Wat is er dan met het vriendje aan de hand?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Esses het volgende:
Ben je niet stiekem zwanger? Eerste symptomen?
Ze zeggen toch niet voor niets altijd dat "Wij" zwanger zijn?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er dan met het vriendje aan de hand?
Ah, weet hij in ieder geval dat hij de biologische vader isquote:Op zondag 27 mei 2012 23:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Ze zeggen toch niet voor niets altijd dat "Wij" zwanger zijn?
Blauwe ballen?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, weet hij in ieder geval dat hij de biologische vader is
ben gewoon echt niet zwangerquote:Op zondag 27 mei 2012 23:46 schreef Esses het volgende:
Ben je niet stiekem zwanger? Eerste symptomen?
Jawel, maar ik betwijfel altijd of dat het geval is totdat het onomstotelijk met 3 verschillende DNA testen bewezen is.quote:
Hoe is jullie conditie?quote:
1 voldoet wel de 2e en de 3e geven dezelfde uitkomstquote:Op zondag 27 mei 2012 23:52 schreef Esses het volgende:
[..]
Jawel, maar ik betwijfel altijd of dat het geval is totdat het onomstotelijk met 3 verschillende DNA testen bewezen is.
Nou, ik zag laatst in law and order dat er verschillende wijzen zijn waarbij het mogelijk is dat er andere uitkomsten zijn. Daarbij is het ook zeer wenselijk dat er een "best of 3" score gerealiseerd word om fouten uit te sluiten.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 voldoet wel de 2e en de 3e geven dezelfde uitkomst
Verder nog pijntjes gehad?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef like-nath het volgende:
[..]
we sporten allebij redelijk veel, dus wel goed
Hoho, ze hebbn nu droog geneukt, je weet alleen niet of ze al eens seks gehad hadden. En he, God lukte het ook.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:57 schreef Waaghals het volgende:
hallelujah de eerste drooggeneukte baby in de geschiedenis is een feit
Als je met 1 test ouder zou kunnen zijn dan is dat met het andere testje ook het geval.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou, ik zag laatst in law and order dat er verschillende wijzen zijn waarbij het mogelijk is dat er andere uitkomsten zijn. Daarbij is het ook zeer wenselijk dat er een "best of 3" score gerealiseerd word om fouten uit te sluiten.
Tenzij: oops, foutje, verkeerde buisje.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je met 1 test ouder zou kunnen zijn dan is dat met het andere testje ook het geval.
quote:
Misschien krijgen ze wel een mini-spijkerbroekjequote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoho, ze hebbn nu droog geneukt, je weet alleen niet of ze al eens seks gehad hadden. En he, God lukte het ook.
Met dat onderwerp starten we waarschijnlijk januari 2013quote:Op maandag 28 mei 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Kan je als man ook zwanger worden Marie?
En ze heeft nog HIV ookquote:Op maandag 28 mei 2012 00:14 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Met dat onderwerp starten we waarschijnlijk januari 2013
MIJN VRIEND EN IK STUK ONFATSOEN!!!!!!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef like-nath het volgende:
heey!
Ik en mijn vriend waren laatst aan het droogneuken (ik zat bovenop)
na een tijdje stopte ik en een golf van duizeligheid kwam over me heen, ik zei het tegen hem en hij was ook echt heel erg duizelig, ik vind t best raar omdat we t allebij hadden, zeker omdat we allebij niet klaar gekomen waren ofzo! hebben jullie dat ook wel eens? waar kan t door komen?
Volgende keer een raampje openzetten vantevoren?quote:Op zondag 27 mei 2012 22:56 schreef like-nath het volgende:
heey!
Ik en mijn vriend waren laatst aan het droogneuken (ik zat bovenop)
na een tijdje stopte ik en een golf van duizeligheid kwam over me heen, ik zei het tegen hem en hij was ook echt heel erg duizelig?
sorry hoor, draai t volgende keer wel om...quote:Op maandag 28 mei 2012 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
MIJN VRIEND EN IK STUK ONFATSOEN!!!!!!![]()
!!!!
OK bedankt. Ik erger mij daar enorm aan. Het zou een KLB topic waardig zijn imoquote:Op maandag 28 mei 2012 11:05 schreef like-nath het volgende:
[..]
sorry hoor, draai t volgende keer wel om...
Die had een Bluetooth verbinding met het slachtoffer.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoho, ze hebbn nu droog geneukt, je weet alleen niet of ze al eens seks gehad hadden. En he, God lukte het ook.
MIJN ZORGKOSTEN WAT DOE JE?!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:31 schreef blek het volgende:
Dat is normaal maar is wel te voorkomen.
2 jaar geleden heb ik met mijn vriendin de 4daagse gelopen met warm weer en toen werden we ook tegelijk duizelig. Navraag bij de huisarts leverde op dat het een combinatie van te grote inspanning en vochtgebrek was. Volgende keer dus meer pauzeren en drinken tijdens de sessie.
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |