gwn mocro chimeids daar hosselen jatogquote:Op zondag 27 mei 2012 21:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whoaaa beter snel vrind, kkhard knallen chillen jwz!
Heujquote:
kom vechten danquote:
Ze is het welquote:
ik vind je niet dik hoor xoxoquote:
quote:
khebt alleen nie zo op utrech.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gwn mocro chimeids daar hosselen jatog
niks, zeg ik ergens dat er een probleem is?quote:
Ikkenjehebbehehoorquote:
haha dat zei de laatste ook, die eet zijn eten nog steeds met een rietjequote:
quote:
hee geen mod meer?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha dat zei de laatste ook, die eet zijn eten nog steeds met een rietje
Neequote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Onze deal van 10 breezers staat nog toch?
jmr manquote:Op zondag 27 mei 2012 21:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee![]()
Kon het crew forum gedeelte niet vinden
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:24 schreef Maanvis het volgende:
Het is wel onverantwoordelijk om iemand zo achter te laten. Het is echter ook gewoon strafbaar. Je had het beste effe de politie kunnen bellen. Maargoed, da's achteraf gelul.
Verder had het meiske gewoon niet zo fokking onverstandig moeten zijn. Op FOK! meets wordt gezopen, en ja, veel gezopen. Maar doorgaans is het toch samen uit samen thuis.
Nou, ik kwam vrijdag aan bij snufje, die avond gingen we naar het strand. De volgende dag dik uitslapen en de middag op het balkon doorgebracht, die avond gingen we naar een 'meet' oid. Wist niet eens dat het een meet wasquote:
Wat een figurenquote:
kan ookquote:Op zondag 27 mei 2012 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
khebt alleen nie zo op utrech.gare stad swa.
nie beter hossele in damsco dan?
Ah tofquote:Op zondag 27 mei 2012 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou, ik kwam vrijdag aan bij snufje, die avond gingen we naar het strand. De volgende dag dik uitslapen en de middag op het balkon doorgebracht, die avond gingen we naar een 'meet' oid. Wist niet eens dat het een meet washet begon stroef maar toen het eenmaal donker was en we in het zuiderpark een kampvuur hadden gemaakt was het een groot succes
Lachen dat we hebben gedaan, haha zo baas.
We waren tegen 3u weer thuis, geslapen tot half 2, star wars gekeken en toen ben ik naar huis gegaan.
Oh dit verklaart een hoop:quote:
Kloptquote:Op zondag 27 mei 2012 21:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ah tof
Gekke verhalen hier over die negerin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |