Veel of weinig wanbetalers, ze moeten gewoon kijken naar het betaal verleden van iemand voor ze zo een achterlijk telefoontje gaan plegen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijkbaar in deze tijd veel wanbetalers anders kan ik het niet verklaren....wel een beetje kut als je altijd op tijd zit te betalen.Was eigenlijk gewoon overdonderd toen ik hoorde waarom ik ze aan de lijn had.
Enfin, plantjes staan op ééntje na weer buiten, helaas niet allemaal op het balkon(maar aan de galerijzijde) maar dat komt wel weer.
Daarom staat het grootste deel ook nog bij de voordeurquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel of weinig wanbetalers, ze moeten gewoon kijken naar het betaal verleden van iemand voor ze zo een achterlijk telefoontje gaan plegen.Kan me goed voorstellen dat je daar overdonderd van bent ja...
Ik zou er geen haast mee maken. Straks staan ze voor je deur als alles net weer op zn plek staat...
Verstandig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom staat het grootste deel ook nog bij de voordeur. Dat heen en weer slepen heeft me een week pijn gekost....ik pas wel mooi op om de hele boel weer meteen terug te zetten.
Het is leuk zo. Laat je ook de andere kant van het veranderde balkon zien?quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
Kom ik woensdag toch 2 leuke banken van 1.80 lang tegen op mn werk.Gekocht en vandaag heeft mn pa ze gebracht. Ik wilde zelf een bank maken maar deze 2 koste me ¤ 50,- en vervolgens hebben mn ouders het als verjaardag's kado gegeven. Leuk kado!
Ben er helemaal blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat belachelijk. Zelf iets veranderen en dan verbaasd zijn dat er vertraging ontstaat?!quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Fijn hè maar vanavond rond 20.00 uur wel bellen omdat ze dagje te laat (nieuw bankrekeningnummer bij hen dus blijkbaar wat vertraging van mijn internetbankieren naar hun rekeningnummer want ik had het op tijd overgemaakt) de huur nog niet binnen hadden...dan zijn ze wel vlot.
![]()
Thx!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het is leuk zo. Laat je ook de andere kant van het veranderde balkon zien?
Ik zie dat je ook het stapelen onder de knie hebt.
En gefeliciteerd met je verjaardag. Een erg leuk cadeau incl. thuisbezorgen.
Er zijn er al een paar gesneuveld, hopelijk lopen ze vanaf de wortels weer uit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Verstandig!![]()
Ik hoop wel voor je dat je planten zo een verhuizing zonder luis ed goed doorstaan.![]()
Tja, je dient wel vlot te betalenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat belachelijk. Zelf iets veranderen en dan verbaasd zijn dat er vertraging ontstaat?!
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn er al een paar gesneuveld, hopelijk lopen ze vanaf de wortels weer uit.
Zie dat maar eens te bewijzen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.![]()
Anders gewoon een rekening bij je wb neerleggen.Door hun falen zijn ze nou dood.
Dat bewijzen is lastig ja maar niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Zie dat maar eens te bewijzen.Enfin we wachten gewoon af wat er nog opkomt.
Thx!quote:Op zondag 22 juli 2012 11:41 schreef douche-eendje het volgende:
Outpost wat een heerlijk balkon heb jij zeg![]()
Ben al blij met de mijne maar die van jou is helemaal fantastisch aan ruimte!
Whehehehe dat is helemaal erg!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef trovey het volgende:
Dat die kat daar zit is niet zo vreemd hoor.Hier zijn de plekken altijd bezet door de katten en/of hond, zelfs een plek erbij moeten maken op het tafeltje tussen de stoelen (zitdekje erop gelegd) omdat de dames/heren ruzie kregen als ze zon scheen.
Ik doe niets. Wat bedoel je? Ontsnappen waar naar?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef douche-eendje het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met de beestenboel op het balkon? Van trovey weet ik dat het gaaswerk er zit, outpost ze ontsnappen bij jou niet via het balkon?
Ik zit er namelijk over te denken om na mijn vakantie over een paar weken/maanden een kat uit het asiel te halen. Er zitten hier regelmatig wat oudere katten die volgens het asiel al blij zijn met een beetje balkonzon ipv tuin/buiten. Klinkt voor mij ideaal. En konijnproof gelijk zou ook fijn zijn, kan mijn dolle duo ook eens naar buiten.
Haha ik wil ook nog meer hoor. Iig nog op zoek naar het juiste kastje en dan kan er nog wel wat meer groen bij. En een fijne chillstoel. En dan heb ik nog ene balkon op het noorden, mocht 1 niet genoeg blijken te zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!Ben er ook heel erg blij mee. Al krijg ik inm ook ruimte gebrek.
Ik wil nog zo veel meer op mn balkon mja de ruimte is (ondanks dat ik veel heb) toch beperkt...
Ik doe niets. Wat bedoel je? Ontsnappen waar naar?
Hij kan bij mij geen kant op en Wodan is te bang om echt ondernemend te doen. Hij heeft de 1e 10 jaar van zn leven in een rijtjeshuis gewoond waar hij nooit naar buiten mocht. Alles buiten nu is dus eng tenzij ik er zit. Ik kan zelfs rustig gaan slapen met mn balkon deur op een kier want hij doet toch niets. Als ik weer eens wat veranderd heb is ie ook heel voorzichtig en schichtig want WTF heb je nu gedaan en is dat eng??quote:Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Haha ik wil ook nog meer hoor. Iig nog op zoek naar het juiste kastje en dan kan er nog wel wat meer groen bij. En een fijne chillstoel. En dan heb ik nog ene balkon op het noorden, mocht 1 niet genoeg blijken te zijn![]()
Maar ontsnappen als in ze hebben niet het lef om van het balkon af te kukelen ofzo? Daar zou ik namelijk bang voor zijnIk woon tegen het spoor aan, aan de andere kant ligt een begraafplaats/stadspark, dus als de kat eenmaal weg is kan hij/zij ook zomaar permanent weg zijn.
En getypt vanaf:
[ afbeelding ]Ben zo blij met mn plekje buiten
Die bovenste fotoquote:Op zondag 22 juli 2012 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet duidelijk andere kussens gaan kopen.Het beste plekkie is altijd door iemand anders bezet.
Oh en even een update hoe de rest van mn balkon er nu uitziet. :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detail foto's komen later vandaag.
Dat ronde tafelblad gaat weg.
Hij ligt nu ook nog op dat plekkie. Tis allang donker maar hij ligt er heerlijk. Vogels zijn hier amper. Vanmiddag wel een erg grote meeuw die dacht op mn hek te gaan zitten op ± 2 meter van mij af. Tot ie mij ineens zag zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die bovenste fotoZo prettig als een kat gewoon rustig op een balkon kan liggen.
Ik zal maar geen foto's posten van mijn balkon. Groene vingers heb ik niet, en mijn katten durf ik al helemaal niet op het balkon te laten.Die vliegen al tegen het raam op als ze buiten een vogel zien vliegen, vrees dat ze datzelfde op het balkon zouden doen.
Ik heb op mijn balkon achter twee van die vogelvoer dingen hangen waar hele kuddes mussen op afkomen. Die luie katten van mij kijken er niet eens meer naar. Ze zijn wel beide eens naar beneden gekukeld, kat 1 vanuit een open raam en kat 2 omdat de trut in een plantenbak ging liggen slapen. Ik woon 1 hoog, dus geen schadequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal maar geen foto's posten van mijn balkon. Groene vingers heb ik niet, en mijn katten durf ik al helemaal niet op het balkon te laten.Die vliegen al tegen het raam op als ze buiten een vogel zien vliegen, vrees dat ze datzelfde op het balkon zouden doen.
Dan zet je je balkon toch af met een net of gaas? Kunnen je katten veilig een frisse neus halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat moet wel kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan zet je je balkon toch af met een net of gaas? Kunnen je katten veilig een frisse neus halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |