Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Je bent er anderhalve week niet en er zijn weer menig topics gevuld
Eergisteren heb ik een lesje Renate in het Central Park gelopen. Wat een belevenis zeg, wel warm maar echt helemaal top Zeer heuvelachtig, dat was wel wennen.
Heb ook de Nike Free Run +3 schoenen gekocht, ga ze vandaag of morgen uit proberen
Eergisteren heb ik een lesje Renate in het Central Park gelopen. Wat een belevenis zeg, wel warm maar echt helemaal top Zeer heuvelachtig, dat was wel wennen.
Heb ook de Nike Free Run +3 schoenen gekocht, ga ze vandaag of morgen uit proberen
Kom je van volledige demping? Dan raad ik je aan er de eerste keer max 5 minuten op te gaan hardlopen in een rustig tempo . Ik heb echt een dag of drie spierpijn gehad van 5 min hobbelen op Nike Frees .
Kom je van volledige demping? Dan raad ik je aan er de eerste keer max 5 minuten op te gaan hardlopen in een rustig tempo . Ik heb echt een dag of drie spierpijn gehad van 5 min hobbelen op Nike Frees .
Weet niet goed hoe het met de demping van mijn andere schoenen zit Ben nog druk bezig met de lessen van Renate, dus langer dan 5 minuten zal het toch niet worden
zoals beloofd... hier een kijkje in "mijn" Nieuw Zeelandse loopwereldje.
de foto's die ik genomen heb zijn op het punt genomen wat overeen komt met de kilometerstand op de playerfunctie en zjn genomen in de richting van de route.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier en welcome on Southland's rolling hills!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op maandag 28 mei 2012 08:37 schreef Viking84 het volgende: Als het de rest vd week goed blijft gaan wil ik dit weekend ook eens over het strand lopen. YUR, waar loop jij? Kijkduin?
Yep. En met vloed lopen valt niet mee Zo maar eens opzoeken of het vrijdagavond tijdens die loop eb of vloed is
ze zeggen niet voor niets dat NZ meer Brits is dan England zelf, voor het gemak rijden we ook aan de linker kant van de weg bijv. En zelfs het dorpje is vernoemd naar de Britse generaal Windham
Op maandag 28 mei 2012 09:36 schreef Viking84 het volgende: Waarom is het met vloed zwaarder dan? . Met het risico dat ik nu iets ongelooflijk doms vraag .
Met vloed word je gedwongen om door muller zand te lopen. Als het laag water is, kun je op een stevigere ondergrond lopen. Scheelt de wereld!
Met vloed word je gedwongen om door muller zand te lopen. Als het laag water is, kun je op een stevigere ondergrond lopen. Scheelt de wereld!
Ah oké.
Hm, klinkt niet als iets wat ik nu moet proberen, nu m'n scheen herstellende is. Overigens veel losliggende tegels onderweg daarstraks . Ben maar op het fietspad gaan lopen.
de foto's die ik genomen heb zijn op het punt genomen wat overeen komt met de kilometerstand op de playerfunctie en zjn genomen in de richting van de route.
Op maandag 28 mei 2012 09:52 schreef Viking84 het volgende: Oh rd, wat kun je daar práchtig hardlopen! (jaloers). Alleen weinig beschutting als de zon fel is .