Heb er helemaal niet op gelet joh, gewoon ff de OoP gekeken en iemand gekozen, daarna pitten.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je aan massapicks dan joh?
Haas - Volandri is gestaakt wegens duisternis, staat 63 06 64 42quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is Volandri nog niet begonnen?
Pick 1 Volandri
Pick 2 Youzhny
Altijd weer die samenklontering.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:28 schreef TheVulture het volgende:
Als we gaan dan gaan we met zijn allen
Slim. Dat regelen we achteraf wel, ik zal dan ook geen overzicht meer posten. Dan weet niemand het meer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:45 schreef XL het volgende:
Als we bij elkaar blijven intel kunnen we altijd nog de regels aanpassen
Je moet toch iets anders bedenken. Er is vast nog iemand die alle scores bijhoudt.......quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Slim. Dat regelen we achteraf wel, ik zal dan ook geen overzicht meer posten. Dan weet niemand het meer.
nee hoor, we hebben allemaal alles in de kundige handen gegeven van Intel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:46 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Je moet toch iets anders bedenken. Er is vast nog iemand die alle scores bijhoudt.......
Ik bedoelde mezelf natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2012 08:59 schreef franklop het volgende:
[..]
nee hoor, we hebben allemaal alles in de kundige handen gegeven van Intel.
We waren aan het geinen. Goed bezig.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:21 schreef mickael79 het volgende:
Ik doe het al vanaf januari (autisten schijnen iets te hebben met statistieken).......telling klopt nog steeds.
Ik voel een klein deukje in het vertrouwen naar mij toequote:Op donderdag 31 mei 2012 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We waren aan het geinen. Goed bezig.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Slim. Dat regelen we achteraf wel, ik zal dan ook geen overzicht meer posten. Dan weet niemand het meer.
Op zich niet zo gek :-)quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik voel een klein deukje in het vertrouwen naar mij toe
Nou die zijn snel geteld. Bak er niks van.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt je eigen punten gaan tellen, Mickael.
fuck it... ik switch naar Berdych.... ik vertrouw Ali Stokbrood niet meerquote:
Dat is altijd een raadsel...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vanaf wanneer is het ook al weer een pick per ronde ipv een pick per half?
Gewoon Wimbledon vorig jaar kijken. En dan zo niet. Of juist wel. Easy.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vanaf wanneer is het ook al weer een pick per ronde ipv een pick per half?
Hooguit wat muurtjes stuken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Goffin verliest dus in de laatste ronde qualies in 2 van Sousa, komt als lucky loser het toernooi binnen, wint even 5-setters van Stepanek en Clement en wint nu weer de eerste van Kubot.
Ik mag lijden dat die Pool gaat werken voor zn geld vandaag ...
goeie switchquote:
Ik was geswitched van Tsonga naar Berdychquote:
11.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:09 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er in dit toernooi nu 11 of 10 picks
4de ronde: 7 en 8quote:
Wawa - Tsonga en Berdych - Delpo is een te grote gok voor mij, ik zie wel hoe het gaat lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:58 schreef BobW het volgende:
Hmm, ik kan geen goede planning maken, maar ik wil ook niet op 'safe' gaan spelen maar dat ik het toernooi dan niet kan uitspelen, lastig lastig.
Switch naar Federer!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:20 schreef XL het volgende:
Eigenlijk had ik hier Berdych voor bewaard....
Pick 7: Stanislas Wawrinka
Mijn pick stond er al, ik besloot niet langer op die van jou te wachtenquote:Op maandag 4 juni 2012 09:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wachtte op jouw pick voor het plaatsen
Ach, overheen gekeken.quote:Op maandag 4 juni 2012 09:36 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn pick stond er al, ik besloot niet langer op die van jou te wachten
Pick 10 moet toch wel minimaal te halen zijn...quote:Op maandag 4 juni 2012 09:38 schreef XL het volgende:
We zitten overigens nog maar 180 punten boven de Nalbandians.... vandaag gaat de multiplier echt lopen!
Mooi moment om te verliezen dusquote:Op maandag 4 juni 2012 09:38 schreef XL het volgende:
We zitten overigens nog maar 180 punten boven de Nalbandians.... vandaag gaat de multiplier echt lopen!
Tuurlijk, hij haalt al vijf GS achter elkaar de halve finale. De ideale pick 9quote:
Je doet er alles aan zo snel mogelijk zonder mogelijke picks te zitten?quote:
kloptquote:Op maandag 4 juni 2012 20:10 schreef XL het volgende:
[..]
Je doet er alles aan zo snel mogelijk zonder mogelijke picks te zitten?
Op semifinales spelen is eigenlijk geen slecht plan.quote:
Ze loopt nu vast op 360 of 720 punten, terwijl er 2000 inzitten.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Op semifinales spelen is eigenlijk geen slecht plan.
De rest van ons moeten piekeren of we Murray-Ferrer op gravel aandurven
djoko, Delpo, epo is best logische reeks toch. Zit er ook aan te denken.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ze loopt nu vast op 360 of 720 punten, terwijl er 2000 inzitten.
Als je wil scoren moet je het nu doen! Het gaat mij nu niet om het halen van de Masters! Ik wil dit grand slam winnen!
we will seequote:Op maandag 4 juni 2012 20:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ze loopt nu vast op 360 of 720 punten, terwijl er 2000 inzitten.
Als je wil scoren moet je het nu doen! Het gaat mij nu niet om het halen van de Masters! Ik wil dit grand slam winnen!
De winnaar van Tsonga - Djokovic schakelt Federer uit en Nadal wint het toernooi!quote:
misschin een gekke vraag als djokovic wintquote:Op maandag 4 juni 2012 21:01 schreef XL het volgende:
[..]
De winnaar van Tsonga - Djokovic schakelt Federer uit en Nadal wint het toernooi!
in het volgende toernooi ja, zelfde toernooi neequote:Op maandag 4 juni 2012 21:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
misschin een gekke vraag als djokovic wint
mag ik dan weer op hem stemmen in de volgende pick?
1 speler mag maar 1 x per toernooi... Dus met Djokovic, Federer en Nadal verbruikt denken de bookmakers dat je nu ongeveer vast zit en niemand meer kan kiezen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:10 schreef franklop het volgende:
[..]
in het volgende toernooi ja, zelfde toernooi nee
volgende pick moet ik op murray stemmen (als hij wint van ferrer)quote:Op maandag 4 juni 2012 21:23 schreef XL het volgende:
[..]
1 speler mag maar 1 x per toernooi... Dus met Djokovic, Federer en Nadal verbruikt denken de bookmakers dat je nu ongeveer vast zit en niemand meer kan kiezen.
Precies. Federer en Del Potro heb je al gebruikt. Ook Ferrer en Nadal zijn al weg. Dus als Murray wint van Ferrer kun je hem nog spelen tegen Nadal en dan zit je echt vast. Je andere route is precies zo kort, maar meer opties. Als je nu Murray speelt kun je daarna de winnaar van Tsonga/Djoko nog spelen tegen de winnaar van Federer/Del Potro... Uitspelen gaat je dus niet meer lukken... maar technisch gezien kun je pick 10 nog halen en zitten eigenlijk zelfs nog 1200 punten voor je in het vat. Ik denk echter niet dat Murray van Nadal gaat winnen... we zullen zien.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgende pick moet ik op murray stemmen (als hij wint van ferrer)
switchquote:
hopelijk wel jaquote:
Ben ik blij dat ik voor Djokovic ben gegaan zeg.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Pick 9: Djokovic
Nu moet Del Potro het toernooi winnen () om een kans van uitspelen te hebben, maar met Murray Roland Garros uitvliegen, dat is te pijnlijk.
quote:
Nadal wint de finale toch welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nog vier mensen die 'm kunnen uitspelen: Gremen, norich, Reya en ik.
Ik ben de enige die Federer in de finale durft te zetten. Dat lef moet toch beloond worden!
Ik was ook de enige met Wawrinka.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nog vier mensen die 'm kunnen uitspelen: Gremen, norich, Reya en ik.
Ik ben de enige die Federer in de finale durft te zetten. Dat lef moet toch beloond worden!
Als je voor de finale al je spelers kwijt bent heb je hem niet gehaald hoor. Dan heb je alleen een foute taktiekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Derde finale in 4 toernooien, maar geen van allen uitgespeeld.
Ik zet ze er alvast maar in, Nadal gaat het toch niet weggeven. En morgen gaan we gewoon weer verder in Halle!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als we deze nou even open laten totdat de winnaar bekend is, dan staan Reya en Gremen meteen in de nieuwe OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |