is me de moeite niet voor een paar uurtjes op een veldje![]()
Dat water kan die van mij sowieso gestolen worden
Ik denk ook beter dat ik niet kan komen. Vind het wel jammer, maarja.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad beter niet naar een hondenmeet, helaas.
Maar als hij het vaker gedaan heeft, waarom dan geen muilkorf?
(Er van uitgaand dat je het allemaal serieus meent, anders trap ik er in, so be it)
Ik ben bang dat Baloe Charlie gaat opetenquote:
Welneeeee. Boe is onwijs veranderd. Als ik niet 1000000% zeker ervan zou zijn dat Boe niks zou doen, zou ik niet komen. Hij stond gisteren met 4 andere honden waaronder een pitbull op een groot veld te "rennen" oudje kan niet meer echt rennen natuurlijk, maar hij ging er zelf op af, snuffelen, weg"rennen", terugkomen, ectquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Baloe Charlie gaat opeten
30 Juni zet ik erin.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:50 schreef Ml-etje het volgende:
Denk dat Bo-tje eerder opgegeten wordt
[ afbeelding ]
Maar 30 juni kan ik eventueel
De 24ste helaas niet.
Dat mag ik hopen want Bo wil hem vast knuffelenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welneeeee. Boe is onwijs veranderd. Als ik niet 1000000% zeker ervan zou zijn dat Boe niks zou doen, zou ik niet komen. Hij stond gisteren met 4 andere honden waaronder een pitbull op een groot veld te "rennen" oudje kan niet meer echt rennen natuurlijk, maar hij ging er zelf op af, snuffelen, weg"rennen", terugkomen, ect
aaahwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen want Bo wil hem vast knuffelen
Ze knelt dus letterlijk haar voorpootjes om de kop van een grote hond om hem dan eens lief te bekijken en af te likken.
Kan ook zijn dat dit te druk is voor haar en dat ze bangerikje gaat spelen hoor.quote:
Waar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sammz heeft zich ook aangemeld, werk de OP eens bij
Dan zal ik moeten overleggen dat mijn vriend thuis blijft. Maar dat moet te doen zijn. We hebben t er nog overquote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef caroline88 het volgende:
Ik volg dit topic omdat ik interesse heb maar heb nog niet met mijn partner overlegd.
Eventueel samen rijden met Eindhoven of iemand anders? Ik woon in Haps dus voor mij ook 1.5 uur rijden (jeep kunnen 2 personen en 2 honden in hoewel ik er geen ervaring mee heb maar onze Marco kan na wat snuffelen en zo het goed met andere honden vinden en hij is gek op autorijden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |