Ik wil hem wel hosten, had aan Happel gevraagd of ie de plaatjes wilde mailen.quote:
Ze komen er nu aan.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil hem wel hosten, had aan Happel gevraagd of ie de plaatjes wilde mailen.
Nooit meer wat van gehoord
Euh, de helft van de users uit dit topic was daar.quote:Op maandag 28 mei 2012 08:43 schreef Toekito het volgende:
Iemand zaterdag nog bij het groene haas toernooi geweest? Ben verbrand dat wil je niet weten.
M'n chick heb me ingesmeerd. Heerlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 08:43 schreef Toekito het volgende:
Iemand zaterdag nog bij het groene haas toernooi geweest? Ben verbrand dat wil je niet weten.
26/5 Groene Haas Supporterstoernooi #2 Volgend jaar meer geluk.quote:Op maandag 28 mei 2012 08:43 schreef Toekito het volgende:
thnxquote:Op maandag 28 mei 2012 08:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
26/5 Groene Haas Supporterstoernooi #2 Volgend jaar meer geluk.
hihi echt spannendquote:Op maandag 28 mei 2012 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
M'n chick heb me ingesmeerd. Heerlijk
Wel met mazzel dat de andere "topclubs" uit vorm warenquote:Op maandag 28 mei 2012 12:08 schreef Merkie het volgende:
True. We hebben ook echt goed voetbal gespeeld. Geen enkel punt onverdiend gepakt.
Hoezo uit vorm? Gewoon matige selecties.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel met mazzel dat de andere "topclubs" uit vorm waren
Nog altijd minder matig dan die van Feyenoord.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo uit vorm? Gewoon matige selecties.
Dat blijkt wel, ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog altijd minder matig dan die van Feyenoord.
Wat een kutusert weerquote:Op maandag 28 mei 2012 12:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog altijd minder matig dan die van Feyenoord.
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:54 schreef Dekatria het volgende:
Beetje jammer alleen dat Pimmie van de week weer zo hoog van de toren moet blazen
Pim heeft gewoon gelijk. Minimaal één kampioenschap moet echt wel mogelijk zijn. Ik geloof daar echt heilig in.quote:Blokland: komende vijf jaar worden we wel twee keer kampioen
Investeerder Pim Blokland liet voor de microfoon van BNR weten een enorm vertrouwen te hebben in sportief succes de komende jaren met Feyenoord. 'Komend seizoen moeten we al voor het kampioenschap gaan' zo gaf Blokland enthousiast aan. 'Dit elftal is niet boven zichzelf uitgestegen. Ze zijn gewoon zo goed. Goed, een titel komend seizoen is misschien wel erg positief, maar je moet altijd naar boven kijken. We zijn nu tweede geworden, dan kan je alleen maar voor de eerste plaats gaan.'
'Er komt sowieso een nieuw stadion met minimaal 60.000 zitplaatsen. We gaan dan naar een begroting toe om structureel bovenin mee te draaien in de eredivisie en structureel Europees voetbal te spelen. En een keer kampioen? Als we dat niet voor elkaar krijgen..... ik denk wel meer. De komende vijf jaar worden we zeker wel twee keer kampioen.'
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Koeman lijkt me wel zo'n opportunist dat zodra er een grote club voor hem komt hij gelijk weer weg is
Mwoh, zullen we daarover gaan zemelen als het echt zover zou komen? Ik heb juist het idee dat hij het prima vindt zo voorlopig en het naar zijn zin heeft. Wat dat betreft heeft hij zich ontwikkeld als mens, ten goede.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Koeman lijkt me wel zo'n opportunist dat zodra er een grote club voor hem komt hij gelijk weer weg is
Nou ja, prima toch? Over een jaar ofzo, en dan gaan wij lekker verder met Gio en Van Gastel.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zolang Feyenoord nog afhankelijk is van gehuurde spelers vind ik het een nogal gewaagde uitspraak over die kampioenschappen.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een kutusert weer.
[..]
[..]
Pim heeft gewoon gelijk. Minimaal één kampioenschap moet echt wel mogelijk zijn. Ik geloof daar echt heilig in.
Kijk ik snap dat er jongens zijn hier die ZO VAAK teleur zijn gesteld (ons wonderteam van de UEFA, de komst van de dure-oude-mannen in 2007, etc) maar alles is nu zó anders.
Dat anders zit hem simpelweg in drie dingen:
- Van Geel
- Jeugd die écht rendeert in het eerste (want, laten we wel wezen: dat deden die pikkies in het verleden alles behalve,Fer,
Wijnaldum en nog VELE anderen)
- KGB, met nadruk op de "GB", gaan gewoon de komende 5 jaar de trainersstaff van Feyenoord behuizen. En gelóóf maar dat die G en B goed weten wat ze doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |