Sneuer dan jou kan toch nietquote:Op maandag 28 mei 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering jantje. Je bent bijna een sneuere user dan die devv![]()
Die is nog gewoon aan het trollen, jij bent serieus.
minder FOK!quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben al mijn vrienden kwijt, 3000 euro schuld.. vriendin heeft me verlaten, alles jonge.
Even serieus Calland, hoe oud is deze jongen?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik mod zou worden zou het echt briljant simpel zijn.
Ik zou het PSV-gala compleet fatsoeneren.. Ik zou alles en iedereen die zich maar een béétje als mongool gedraagt met hun "STROOT" en "WILLEMS
" in elk topic een jaarban aansmeren.
En serieus elke user in het PSV-topic die gaat janken als een kleine bitch als een ander kritiek heeft op zen kankerclub die gaf ik een paar petsen met mijn pik op hun dikke hamsterwangen
Dat Fok! abo zouden ze mij gewoon gratis moeten geven vanwege mijn ellende, ik volg dit forum altijd.. overal. Wij zijn Fok! wij als bezoekers, niet zij.. dat zijn maar passante! Gewoon doortikken dat abo geld!quote:
Dit dusquote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind Helpmefok ook vaak zat een kankeruser hoor
Maar hey, stiekem lach ik er wel om.
Jij kent hem toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind Helpmefok ook vaak zat een kankeruser hoor
Maar hey, stiekem lach ik er wel om.
En kijk wie de enige is die er gepost heeftquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[VBL Slowchat voor kankerdebielen] Waar we PSVers massaal uitgenodigen
Lachen doet pijn dankzij gister, godverdomme.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef Helpmefok het volgende:
[VBL Slowchat voor kankerdebielen] Waar we PSVers massaal uitgenodigen
Bazenquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja want jou comebacks zijn de hele tijd erg sterk ja.
Oja
STROOTMAN, WILLEMS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is met recht de grootste idioot die er in vbl post, maar lachen doe ik vaak genoeg ja om hemquote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
Haten op HMF.Natuurlijk is hij soms fucking irritant en debiel aan het doen, maar het is leuk om te lezen. En daar kom ik hier voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |