Dat dusquote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef LittleLady het volgende:
Helaas is het mij te ver weg, anders was ik ook wel effe gekomen met die 4 van mij
Ik ook, maar mag het momenteel niet door omstandigheden. gelukkig heeft pa er 1.quote:
Doe dat maar eens evenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, eerst even checken of ik wel kan een van de data.
Ik vanaf Den Helderquote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ver is relatief ik moet ook vanaf eindhoven komen
Maastricht met OV is me de moeite niet voor een paar uurtjes op een veldjequote:Op maandag 28 mei 2012 22:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ver is relatief ik moet ook vanaf eindhoven komen
Dat kan je zelf prima inschatten denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:50 schreef MrBaas het volgende:
Ik wil wel komen samen met Bobby. Maar Bobby (pitbull) is laatst een keer vijandig uitgevallen naar een klein tekkeltje.
Zal ik komen of niet ?
Net was het nog een teckel?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:56 schreef MrBaas het volgende:
Nah, ik doe toch maar niet. Straks loopt hij weer rond met een malteser in zijn bek.
Dan kan je inderdaad beter niet naar een hondenmeet, helaas.quote:
Ja dat water heb ik hier ook om de hoek zitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maastricht met OV is me de moeite niet voor een paar uurtjes op een veldje![]()
Dat water kan die van mij sowieso gestolen worden
Ik denk ook beter dat ik niet kan komen. Vind het wel jammer, maarja.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad beter niet naar een hondenmeet, helaas.
Maar als hij het vaker gedaan heeft, waarom dan geen muilkorf?
(Er van uitgaand dat je het allemaal serieus meent, anders trap ik er in, so be it)
Ik ben bang dat Baloe Charlie gaat opetenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |