Maar het komt wel erg veel voor helaas.. Maar ik denk dus dat het een soort concurrentie-drang is ofzo.quote:
Misschien heb jij gewoon de verkeerde vrouwen in je omgeving....quote:Op maandag 28 mei 2012 01:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
Maar nu we er toch mee bezig zijn: Wat ik als vrouw zijnde niet snap is wáárom al die vrouwen zo achterbaks doen. Ik bedoel.. je graaft er eigenlijk je eigen graf mee. Waarom moeten vrouwen altijd zo ingewikkeld doen..
Evolutionair dingetje denk ik. Concurreren met vriendinnen/andere vrouwen om de beste genen(=man) aan de haak te slaan.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
Maar nu we er toch mee bezig zijn: Wat ik als vrouw zijnde niet snap is wáárom al die vrouwen zo achterbaks doen. Ik bedoel.. je graaft er eigenlijk je eigen graf mee. Waarom moeten vrouwen altijd zo ingewikkeld doen..
Edit: dit geldt ook voor zaken als zelfvertrouwen enzo.. het is alsof ze zoeken naar redenen waarom ze dat zelfvertrouwen niet zouden moeten hebben.
wij zijn best wel simpel hoor. En soms hebben we geeneens een idee wat er aan de hand is.quote:
Ik vind mannen ook juist heerlijk 'simpel'. Je weet tenminste altijd waar je aan toe bent en dat je alles tegen ze kunt zeggen zonder dat ze zich gelijk beledigd voelen of het persoonlijk op nemen.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel verder?Ik vind ons tamelijk ''simpel''
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
wij zijn best wel simpel hoor. En soms hebben we geeneens een idee wat er aan de hand is.
en dat zeker in de vorm van een huwelijkquote:Op maandag 28 mei 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
Veel dingen zijn evolutionair te verklaren
Zo denk ik dat vrouwen onzeker zijn om op die manier voor elkaar te krijgen dat ze meer ''zekerheid eisen'' van een man.
Meestal eigenlijk wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
wij zijn best wel simpel hoor. En soms hebben we geeneens een idee wat er aan de hand is.
Simpel wil niet zeggen dat ze niet raar zijn. Maar komop hee, spul uit je slurf spuiten om je voort te planten is toch al raar =pquote:Op maandag 28 mei 2012 01:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel verder?Ik vind ons tamelijk ''simpel''
Wehe, nee over alles je peilt iemand anders zijn mening eigenlijk als je je onzekerheid uit.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]
en dat zeker in de vorm van een huwelijk
maandelijks bloeden is ook raar hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 01:41 schreef Hakkepuf het volgende:
[..]
Simpel wil niet zeggen dat ze niet raar zijn. Maar komop hee, spul uit je slurf spuiten om je voort te planten is toch al raar =p
Ja, een nieuw organisme groeien in je buik is lekker normaal wil je zeggenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:41 schreef Hakkepuf het volgende:
[..]
Simpel wil niet zeggen dat ze niet raar zijn. Maar komop hee, spul uit je slurf spuiten om je voort te planten is toch al raar =p
Maar... werkt het niet juist averechts? Het lijkt mij dat mannen liever een vrouw hebben die zelfverzekerd is, die ook andere mannen zou kunnen krijgen, mocht ze dat willen, maar toch bij jou blijft. Stukje evolutie: Je alfagevoelens verhogen omdat jij een begeert vrouwtje te pakken hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:40 schreef kingtoppie het volgende:
Veel dingen zijn evolutionair te verklaren
Zo denk ik dat vrouwen onzeker zijn om op die manier voor elkaar te krijgen dat ze meer ''zekerheid eisen'' van een man.
Als een vrouw onzeker is dan kleeft daar ook een zekere aanhankelijkheid aan...quote:Op maandag 28 mei 2012 01:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar... werkt het niet juist averechts? Het lijkt mij dat mannen liever een vrouw hebben die zelfverzekerd is, die ook andere mannen zou kunnen krijgen, mocht ze dat willen, maar toch bij jou blijft. Stukje evolutie: Je alfagevoelens verhogen omdat jij een begeert vrouwtje te pakken hebt.
Nou het moet ergens vandaan komen toch? Wees blij dat wij vrouwen zo sociaal waren om die taak op ons te nemen! =Dquote:Op maandag 28 mei 2012 01:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, een nieuw organisme groeien in je buik is lekker normaal wil je zeggen
Oh, zo had ik het nog niet gezien.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wehe, nee over alles je peilt iemand anders zijn mening eigenlijk als je je onzekerheid uit.
Bedankt!quote:Op maandag 28 mei 2012 01:43 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ik haak af![]()
Hakkepuf, vind een manier om beter in je vel te zitten. Onderneem leuke dingen zonder hem, raak wat meer overtuigd van jezelf. Dan gaat het straks echt stukken beter![]()
Succes
Aan de ene kant is het wel prettiger dat je niet steeds zorgen hoeft te maken. Aan de andere kant is het ook wel prettig om de held voor de vrouw te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar... werkt het niet juist averechts? Het lijkt mij dat mannen liever een vrouw hebben die zelfverzekerd is, die ook andere mannen zou kunnen krijgen, mocht ze dat willen, maar toch bij jou blijft. Stukje evolutie: Je alfagevoelens verhogen omdat jij een begeert vrouwtje te pakken hebt.
Hoe sluiten zelfverzekerdheid van een vrouw en 'de held zijn' elkaar uit dan?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:45 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het wel prettiger dat je niet steeds zorgen hoeft te maken. Aan de andere kant is het ook wel prettig om de held voor de vrouw te zijn.
Mannen kijken niet naar ''begeerd'' Dat is iets vrouwelijks... Omdat een begeerde man zich meer voortplant.. Een vrouw hoeft eigenlijk alleen maar mooi te zijnquote:Op maandag 28 mei 2012 01:42 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
hehe, tis al laatquote:Op maandag 28 mei 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen kijken niet naar ''begeerd'' Dat is iets vrouwelijks... Omdat een begeerde man zich meer voortplant.. Een vrouw hoeft eigenlijk alleen maar mooi te zijn
Als een vrouw minder zelfverzekerd is, kan een man haar helpen en is daardoor de ''held'.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hoe sluiten zelfverzekerdheid van een vrouw en 'de held zijn' elkaar uit dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |