Die komen vanzelf (hoop ik)quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef zaailand het volgende:
[..]
Mooi!
En nu maar wachten op de eerste
gasten
Dat was ineens een ingeving.quote:
Dat valt op zich wel mee, het plantje wat daarin zit dat het slecht doet zit ook in de gewone balkonbakken en daar doen ze het ook gewoon niet goed in... De 2 petunia's die in de bovenste zitten doen het wel goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
Is t een optie om alle 3 de potjes aan je regenpijp wat omlaag te doen? Ik denk dat de bovenste te weinig licht krijgt.
In de gewone balkon bakken krijgt ie ook veel meer licht.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat valt op zich wel mee, het plantje wat daarin zit dat het slecht doet zit ook in de gewone balkonbakken en daar doen ze het ook gewoon niet goed in... De 2 petunia's die in de bovenste zitten doen het wel goed.
Ik kijk morgenavond eens hoe het dan staat, deze foto is namelijk om half 9 's avonds gemaakt. Zowel in de hoogste pot (vandaar dat deze minder vol oogt) als in de balkonbakken naast lavendel zijn asters.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In de gewone balkon bakken krijgt ie ook veel meer licht.Je bovenste hangt (lijkt me) echt te hoog. Als je m lager hangt gaan ze t beter doen.
Kijk de schaduw op je muur bij deze foto :
[ afbeelding ]
Minimaal zonlicht en bijna maximaal schaduw.
Wat is dat voor plantje links van je lavendel?
o maar ik had ook dit topic nog gevonden: druivenbladeren onder de wrattenquote:Ziekten en ongedierte bij druiven
De meest voorkomende soorten ongedierte bij druiven zijn rode spint, schildluizen en meelwormen. Veel voorkomende ziekten zijn grijze schimmel, honingzwam, meeldauw en stengelrot.
Hij heeft al antwoord in t moestuin topic zie ik net. Ik wilde hem daar naar doorverwijzen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:32 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat het voornamelijk over balkonplanten.
maar is het zoiets?
en dit vond ik ook nog:
[..]
Lijkt me niet verstandig idd. De zomer is nog lang dus als het pas over 2 weken kan oid komt t ook wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kijk morgenavond eens hoe het dan staat, deze foto is namelijk om half 9 's avonds gemaakt. Zowel in de hoogste pot (vandaar dat deze minder vol oogt) als in de balkonbakken naast lavendel zijn asters.
Heb alleen geen idee of ik ze momenteel zelf naar beneden ga krijgen, de hoogste hangt net iets te hoog om er zonder trapje bij te kunnen en mn enkel is nog niet stevig genoeg om even veilig op een trapje op t balkon te staan.
Thanks!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:32 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat het voornamelijk over balkonplanten.
maar is het zoiets?
en dit vond ik ook nog:
[..]
o maar ik had ook dit topic nog gevonden: druivenbladeren onder de wratten
Ik ben een 'zij'.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft al antwoord in t moestuin topic zie ik net. Ik wilde hem daar naar doorverwijzen.
Ik moet het ding nog kunnen verplaatsen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
kan je m niet in een speciekuip zetten? dat is lekker ruim.
ik heb hier ook een braam in een speciekuip. (maar dat is omdat ik m uit de tuin gespit had en het niet over mijn hart kon verkrijgen het ding in de kliko te stoppen, al had ik alles boven de grond eraf geknipt)
maar hij is gewoon weer bezig met uitlopen, dus als iemand nog een braam voor op het balkon wil
Ow ja dat kon ik niet zien aangezien je nog een onzijdige butt plug hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik ben een 'zij'.Maar ik had inderdaad geen idee waar ik moest zijn. In de slowchat tipten ze me dit topic en dat van de moestuin inderdaad.
Ligt er helemaal aan waar je woont.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:33 schreef lady-wrb het volgende:
kan je m niet in een speciekuip zetten? dat is lekker ruim.
ik heb hier ook een braam in een speciekuip. (maar dat is omdat ik m uit de tuin gespit had en het niet over mijn hart kon verkrijgen het ding in de kliko te stoppen, al had ik alles boven de grond eraf geknipt)
maar hij is gewoon weer bezig met uitlopen, dus als iemand nog een braam voor op het balkon wil
Nou ja, iig iets doen want ze donderen bijna uit de pottenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:27 schreef Teslynd het volgende:
Petunia's snoeien?
Volgend jaar sufina's kopen, dat is de minipetunia.
Ik zou ze niet verpotten maar wat snoeien. Zoeken of er oude stukken zijn die weg kunnen of gewoon een lading blad weg halen. Oh en hopen dat die bovenste het nu beter gaat doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
Outpost, ik heb mn bakken inmiddels wat naar beneden gehangen. Alleen worden de petunia's zo overdreven groot dat ik mij afvraag of ik binnenkort niet wat moet snoeien/verpotten want dit is wel heel erg veel aan het worden.
Mn tomatenplantje trekt ook lekker bij trouwens! Dat korte stokje is nog een van de 3 die erin zat toen ik hem kochten inmiddels hang het eerste cherrytomaatje-in wording er al weer aan en zit de plant vol bloemetjes.
[ afbeelding ]
Hier niet. Vol met bloemen en de eerste 3 tomaatjes al gespotquote:Op donderdag 21 juni 2012 02:55 schreef Teslynd het volgende:
Klaag klaag, de tomaten lijken wel stil te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |