abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:43:19 #151
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114434690
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Blijkbaar in deze tijd veel wanbetalers anders kan ik het niet verklaren....wel een beetje kut als je altijd op tijd zit te betalen. :') Was eigenlijk gewoon overdonderd toen ik hoorde waarom ik ze aan de lijn had. :P Enfin, plantjes staan op ééntje na weer buiten, helaas niet allemaal op het balkon(maar aan de galerijzijde) maar dat komt wel weer. ;)
Veel of weinig wanbetalers, ze moeten gewoon kijken naar het betaal verleden van iemand voor ze zo een achterlijk telefoontje gaan plegen. |:( Kan me goed voorstellen dat je daar overdonderd van bent ja...

Ik zou er geen haast mee maken. Straks staan ze voor je deur als alles net weer op zn plek staat... -O-
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:45:08 #152
244933 trovey
Nachtoele
pi_114434783
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Veel of weinig wanbetalers, ze moeten gewoon kijken naar het betaal verleden van iemand voor ze zo een achterlijk telefoontje gaan plegen. |:( Kan me goed voorstellen dat je daar overdonderd van bent ja...

Ik zou er geen haast mee maken. Straks staan ze voor je deur als alles net weer op zn plek staat... -O-
Daarom staat het grootste deel ook nog bij de voordeur ;) . Dat heen en weer slepen heeft me een week pijn gekost....ik pas wel mooi op om de hele boel weer meteen terug te zetten. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:47:59 #153
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114434928
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Daarom staat het grootste deel ook nog bij de voordeur ;) . Dat heen en weer slepen heeft me een week pijn gekost....ik pas wel mooi op om de hele boel weer meteen terug te zetten. :P
Verstandig! ^O^

Ik hoop wel voor je dat je planten zo een verhuizing zonder luis ed goed doorstaan. :Y
pi_114439112
quote:
10s.gif Op donderdag 19 juli 2012 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
Kom ik woensdag toch 2 leuke banken van 1.80 lang tegen op mn werk. :D Gekocht en vandaag heeft mn pa ze gebracht. Ik wilde zelf een bank maken maar deze 2 koste me ¤ 50,- en vervolgens hebben mn ouders het als verjaardag's kado gegeven. Leuk kado! *O* Ben er helemaal blij mee. O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is leuk zo. Laat je ook de andere kant van het veranderde balkon zien?
Ik zie dat je ook het stapelen onder de knie hebt.
En gefeliciteerd met je verjaardag. Een erg leuk cadeau incl. thuisbezorgen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:32 schreef trovey het volgende:

[..]

Fijn hè maar vanavond rond 20.00 uur wel bellen omdat ze dagje te laat (nieuw bankrekeningnummer bij hen dus blijkbaar wat vertraging van mijn internetbankieren naar hun rekeningnummer want ik had het op tijd overgemaakt) de huur nog niet binnen hadden :|W ...dan zijn ze wel vlot. :r
Wat belachelijk. Zelf iets veranderen en dan verbaasd zijn dat er vertraging ontstaat?!
  vrijdag 20 juli 2012 @ 00:07:19 #155
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114443392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Het is leuk zo. Laat je ook de andere kant van het veranderde balkon zien?
Ik zie dat je ook het stapelen onder de knie hebt.
En gefeliciteerd met je verjaardag. Een erg leuk cadeau incl. thuisbezorgen.

Thx! :D Aan de andere kant is niet zo heel veel veranderd. Ik heb alleen veel lopen slepen met spullen die daar ook stonden, om weer plek te maken voor dingen waar ik op het 1e moment even geen plek voor wist. Zoals bv mn potten opslag kist en mn werktafel. Het meeste wat daar stond staat nu weer op de zelfde plek. :P

Het enige wat veranderd is is de kist en mn werktafel. De kist staat nu op de plek van mn werk tafel en mn werktafel staat nu naast mn kast. Ik zit alleen in mn maag met 9 kuipstoeltjes. Ik wil ze niet weg doen maar waar sla je zulke dingen op zonder berging of opslag mogelijkheid in huis... Ze staan nu naast mn werktafel en vol voor mn 2e balkondeur... -O- Komende dagen maar eens denken wat het beste is.

Zal morgen of zondag even foto's maken van de andere kant. ;)

Nu slapen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 11:03:27 #156
244933 trovey
Nachtoele
pi_114453058
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 21:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Verstandig! ^O^

Ik hoop wel voor je dat je planten zo een verhuizing zonder luis ed goed doorstaan. :Y
Er zijn er al een paar gesneuveld, hopelijk lopen ze vanaf de wortels weer uit. ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Wat belachelijk. Zelf iets veranderen en dan verbaasd zijn dat er vertraging ontstaat?!
Tja, je dient wel vlot te betalen ~O> ...wat ze er voor doen is weer een tweede. :P
Optimist tot in de kist
  vrijdag 20 juli 2012 @ 22:04:25 #157
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114478410
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef trovey het volgende:

[..]

Er zijn er al een paar gesneuveld, hopelijk lopen ze vanaf de wortels weer uit. ;(

Ik hoop het voor je. :Y :@

Anders gewoon een rekening bij je wb neerleggen. :Y Door hun falen zijn ze nou dood. |:(
  zaterdag 21 juli 2012 @ 10:55:05 #158
244933 trovey
Nachtoele
pi_114490667
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:04 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je. :Y :@

Anders gewoon een rekening bij je wb neerleggen. :Y Door hun falen zijn ze nou dood. |:(
Zie dat maar eens te bewijzen. :X Enfin we wachten gewoon af wat er nog opkomt. :P
Optimist tot in de kist
  zaterdag 21 juli 2012 @ 22:36:37 #159
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114511761
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:55 schreef trovey het volgende:

[..]

Zie dat maar eens te bewijzen. :X Enfin we wachten gewoon af wat er nog opkomt. :P
Dat bewijzen is lastig ja maar niet geschoten is altijd mis. ;)
  zondag 22 juli 2012 @ 11:39:54 #160
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114524771

Ik moet duidelijk andere kussens gaan kopen. :D Het beste plekkie is altijd door iemand anders bezet. O+

Oh en even een update hoe de rest van mn balkon er nu uitziet. :

Detail foto's komen later vandaag. ;)
Dat ronde tafelblad gaat weg. :P
  zondag 22 juli 2012 @ 11:41:02 #161
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_114524802
Outpost wat een heerlijk balkon heb jij zeg :o O+ Ben al blij met de mijne maar die van jou is helemaal fantastisch aan ruimte!
  zondag 22 juli 2012 @ 12:29:49 #162
244933 trovey
Nachtoele
pi_114525989
Dat die kat daar zit is niet zo vreemd hoor. :P Hier zijn de plekken altijd bezet door de katten en/of hond, zelfs een plek erbij moeten maken op het tafeltje tussen de stoelen (zitdekje erop gelegd) omdat de dames/heren ruzie kregen als ze zon scheen. :')
Optimist tot in de kist
  zondag 22 juli 2012 @ 12:36:07 #163
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_114526211
Hoe doen jullie dat eigenlijk met de beestenboel op het balkon? Van trovey weet ik dat het gaaswerk er zit, outpost ze ontsnappen bij jou niet via het balkon?
Ik zit er namelijk over te denken om na mijn vakantie over een paar weken/maanden een kat uit het asiel te halen. Er zitten hier regelmatig wat oudere katten die volgens het asiel al blij zijn met een beetje balkonzon ipv tuin/buiten. Klinkt voor mij ideaal. En konijnproof gelijk zou ook fijn zijn, kan mijn dolle duo ook eens naar buiten.
  zondag 22 juli 2012 @ 22:25:18 #164
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114546844
quote:
17s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:41 schreef douche-eendje het volgende:
Outpost wat een heerlijk balkon heb jij zeg :o O+ Ben al blij met de mijne maar die van jou is helemaal fantastisch aan ruimte!
Thx! O+ Ben er ook heel erg blij mee. Al krijg ik inm ook ruimte gebrek. :P Ik wil nog zo veel meer op mn balkon mja de ruimte is (ondanks dat ik veel heb) toch beperkt... -O-
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef trovey het volgende:
Dat die kat daar zit is niet zo vreemd hoor. :P Hier zijn de plekken altijd bezet door de katten en/of hond, zelfs een plek erbij moeten maken op het tafeltje tussen de stoelen (zitdekje erop gelegd) omdat de dames/heren ruzie kregen als ze zon scheen. :')
Whehehehe dat is helemaal erg! _O- Wodan vind t vooral leuk om opgestaan plaatsje vergaan te spelen met mij. Ik moet dus dingen op mn plekkie neerleggen wil ik voorkomen dat ik hem moet verplaatsen \ verschuiven als ik terug kom. :D :P

Gelukkig kan Wodan niet tegen warmte zoals ik en is hij al snel vertrokken als de zon te vel schijnt. Ik heb speciaal voor hem zn bankje met schaduw als t zo lekker is als vandaag. Zo kan hij zelf kiezen wat hij wil. O+

Zo had ie een stukje schaduw en een stukje zon. Waar hij afwisselend dankbaar gebruik van maakte. :D
quote:
5s.gif Op zondag 22 juli 2012 12:36 schreef douche-eendje het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met de beestenboel op het balkon? Van trovey weet ik dat het gaaswerk er zit, outpost ze ontsnappen bij jou niet via het balkon?
Ik zit er namelijk over te denken om na mijn vakantie over een paar weken/maanden een kat uit het asiel te halen. Er zitten hier regelmatig wat oudere katten die volgens het asiel al blij zijn met een beetje balkonzon ipv tuin/buiten. Klinkt voor mij ideaal. En konijnproof gelijk zou ook fijn zijn, kan mijn dolle duo ook eens naar buiten.
Ik doe niets. Wat bedoel je? Ontsnappen waar naar? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 22-07-2012 22:34:18 ]
  maandag 23 juli 2012 @ 21:25:16 #165
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_114579668
quote:
17s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Thx! O+ Ben er ook heel erg blij mee. Al krijg ik inm ook ruimte gebrek. :P Ik wil nog zo veel meer op mn balkon mja de ruimte is (ondanks dat ik veel heb) toch beperkt... -O-

Ik doe niets. Wat bedoel je? Ontsnappen waar naar? :?
Haha ik wil ook nog meer hoor. Iig nog op zoek naar het juiste kastje en dan kan er nog wel wat meer groen bij. En een fijne chillstoel. En dan heb ik nog ene balkon op het noorden, mocht 1 niet genoeg blijken te zijn :7

Maar ontsnappen als in ze hebben niet het lef om van het balkon af te kukelen ofzo? Daar zou ik namelijk bang voor zijn :@ Ik woon tegen het spoor aan, aan de andere kant ligt een begraafplaats/stadspark, dus als de kat eenmaal weg is kan hij/zij ook zomaar permanent weg zijn.

En getypt vanaf:

O+ Ben zo blij met mn plekje buiten O+
  maandag 23 juli 2012 @ 21:39:48 #166
244933 trovey
Nachtoele
pi_114580350
De mijne zaten vroeger altijd bij de buren maar die buren hadden er toen geen problemen mee want ze hadden zelf ook katten die makkelijk waren. Het gaas er toen wel opgezet toen die vertrokken en maar goed ook want die daarna kwamen hadden bijna allemaal weinig met dieren dus om problemen te voorkomen :X Natuurlijk kunnen ze ook gewoon vanaf het balkon vallen, katten denken dat ze evenwichtskunstenaars zijn terwijl dat vaak toch niet zo blijkt te zijn. :') Ik vind het ook gewoon een fijn idee dat ik de deur gewoon open kan laten staan zonder me er steeds van te moeten vergewissen of ze hem toch niet gepeerd zijn als ik ze even niet kan vinden.....ik doe nou al geen oog dicht als er eentje het geintje uithaalt om zich te verstoppen, ben toch altijd bang dat ze langs me heen zijn geglipt bij de voordeur toen ik even niet oplette.....zeker omdat dat ook een keer gebeurd is (donkere kat en 's nachts thuiskomen, nee meneer is er nog steeds want hij durfde niet verder van de voordeur af te gaan dan ongeveer 1,5 meter, volgende morgen zat hij nog op de galerij verontgelijkt te kijken omdat het midden in de winter en toen toevallig -9 was. _O- ) Heerlijk, dat gaas....de rust. O+

Mooie balkonnetjes weer gepost *; ...hier is het dus momenteel helemaal niets bijzonders. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:20:30 #167
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114620292
quote:
17s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:25 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Haha ik wil ook nog meer hoor. Iig nog op zoek naar het juiste kastje en dan kan er nog wel wat meer groen bij. En een fijne chillstoel. En dan heb ik nog ene balkon op het noorden, mocht 1 niet genoeg blijken te zijn :7

Maar ontsnappen als in ze hebben niet het lef om van het balkon af te kukelen ofzo? Daar zou ik namelijk bang voor zijn :@ Ik woon tegen het spoor aan, aan de andere kant ligt een begraafplaats/stadspark, dus als de kat eenmaal weg is kan hij/zij ook zomaar permanent weg zijn.

En getypt vanaf:
[ afbeelding ]

O+ Ben zo blij met mn plekje buiten O+
Hij kan bij mij geen kant op en Wodan is te bang om echt ondernemend te doen. Hij heeft de 1e 10 jaar van zn leven in een rijtjeshuis gewoond waar hij nooit naar buiten mocht. Alles buiten nu is dus eng tenzij ik er zit. Ik kan zelfs rustig gaan slapen met mn balkon deur op een kier want hij doet toch niets. Als ik weer eens wat veranderd heb is ie ook heel voorzichtig en schichtig want WTF heb je nu gedaan en is dat eng?? :o Vast wel... Maar voorzichtig en sluipend benaderen... Stel dat t ineens wegvliegt ofzo... :')
Wat dat betreft heb ik wel mazzel met hem. Hij durft zelfs mn stelling met boompjes niet op en past niet onder het hek door wat tussen mij en mn buurman staat. Het eeuwige geknaag aan planten vind ik wel eens jammer maar goed daar heb ik nu gras voor. Als dat goed aanslaat heb ik een pot vol met heerlijk gras. (kattengras van een tuincentrum moet ie niet. |:( )

Lekker he! :D Ik heb ook zo heerlijk op mn balkonnetje gezeten de afgelopen dagen. O+
  † In Memoriam † dinsdag 24 juli 2012 @ 22:52:24 #168
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114622247
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet duidelijk andere kussens gaan kopen. :D Het beste plekkie is altijd door iemand anders bezet. O+

Oh en even een update hoe de rest van mn balkon er nu uitziet. :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detail foto's komen later vandaag. ;)
Dat ronde tafelblad gaat weg. :P
Die bovenste foto O+ Zo prettig als een kat gewoon rustig op een balkon kan liggen.
Ik zal maar geen foto's posten van mijn balkon. Groene vingers heb ik niet, en mijn katten durf ik al helemaal niet op het balkon te laten. :N Die vliegen al tegen het raam op als ze buiten een vogel zien vliegen, vrees dat ze datzelfde op het balkon zouden doen.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:55:13 #169
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114622385
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Die bovenste foto O+ Zo prettig als een kat gewoon rustig op een balkon kan liggen.
Ik zal maar geen foto's posten van mijn balkon. Groene vingers heb ik niet, en mijn katten durf ik al helemaal niet op het balkon te laten. :N Die vliegen al tegen het raam op als ze buiten een vogel zien vliegen, vrees dat ze datzelfde op het balkon zouden doen.
Hij ligt nu ook nog op dat plekkie. Tis allang donker maar hij ligt er heerlijk. Vogels zijn hier amper. Vanmiddag wel een erg grote meeuw die dacht op mn hek te gaan zitten op ± 2 meter van mij af. Tot ie mij ineens zag zitten. _O-
pi_115302808
@ katten op het balkon, ik ga er na mijn vakantie echt eens over nadenken :).

Balkon en plantjes gaan hier nog altijd prima, aardbei begint inmiddels ook vruchtjes te geven, tomaat gaat hard en om de petunia's te onderhouden heb ik inmiddels een opstapje nodig zo hoog zijn ze :')
pi_115303764
Ik moet trouwens binnenkort nog een nieuw oppottafeltje in elkaar schroeven en beitsen(de ander viel uit elkaar (rot) toen ik het balkon leegmaakte :') ). De dame en de heren zitten nu op het tuinkastje naar buiten te kijken(over de dichte rand van het balkon heen) maar dat wil ik voor de winter toch anders hebben want dan rot het kastje me te snel want het staat nu in weer en wind....eerst maar eens de woningbouwvereneiging en de terugkerende schilders afwachten. :P
Optimist tot in de kist
pi_115303933
quote:

[..]

Ik heb op mijn balkon achter twee van die vogelvoer dingen hangen waar hele kuddes mussen op afkomen. Die luie katten van mij kijken er niet eens meer naar. Ze zijn wel beide eens naar beneden gekukeld, kat 1 vanuit een open raam en kat 2 omdat de trut in een plantenbak ging liggen slapen. Ik woon 1 hoog, dus geen schade
pi_115304027
quote:

[..]

Dan zet je je balkon toch af met een net of gaas? Kunnen je katten veilig een frisse neus halen. O+
Optimist tot in de kist
  donderdag 9 augustus 2012 @ 00:49:45 #174
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115320141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:03 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan zet je je balkon toch af met een net of gaas? Kunnen je katten veilig een frisse neus halen. O+
Dat moet wel kunnen. ;)

Een net is werelds zoals ik hier begrepen heb maar je moet t wel vast kunnen zetten toch? :@
pi_115320420
Dan zet je stokken langs het frame en knoopt ze daaraan vast. Het net span je tussen te stokken. Klimt je kat in een wiebelig net? Is hij zo avontuurlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')