Nou in deze hitte had ik daar niet graag de hele dag schaduwloos duur drinken staan poppen de hele dag hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben wel mooi weer, ook dat is wel eens anders geweest.
Goeie morgen Koentjequote:Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Flut, doe ik 1 post, LaPo, en pas 1 minuut later door
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie morgen Koentje![]()
Ben je door alle sc's aan het jagen?
Als Pharrell daar had gestaan had je maar wat graag in de hitte staan soppen hoorquote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou in deze hitte had ik daar niet graag de hele dag schaduwloos duur drinken staan poppen de hele dag hoor
Bij Pharell stonden we echt prinsheerlijk in de zeikregen een uur lang te bouncenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Pharrell daar had gestaan had je maar wat graag in de hitte staan soppen hoor
Hee nee, geile zanger zeg, vertel es wat meerquote:
Neequote:
Samen met Kyteman en Racoon, dan hebben we een dealquote:Op zondag 27 mei 2012 23:12 schreef oh-oh het volgende:
En Rowwen Heze moet al net zo dood als Blofffffff,
En Caroquote:Op zondag 27 mei 2012 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Samen met Kyteman en Racoon, dan hebben we een deal
Natuulijk niet, denk je echt dat ik naar deze herrie luisterquote:
Nou, hij komt wel eens bij DWDDquote:Op zondag 27 mei 2012 23:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee nee, geile zanger zeg, vertel es wat meer
Woh dit ga ik ff kijken, Anniequote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Moet dezen dude na het optreden nog wat overvallen plegen of wat?
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef Pisces29 het volgende:
Godver nu sta ik op en ben ik het zat, waar is de afstandsbediening
mijn krullen zijn niet vetquote:Op zondag 27 mei 2012 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook nog ineens dikke vette krullen gekregen. Jakkes.
Alleen Zwab komt daar mee weg
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Dit is geloof ik echt de Kluun van de muziekwereld he
Nou is toch zoquote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:27 schreef oh-oh het volgende:
WEET JE WAT PAS ERG IS???
OP CULTURA IS GEWOON OOK DAT KUTORKEST, ANDER NUMMER
Ik heb zulke dikke jampotglazen, dat zie ik allemaal nietquote:
Kluun is voor mensen die normaal bagger lezen en dan denken dat ze literatuur lezenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja daarom ook
Ik heb zo'n teringhekel aan kluun
Leuk dit, ik zie 2010, zijn ze al zo lang bezig?quote:
inderdaad zegquote:Op zondag 27 mei 2012 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, de Staat, die had er ook wel mogen staan zeg
ROT OP ZEG!!!!!!!!!!!quote:
Dat moment heb ik gemist, maar dit zet al aan tot visualisatiequote:Op zondag 27 mei 2012 23:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en dan zo een man in het publiek die mee staat te drummen
quote:
waarom ben je er fan van?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
Het is echt belachelijk, ik ben de laatste tijd nogal fan van deze drinkfles,
http://www.korwater.com/shop/vessels/one/iceblue
maar die kleur is uitverkocht, en anders had ik em wel in zwart willen hebben, maar die hebben ze niet.
Komen ze ineens met een zwarte versie, maar die is wel meteen 100 dollar![]()
http://www.korwater.com/shop/vessels/one/black
Zolang je geen fan bent van Kutman of Keane kom je er mee weg hoorquote:
Hoezo dat?quote:
Waarom waarom waaroooom, ben je 4 of zo???quote:
omdat ik em mooi vind, meer niet.quote:
Nee, omdat ik me bezig hou met het design van een fucking waterflesquote:Op zondag 27 mei 2012 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dat?Omdat je als een lijner aan een waterfles lurkt?
Oh dat is wel een tof ding jaquote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik em mooi vind, meer niet.
Ik zag em in Iron Man, en vond em mooi, dus toen ben ik gaan zoeken wat het was
[ afbeelding ]
omg, het is me nooit opgevallen dat tony zoeen flesje had staan daarquote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik em mooi vind, meer niet.
Ik zag em in Iron Man, en vond em mooi, dus toen ben ik gaan zoeken wat het was
[ afbeelding ]
Je doet wel vaker wat met designquote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, omdat ik me bezig hou met het design van een fucking waterfles
Ik heb standaard een bidon op mijn nachtkastje staan. Voor 's nachts. Van umbro, werkt prima.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is wel een tof ding ja
Ik zat vanmiddag nog voor een mooie bidon te zoeken, maar dat is zo zinloos. Dan was je het 1 dag niet en na 1 maand en vaak gebruiken is hij klaar voor de kliko
Nietquote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb standaard een bidon op mijn nachtkastje staan.
Veel minder vals dan voorheenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Pisces29 het volgende:
Tin ting rtings hoe vals is het deze keer?
The cure sla ik bewust live over. OP cd is het geweldig, maar het is mi niks (meer), En ik vind het ook niet echt muziek voor zoiets groots als Pink Pop, The Cure is gewoon lekkere chill muziek met een biertje in de hand en achterover leunen op de bank en een beetje wegdromen..quote:Op zondag 27 mei 2012 23:36 schreef oh-oh het volgende:
Zelfs the Cure was om te janken, dikke plofkip![]()
En Anouk hebben ze niet uitgezonden, dan zou de rest NOG slechter lijken denk ik
Hoe vaak was je dat ding? Ik gebruik gewoon altijd verse aldi waterflesjes, maar ´s nachts hoef ik geen drinkenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb standaard een bidon op mijn nachtkastje staan. Voor 's nachts. Van umbro, werkt prima.
Chapeau!quote:
Nou ja, vroegah, toen ik jong was, was dat echt big festival sjit heur, maar nu nie meer idd, en psies wat je zegt, die liedjes moeten leuk blijven, nu blijf ik die plofkip voor me zienquote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
The cure sla ik bewust live over. OP cd is het geweldig, maar het is mi niks (meer), En ik vind het ook niet echt muziek voor zoiets groots als Pink Pop, The Cure is gewoon lekkere chill muziek met een biertje in de hand en achterover leunen op de bank en een beetje wegdromen..
Ja ik denk dat ik dat maar gewoon ga doen. Gewoon telkens een nieuwe fles, geen gezeik met spoelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe vaak was je dat ding? Ik gebruik gewoon altijd verse aldi waterflesjes, maar ´s nachts hoef ik geen drinken
Ja, echt. Heb er 2, heb die umbro en ook 1 van adidas omdat ik die umbro vergeten was bij mijn ouders (ik ga niet zonder bidon en kussen van huisquote:Op zondag 27 mei 2012 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet
Ja Umbro dat is een beetje een clash momentje.
Ik vond dr vals toch ook al leuk toen ik ze voor het eerst zag hoor, op Glasto op tvquote:
Ik hou me altijd bezig met dat soort onopvallende nutteloze zij-informatiequote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg, het is me nooit opgevallen dat tony zoeen flesje had staan daar
ik spoel hem praktisch elke dag omquote:Op zondag 27 mei 2012 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe vaak was je dat ding? Ik gebruik gewoon altijd verse aldi waterflesjes, maar ´s nachts hoef ik geen drinken
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hou me altijd bezig met dat soort onopvallende nutteloze zij-informatie
Moet je niet zo kussenkwijlen en met je muil dicht slapenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik spoel hem praktisch elke dag omik heb 's nachts altijd een droge smoel.
Ik slaap met mijn muil dicht! Mijn kussen is soms wel nat iddquote:Op zondag 27 mei 2012 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je niet zo kussenkwijlen en met je muil dicht slapen
Festivals van nu zijn heel anders dan de jaren 80quote:Op zondag 27 mei 2012 23:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, vroegah, toen ik jong was, was dat echt big festival sjit heur, maar nu nie meer idd, en psies wat je zegt, die liedjes moeten leuk blijven, nu blijf ik die plofkip voor me zien
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn muil dicht! Mijn kussen is soms wel nat idd
Die vind ik way te grootquote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik haal nu eens in de zoveel tijd van die flesjes van spa blauw met een bidon achtige dop
[ afbeelding ]
maar ze zijn neit goed schoon te maken dus lang hou ik ze niet
Ik spoel al zoveel, ik heb er geen zin in want dat vergeet ik omdat ik hem op de fiets plemp. Maar ik neem wel een flesje mee als ik het goedkoop zie liggenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik spoel hem praktisch elke dag omik heb 's nachts altijd een droge smoel.
Nou nee hoor, psies hetzelfde concept, alleen met bandjes van nuquote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Festivals van nu zijn heel anders dan de jaren 80
quote:
Het zal je ook verbazen hoeveel designstoelen er in die film voorbij komenquote:
Die past niet in de houder op de fietsquote:Op zondag 27 mei 2012 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik haal nu eens in de zoveel tijd van die flesjes van spa blauw met een bidon achtige dop
[ afbeelding ]
maar ze zijn neit goed schoon te maken dus lang hou ik ze niet
Den Broes is op tv, je kunt gaanquote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Cake is bijna klaar, ik moet NU gaan afwassen anders heb ik nergens plek en moet ik m in de oven laten afkoelen![]()
BRB
In mijn fiets wel, maar daar wacht ik nog even een paar kilo mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die past niet in de houder op de fiets
Jaaaa man, en zeker fietsen met dit weerquote:Op zondag 27 mei 2012 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn fiets wel, maar daar wacht ik nog even een paar kilo mee.
Ik hou van fietsen, kan niet wachten totdat ik er weer wat comfortabeler op kan zitten
Nee, hij zit vrij strak, maar rekt een beetje mee met grotere flesjesquote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je in jouw houder dan niet dat de smallere flesjes zwabberen Zwab?Of neem je dat voor lief?
quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, hij zit vrij strak, maar rekt een beetje mee met grotere flesjes
[ afbeelding ]
kijk, deze fiets, maar dan een beetej aangepast
omfg. Zwab, krijg de pleuris en kap eens met posten van die zooi.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zal je ook verbazen hoeveel designstoelen er in die film voorbij komen![]()
Also, het kunstwerk op het bureau van Peper Potts ion Iron Man 2
http://www.thinkgeek.com/geektoys/cubegoodies/e060/?srp=12
Mwa omdat de jongeren anders zijn, is de sfeer erom heen toch wat anders hoor...quote:Op zondag 27 mei 2012 23:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee hoor, psies hetzelfde concept, alleen met bandjes van nuEn duurder en meer mensen
Ik wil nog steeds zo'n schilder-dwerg-en-dino-en-een-heel-leger-poppetjes van Zwab maar ik heb 1001 crea klusjes liggen, ik pasquote:Op maandag 28 mei 2012 00:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
omfg. Zwab, krijg de pleuris en kap eens met posten van die zooi.
Het is de bedoeling dat ik doekoe over hou aan het end van deze maand
quote:
Vroeger hadden we hier de vierkante stuiverquote:
Schitterend, dat wist ik niet eensquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger hadden we hier de vierkante stuiver![]()
Ik heb even korte tijd munten gespaard, vandaar dat ik het wist.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schitterend, dat wist ik niet eens
[ afbeelding ]
Heel trotsquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Damn en hij ruikt goeeeeeeeeeeed![]()
Muis zal trots zijn, ik heb hem toch maar op het rekje gezet ter afkoeling
als hij slaapt vaak wel, hij probeert het soms op m'n hand terwijl ik aan het typen ben, dan pleurt hij bijna omquote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, zit Nappie ook zo vaak op 1 poot?
Piet oefent het de hele tijd, net sliep ie voor het eerst echt op 1 pootje
quote:
Oh nu wil ik dit ook maken deze week, ik wil weten hoe banaan-koffie smaaktquote:Op maandag 28 mei 2012 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Damn en hij ruikt goeeeeeeeeeeed![]()
Muis zal trots zijn, ik heb hem toch maar op het rekje gezet ter afkoeling
quote:Op maandag 28 mei 2012 00:20 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me aan Chico denken toen ik hem net had en hem es aantrof met een chipszak op zijn kop op de eettafel
Je tamme vogelquote:
Net op 3 pinkpop. NU inmiddels Keanequote:
Klonk wel okee, Open lucht dingen klinken natuurlijk altijd wat anders..quote:
Ah, leuk gehad?quote:Op maandag 28 mei 2012 08:46 schreef Loveless85 het volgende:
Gisteren thuis gekomen, nu lekker aan t werk
Ja was leuk, lekker weertje dus dan is het al snel goed. Leuke binnenstad wel ookquote:Op maandag 28 mei 2012 09:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, leuk gehad?Zeker wel rustig op het werk nu.
Ga lekker vandaag johquote:Op maandag 28 mei 2012 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
Koffie![]()
Ik ben m'n lijstje aan het uitdraaien, morgen naar Ikea
nou, daar zou ik niet al te hard op rekenenquote:Op maandag 28 mei 2012 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Vraag me af hoe druk het nog zou zijn, iedereen gaat toch richting de kust / terrasje?
Ik denk dat dat erg meevalt, we hebben immers ook al 1 week mooi weer gehadquote:Op maandag 28 mei 2012 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Vraag me af hoe druk het nog zou zijn, iedereen gaat toch richting de kust / terrasje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij doet flink z'n best om schattig te zijn vandaag
🐙
dan doe je iets verkeerd, je auto hoort niet terug te slaanquote:Op maandag 28 mei 2012 17:56 schreef Miniem het volgende:
Deurvergrendeling zit er eindelijk in na al die uren + blauwe plekken en schaafwonden etc.
Wellusquote:Op maandag 28 mei 2012 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan doe je iets verkeerd, je auto hoort niet terug te slaan
Whehe, een V&A love duoquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:19 schreef Strega het volgende:
http://datisniks.nl/2012/(...).T8I-pUfxyew.twitter
[ afbeelding ]
Eindelijk dus........
Feestje gehad Vaduschk? Kater?quote:
Ahhhh, sterkte vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit weekend was er een met teveel bier. Verder ging ik vroeg plat, maar was de nacht gewoon baggeresque.
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit weekend was er een met teveel bier. Verder ging ik vroeg plat, maar was de nacht gewoon baggeresque.
Serieus?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag naar de Ikea, ik ben als een kind die naar de snoepwinkel magIk heb zoveel zin
Ik ben gewoon een wijf wat dit aangaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]In het weekend een vent, na het weekend een vent
Eentje, hopelijk heb ik snel beet. #randomrondbelquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahhhh, sterkte vandaagHeb je veel belspelmomentjes op het programma staan of is het een rustige dag?
Tuurlijk, dingen kopen is toch altijd leukquote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Ik moet altijd al huilen van de gedachte, gelukkig is de Griek echt Ikeaverslaafd, en mn homo's ook, dus ik zeg wat ze moeten halen en zij halen het en zetten het in elkaar en klah
Awwwwwwwwwquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, dingen kopen is toch altijd leukLekker huis aankleden
En nu klink je als de gemiddelde incapabele vrouw die nog geen spijker in de muur krijgt
quote:
Tuurlijk wel mens, je kunt ook hondenpakken maken, dan kun je ook spijkeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]Krijg ik ook niet, ik heb daar mensen voor.
Ik wil dat niet eens kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mens, je kunt ook hondenpakken maken, dan kun je ook spijkeren.![]()
Je moet ook op een rustige dag gaan! Lekker rustig banjeren.
Of net nadat de deuren open gaan. Het gros wat er staat te wachten gaat toch eerst ontbijten..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel mens, je kunt ook hondenpakken maken, dan kun je ook spijkeren.![]()
Je moet ook op een rustige dag gaan! Lekker rustig banjeren.
Ik wel, ik ben echt een bouwvakker geweest in m'n vorige levenquote:
Nu weet ik het zeker, ik was in mijn vorige leven een vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben echt een bouwvakker geweest in m'n vorige levenVan de Praxis word ik ook altijd blij.
En meubels monteren
Geen draagtas?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs in een drukke Ikea stoor ik me niet, zolang ik de kar vol kan mikken met leuke spullies
Ik ben 2 jaar niet geweestquote:
quote:
Ik blijf altijd hangen bij de fijn zittende banken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs in een drukke Ikea stoor ik me niet, zolang ik de kar vol kan mikken met leuke spullies
Jij bent ook een beetje het kousjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik blijf altijd hangen bij de fijn zittende banken.
Haha, wat een afstand. Lekker hoor! Moet je onderwijl niet al die besjes inhalen die van de een naar de andere kant slingeren om genoeg tempo te houden?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje het kousje
Ik heb gister 50km gefietst, ik ben on a roll. Wat zal ik lekker slapen vanavond
Oh ik wel langer, zeker wetenquote:
Oh hij is het vrouwtje bij julliequote:
quote:
Eerste 20 was volledig tegenwind, dan kom je alleen van de andere kant mensen met meewind tegenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, wat een afstand. Lekker hoor! Moet je onderwijl niet al die besjes inhalen die van de een naar de andere kant slingeren om genoeg tempo te houden?
Ja ik ben normaal 20 gewend op een dag voor werk, maar ik ging lekker, ik kon bijna door naar Qweaquote:
Sommige mensen gaan er standaard voor de gezelligheid ontbijten. Wat ik kon begrijpen uit verhalen die ik hoorde toen ik laatst voor de gesloten deuren stond te wachten, sommige haast iedere dag. Maar goed voor 2 euro kun je daar al goed ontbijtenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lees ook wel eens mensen die echt elke week een keer gaan, al is het maar voor een vergiet in de keukenDaar pak ik dan de blokker wel voor.
Fietsen is zoooooo lekker man. Zeker met het mooie weerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Fietsen vind ik ook zo een ongelooflijke kutbezigheid.
Ik denk dat ik langer niet gefietst heb dat geikeaat.
Wow, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan er standaard voor de gezelligheid ontbijten. Wat ik kon begrijpen uit verhalen die ik hoorde toen ik laatst voor de gesloten deuren stond te wachten, sommige haast iedere dag. Maar goed voor 2 euro kun je daar al goed ontbijten
Nee van die thuisblijfmoeders en zo die doen datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat wist ik niet
Zijn dat dan mensen die het snel voor hun werk nog gaan doen?
Thuisblijfmoedersmeetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee van die thuisblijfmoeders en zo die doen dat
En dan lekker de kindjes in de ballenbak laten spelen, niks kopen verder, heerlijk uitje hoorquote:
Ah ja begrijpelijk, dan is het ook minder leuk en ook flink pittig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Fietsen zou mss best lekker zijn als we niet van die kutheuvels hadden
2 uur lang achterover zittend en koffie lurkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan lekker de kindjes in de ballenbak laten spelen, niks kopen verder, heerlijk uitje hoor
Ooh wacht, 50km mijn kan t op. Schagen?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ben normaal 20 gewend op een dag voor werk, maar ik ging lekker, ik kon bijna door naar Qwea
Nee vandaag! Ik heb nog gekeken of ik je op het Waagplein aan het bier kon spottenquote:
Geen idee, Die mensen die ik toen zag waren voornamelijk al wat ouderen mensen, dus die zullen wel gepensioneerd zijn. Maar zou goed kunnen dat er nog werkende mensen tussen zaten, die misschien in de avonddienst ofzo zitten. Maar dit was wel op een zaterdag he. Ik werk wel gewoon in de ochtend behalve op dinsdag..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dat wist ik niet
Zijn dat dan mensen die het snel voor hun werk nog gaan doen?
Nee man, was koud gisterenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee vandaag! Ik heb nog gekeken of ik je op het Waagplein aan het bier kon spotten
Tjuus ik ben er vandoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:05 schreef oh-oh het volgende:
![]()
God, mn ouders hadden jongste van mn zusje dus gewoon ongevraagd een playmobielkapsel laten knippen laatst.
Ik liet ze NOOIT meer onbeheerd achter ermee
Zo erg is dat toch niet, als 'ie het zat is klikt hij gewoon z'n haar er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:13 schreef DeZwabber het volgende:
"kijk eens, oh-oh, je honden zijn nu kaal"
Nehhhhh
Hij verdedigt de eerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:33 schreef oh-oh het volgende:
50km, holy moly![]()
Oh, Chico was gisteren team Olland op den Belgischen hof :
[ afbeelding ]
![]()
God, mn ouders hadden jongste van mn zusje dus gewoon ongevraagd een playmobielkapsel laten knippen laatst.
OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou ik nooit doen bij andermans kind (of hond
)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
![]()
Schattig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's all folks!
quote:
Dat noem je een venusheuvel.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Fietsen zou mss best lekker zijn als we niet van die kutheuvels hadden
Oooooooohquote:
![]()
Ongevraagd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook zo'n kapsel, wtf
Maar hij had al van die vage kapsels toch?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou mn ouders echt wat aandoen geloof ik, als ze dat ongevraagd deden
Jaaaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik fiets ook best wel wat af in de week. Echt wel lekker is dat!
Wat leuk Bosquote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:40 schreef Bos81 het volgende:
En een jaar of 10 geleden heb ik met pa meegedaan aan de Geldropse fiets 5 daagse. 5 dagen lang in de vroege avond lekker iets van 30 tot 40 km gefietst.. Dat was echt heerlijk
Vergeten om vanochtend op te reageren, maar hij is echt leuk, vooral ook door de groene achtergrond. Het voetballende heertjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 10:33 schreef oh-oh het volgende:
50km, holy moly![]()
Oh, Chico was gisteren team Olland op den Belgischen hof :
[ afbeelding ]
Ja dat was wel mooi. Best jammer dat dit maar eenmalig was. Het werd dat jaar ook vrij spontaan besloten door ons, volgens mij gewoon op de eerste dag zelf..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk BosZoiets zou ik ook leuk vinden. Ik reed gister achter iemand met een shirt van een *willekeurige* 5 daagse en toen zat ik er nog aan te denken dat ik het leuk zou vinden. Wandel-daagse ook
hahahaquote:
Leuk is datquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Kweeksetjes van kruiden gehaald bij de Ikea, ik blijf maar kwekenIk vind het zo leuk
peterselie, bieslook, thijm, koreander
Nu nog geen tijd om buiten te doen, dus is dit een leuke oplossing voor de tussentijd.
Ik had nog jouw plantenpotjes in handen, ze zijn echt heel mooiquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Leuk is dat![]()
vind het ook altijd fijn om met mijn plantjes bezig te zijn
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had nog jouw plantenpotjes in handen, ze zijn echt heel mooiNiet meegenomen omdat ik er nu geen plant voor heb, en de kar al vol zat, maar volgende keer neem ik ze zeker mee.
Nee die heb ik niet gezien, wat leuk dat je het kunt draaienquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:08 schreef Miniem het volgende:
[..]heb er momenteel maar 1 plantje in staan, was een plantje doodgegaan van de winter.
Heb je ook deze gezien? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70216252/
Kun je draaien voor verschillende kleuren, leek me ook wel mooi.
Liggen we onder dezelfde deken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:43 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker onder de deken kunnen kruipen, zalig
quote:
*trekt shirt aan*quote:
Klinkt als een heerlijke dag Strega, alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdagquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:36 schreef Strega het volgende:
Zo, dat was een lekker dagje Leeuwarden!![]()
Mooi museum en tentoonstelling " Groen Geluk". Heerlijk daarna op een terrasje, prachtig weer,![]()
En daarna werkelijk uit de kunst gegeten bij " Brasserie Lourens", in het kader van de "Heerlijk10daagse".![]()
Jammer dat niet iedere dag onze trouwdag is
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, want 1 pers. En de laatste x in woerden dat ik een nacht moest blijven ging het ook goedquote:
Heerlijke10daagsequote:Op woensdag 30 mei 2012 01:36 schreef Strega het volgende:
Zo, dat was een lekker dagje Leeuwarden!![]()
Mooi museum en tentoonstelling " Groen Geluk". Heerlijk daarna op een terrasje, prachtig weer,![]()
En daarna werkelijk uit de kunst gegeten bij " Brasserie Lourens", in het kader van de "Heerlijk10daagse".![]()
Jammer dat niet iedere dag onze trouwdag is
Ga je eten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |