* Rucky biertje neer zet.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Doe mij maar een biertje. De melk die ik gisteren gehaald heb is bedorven nu omdat ik warme melk lekkerder vind dan koude en 'm niet teruggezet had in de koelkast.
Proost!
quote:
avonturen of avonduren?quote:
De bitterballen komen eraan.quote:
Ik heb een wijntje gekregen, maar die is op kamer temperatuur.quote:
Served lightly chilled....quote:Op zondag 27 mei 2012 21:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb een wijntje gekregen, maar die is op kamer temperatuur.
Hahah, snap je...op KAMER temperatuur!!!
En daarmee wil je zeggend dat je oud wordt?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:25 schreef Rucky het volgende:
Ik zit nu even van jeugdmuziek te genieten en besef me ineens dat sommige mensen die ik van het FHF ken nog niet eens geboren waren.![]()
![]()
Dat gun ik altijd iedereenquote:Op zondag 27 mei 2012 21:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En daarmee wil je zeggend dat je oud wordt?
Ik woon in Den Haag, maar daar kom ik van oorsprong niet vandaan.quote:
Wat?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mept merlijn met een grammatica boek om z'n oren..
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mept merlijn met een grammatica boek om z'n oren..
werkwoorden derde persoon enkelvoud is persé zonder tquote:
ik ben je kwijt...quote:Op zondag 27 mei 2012 21:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
werkwoorden derde persoon enkelvoud is persé zonder t
ff verbetertquote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef DJMO het volgende:
* DJMO mepd merlijn met een grammaticaboek om z'n oren..
Het zal wel weer een lang en zeikerig verhaal zijn dus ik probeer het niet eens te snappen.quote:
wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijtquote:
Waar heb jij aan zitten snuiven ?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt
©Is Ook Schitterend - Voltooid Verleden Tijd
Werkt een slaapliedje niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie heeft er slaapmiddel over? Pffff Kim slaapt nog steeds niet, wordt er gek van zo langzamerhand!
* DJMO gooit wat melatonine richting Ingridquote:Op zondag 27 mei 2012 21:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wie heeft er slaapmiddel over? Pffff Kim slaapt nog steeds niet, wordt er gek van zo langzamerhand!
Kies maar:quote:Op zondag 27 mei 2012 21:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO gooit wat melatonine richting Ingrid
quote:Op zondag 27 mei 2012 21:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het grote sprookjesboek kan ook flink hard aankomen
Zo bedoelde ik het niet. Ik quote niet voor niks die hamerquote:Op zondag 27 mei 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]Halverwege de eerste bladzijde liggen ze KO.
Dan had ik het toch goed begrepen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik quote niet voor niks die hamer
Zing jij dan?quote:
Tnx! Nu nog erin krijgen!quote:Op zondag 27 mei 2012 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO gooit wat melatonine richting Ingrid
slaaaaaaaaaaaaaap kindje slaaaaaaaaaaaap *vals zingt*quote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zing jij dan?
[..]
Tnx! Nu nog erin krijgen!
T-I-M klap met hamer geeft.... Niet bang makenquote:Op zondag 27 mei 2012 22:07 schreef t-i-m het volgende:
[..]
slaaaaaaaaaaaaaap kindje slaaaaaaaaaaaap *vals zingt*
fijnmaken en in water
RUCKY!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:10 schreef t-i-m het volgende:
met die rubber hamer ???
dat ketst net zo hard terug
grijns
Geef mij haar tel. nr. maar.quote:
in een zakje knijpfruit gooien ...quote:Op zondag 27 mei 2012 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zing jij dan?
[..]
Tnx! Nu nog erin krijgen!
quote:
Dat moet je zonder t lezen...quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat moet je zonder t lezen...
Jezus, lees je nooit het groenenboekje?
G'naaf!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:26 schreef vannelle het volgende:
Avond!
* vannelle is ook weer boven water.
* Merlijn wijntje inschenkt voor Ingridquote:Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat werkt hier niet! Maar melatonine zat ik ook aan te denken als dit nog lang doorgaat zo.
Ik vind het tijd voor een drankje!
quote:
Stickers zijn op maar jij mag een kwartiertje extra in de zandbak spelen.quote:
* Rucky gelijk weer door geeft want zin in bier.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
* _Ingrid_ het wijntje meteen weer doorschuift en Merlijn vriendelijk bedankt.
* vannelle pakt schep en emmertjequote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Stickers zijn op maar jij mag een kwartiertje extra in de zandbak spelen.
quote:
Ik ook!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:41 schreef Rucky het volgende:
[..]Nu moet ik aan mijn kleuterschooltijd denken.
Waarom? Zit al in een zandbak.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
En ik dat ik Echt een schep en emmer klaar moet leggen!
Haaaaiiiiquote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef Ireth het volgende:
Zo gek vind ik het niet dat ze niet kunnen slapen?? Het is me niet gruwelijk warm? En daarbij, morgen zijn ze ook nog vrij, Susanne ligt er ook pas een half uur in...
Goeienavont trouwens!
Mogguh!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef Ireth het volgende:
Zo gek vind ik het niet dat ze niet kunnen slapen?? Het is me niet gruwelijk warm? En daarbij, morgen zijn ze ook nog vrij, Susanne ligt er ook pas een half uur in...
Goeienavont trouwens!
Ook zonder de volgende dag vrij te zijn gaat het zo. Als ze nou rustig was, vond ik het niet zo erg!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:52 schreef Ireth het volgende:
Goeienavont trouwens!
Bier? Waar?quote:
Waar?quote:
Dies leuk!quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb appel met bessen bubbels van de ikea! Jum! En ik zal rucky maar eens gaan pm'en
Ojaa en ik ben verliefd op deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00230162/
Ik wil wel een gele en een roze!
Volgens mij wordt dat of kokend heet als de zon er op staat en blijf je er aan vast plakken als je in je bikini zit, of door het zweet glij je er letterlijk vanaf...quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb appel met bessen bubbels van de ikea! Jum! En ik zal rucky maar eens gaan pm'en
Ojaa en ik ben verliefd op deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00230162/
Ik wil wel een gele en een roze!
Nee hoor, ik ben aan het genieten van een ijskoud biertje van Ingrid.quote:
Niet raar opkijken als er ineens 3 wijzen uit het oosten voor de deur staan.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:07 schreef Ireth het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen woensdag deze meegenomen voor Susanne, voor boven haar bed. Ze moet nu als ze het licht uit heeft gedaan in het donker haar hoogslaper in, vond ik niet zo geschikt.
Ik zou uit het westen komen dus ik zit er weer niet bij.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet raar opkijken als er ineens 3 wijzen uit het oosten voor de deur staan.
Serieus: Ik vind em leuk voor een kinderkamer!
Nemen we Pulver nog mee en dan zijn wij "die andere" wijzen....quote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou uit het westen komen dus ik zit er weer niet bij.
Om te beginnen ging het al over wijzen.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou uit het westen komen dus ik zit er weer niet bij.
Ik kom nu uit Den Haag, ben heeeeeeel erg wijs, dus ja....ik mag meedoenquote:Op zondag 27 mei 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nemen we Pulver nog mee en dan zijn wij "die andere" wijzen....
Da's ten oosten van Scheveningen en alles wat ten oosten van daar ligt is per definitie slimmer dan de scheveningers zelf.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik kom nu uit Den Haag, ben heeeeeeel erg wijs, dus ja....ik mag meedoen
Daar heb je wel een punt :p zal ik er 1 kopen om te testen?quote:Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat of kokend heet als de zon er op staat en blijf je er aan vast plakken als je in je bikini zit, of door het zweet glij je er letterlijk vanaf...
Ze zijn wel heel erg leuk idd!
quote:
Als je nou een account maakt op de speed, kan ik je toevoegen als sitter.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:15 schreef Rucky het volgende:
En ik weet nog steeds niet hoe je Travian moet spelen.
geheimtaalquote:Op maandag 28 mei 2012 00:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Als je nou een account maakt op de speed, kan ik je toevoegen als sitter.
Dan kan je tenminste geen kwaad doen
Ik snapte het ook al niet.quote:
quote:
* stampvoet *quote:
Dat betekent dat je dan daar een account hebt, anders kun je geen opzichter zijn en niet meekijken.quote:
Die heb ik twee uur geleden horen weggaan. En hoekhuisquote:Op maandag 28 mei 2012 00:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle trekt Merlijn sloffen aan
Beetje aan de buren denken hoor!
Kun je nagaan hoeveel last ze van je hadden.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die heb ik twee uur geleden horen weggaan. En hoekhuis![]()
Ik begin er niet eens aan.quote:
Dammit... je bent scherp....quote:Op maandag 28 mei 2012 00:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel last ze van je hadden.
* Merlijn eindje opschuift *quote:
Ja, maar je kunt per abuis uitschieten enzo....quote:Op maandag 28 mei 2012 00:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben heel aardig van nature.
Tuurlijk niet, ik maak nooit expres een vergissing.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt per abuis uitschieten enzo....
nooit niet?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik maak nooit expres een vergissing.
Nou vooruit dan...quote:
Je klinkt nu wel weer heel eng enzo...quote:Op maandag 28 mei 2012 00:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vertrouw je me weer?
Kom er maar gewoon bij zitten, krijg je een biertje.
Huh?quote:Op maandag 28 mei 2012 00:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je klinkt nu wel weer heel eng enzo...
Teveelquote:Op maandag 28 mei 2012 00:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh?
Weet niet waar jij aan zit te denken?
Ik ben nog voorzien, dank jequote:Op maandag 28 mei 2012 01:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach gut....
* vannelle geeft Merlijn een biertje
En heb je daarna tijd om mij in mijn bed te leggen?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ach gut....
* vannelle geeft Merlijn een biertje
Tuurlijk! Maar dat doe ik lekker niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
En heb je daarna tijd om mij in mijn bed te leggen?
Zal ik even lekker naast je komen liggen?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
En heb je daarna tijd om mij in mijn bed te leggen?
quote:Op maandag 28 mei 2012 01:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar dat doe ik lekker niet.
Welterusten Rucky...quote:
Is goed. Wil je links of rechts van mij liggen?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zal ik even lekker naast je komen liggen?
Voor de kijkers links? Ik moet er wel goed uit zien op camera!quote:Op maandag 28 mei 2012 01:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is goed. Wil je links of rechts van mij liggen?
Jullie ook.quote:
Ik ben er toch ook nog?quote:
Tssss........en toch vind ik het leuk!quote:Op maandag 28 mei 2012 01:45 schreef Papabear het volgende:
Ik hoor hier nu niet meer te zijn, maar ik ben er ook nog
Tuurlijk is het hier leukquote:Op maandag 28 mei 2012 01:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tssss........en toch vind ik het leuk!
*Hoofdpijn afpakt en in de prullenbak mietert.quote:Op maandag 28 mei 2012 07:59 schreef YskaFredriksson het volgende:
Brrrr hoofdpijn ga eens weg. Ben er na 3 dagen wel weer klaar mee
De sc terug lezen is vaag.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:43 schreef Ireth het volgende:
Zit zo even terug te lezen in dit topic.. en dan beweren ze dat vrouwen vaag kunnen zijn![]()
Gmogguh! Is er nog ergens koffie??
* Ireth kijkt rond en pakt een beker koffie van tafel...
Mogguh!quote:Op maandag 28 mei 2012 09:43 schreef Ireth het volgende:
Zit zo even terug te lezen in dit topic.. en dan beweren ze dat vrouwen vaag kunnen zijn![]()
Gmogguh! Is er nog ergens koffie??
* Ireth kijkt rond en pakt een beker koffie van tafel...
Ah lekker! Had net trek in een tweede bakkie! Lief dat je even inschenkt voor mequote:
Zo ben ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah lekker! Had net trek in een tweede bakkie! Lief dat je even inschenkt voor me
* Merlijn dan maar zelf koffie gaat zettenquote:Op maandag 28 mei 2012 10:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Neem zelf ook een 2e bakje en kom gezellig bij je zitten.
* vannelle geeft afstandsbediening van tv aan Ireth
Zap jij maar schat, het is jouw dag vandaag
Wist niet dat je er was!quote:Op maandag 28 mei 2012 10:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn dan maar zelf koffie gaat zetten
Zet je ook wat extra voor mij want ik lust er nog wel eentje?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn dan maar zelf koffie gaat zetten
Nope, mocht gewoon doorgaan met mijn hooikoortstabletten en heb zonneblaasjesgel bij de kruidvat gehaald (en die is goddelijk!!!! verkoelt direct!)quote:Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef DJMO het volgende:
@ireth had jij nou anti histamine gekregen tegen zonne allergie en welk recept dan?
Ah lekker!quote:Op maandag 28 mei 2012 10:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Neem zelf ook een 2e bakje en kom gezellig bij je zitten.
* vannelle geeft afstandsbediening van tv aan Ireth
Zap jij maar schat, het is jouw dag vandaag
Gooi ook even wat croissantjes in de oven als je toch bezig bent???quote:Op maandag 28 mei 2012 10:55 schreef vannelle het volgende:
Pofferdorie!!!!!
* vannelle gaat 2 thermoskannen koffie klaar zetten.
Rustig tv kijken lukt nu ook niet meer dus.....
Drommels, drommels, drommels!!!
Dat doe ik dan wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gooi ook even wat croissantjes in de oven als je toch bezig bent???
Ach welja, zal ik ook vast een paar plakjes kaas snijden zodat jij je lieflijke handjes daarmee niet hoeft te vermoeien?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gooi ook even wat croissantjes in de oven als je toch bezig bent???
Lekker.... * Merlijn aanschuiftquote:Op maandag 28 mei 2012 11:16 schreef vannelle het volgende:
PING!!!!!
Brood=klaar.
*Zet alles op tafel, vloekt heel overtuigend want ovenhandschoenen vergeten
Eet smakelijk!
Lekker!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:22 schreef vannelle het volgende:
*geeft Merlijn verse jus d'orange
* vannelle vindt het hier leuker dan thuis
Nondejuu, wat had madam vanmorgen een humeurtje zeg!
Kon nog net goedemorgen zeggen voor het gezeik begon en ben direct maar weggelopen.
Ik zal best eens iets fout gedaan hebben ooit maar de laatste 24 uur volgens mij niet, waar verdien ik dit nou weer aan?
Durf het niet te vragen.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lekker!
Misschien that time of the month?
met verkeerde been uit bed gestapt. Laat ik je dan een lekker broodje maken....quote:Op maandag 28 mei 2012 11:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Durf het niet te vragen.![]()
Ga na ons virtuele ontbijt maar ff op de motor weg denk ik, ff uitwaaien.
Als m'n rug het toelaat........
Zonet kwam ze naar me toe, poeslief en aardig. Wetend dat ze fout zat.
Sorry zou ik accepteren, geslijm niet.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
met verkeerde been uit bed gestapt. Laat ik je dan een lekker broodje maken....
[ afbeelding ]
Oe, dat soort dingen moet je dus niet vragen! Dan kan je het helemaal schuddenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lekker!
Misschien that time of the month?
Aan HEM kan ik het wel vragen... Ik peins er niet over om het haar te vragenquote:Op maandag 28 mei 2012 11:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe, dat soort dingen moet je dus niet vragen! Dan kan je het helemaal schudden
* vannelle rijdt direct naar de AHquote:Op maandag 28 mei 2012 11:37 schreef Ireth het volgende:
Albert Heijn EK 2012 actie eindelijk bekend!
[ afbeelding ]
De WK en EK acties van Albert Heijn zijn altijd een groot succes. Voorheen hadden we de Wuppies, Welpies en de Beesies. In 2012 heeft de Albert Heijn de EK actie heel lang geheim kunnen houden. Nu is eindelijk bekend waar we dit jaar voor kunnen gaan sparen, namelijk : Dildys!
Hier
Amai, dat gaat de rest van de dag duren voor ik em op heb denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
met verkeerde been uit bed gestapt. Laat ik je dan een lekker broodje maken....
[ afbeelding ]
Ga je hem anders zelf gebruiken.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle rijdt direct naar de AH
Wil jij er ook 1 Ireth?
Geen idee, mij lijkt het niets. Maar als die oogjes kunnen bewegen dan kan het ook wel weer fijn zijn.quote:
Ik hoor het wel dan.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen idee, mij lijkt het niets. Maar als die oogjes kunnen bewegen dan kan het ook wel weer fijn zijn.
Ik zal er even over nadenken.
De oogjes bewegen niet maar dildy en ik hebben het leuk gehad.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoor het wel dan.
Van Ireth hoor ik niks dus zal er maar 1 meenemen voor de zekerheid, ze begint er niet voor niks over denk ik dan maar.
He gadver DJMO, ik zit net te eten...quote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ] zo zien mijn armen er Nu dus uit
Dat deed je te laat en nu is mijn bier doodgeslagen.quote:
En dat moet je dan weer schreeuwen?quote:
Yep, zo zit ik er ook bij. Ook allebei de armen.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:15 schreef DJMO het volgende:
zo zien mijn armen er Nu dus uit:
http://i208.photobucket.com/albums/bb150/DJMO28/IMAG1030.jpg
Ik was even naar de Albert Heijnquote:Op maandag 28 mei 2012 11:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoor het wel dan.
Van Ireth hoor ik niks dus zal er maar 1 meenemen voor de zekerheid, ze begint er niet voor niks over denk ik dan maar.
Bij mij begint het ook al op mijn benen en knieholtesquote:Op maandag 28 mei 2012 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, zo zit ik er ook bij. Ook allebei de armen.
Doe ik nu ook idd. Alleen de verplichte rondjes met Joep, flink insmeren met factor 40 en de zon zoveel mogelijk vermijden.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:56 schreef maffemuts het volgende:
Gewoon uit de zon blijven, hebbie er ook geen last van![]()
Oh en hai, lekker lui vanuit bed, na een lange ochtend gewerkt te hebben
Als dat zo is worden er zeer binnenkort knuffels uitgedeeld.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:26 schreef Merlijn het volgende:
het gedrag van de vrouw van Vannelle is schijnbaar aanstekelijk
Een dikke knuffel maakt een hoop goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als dat zo is worden er zeer binnenkort knuffels uitgedeeld.
Kwam net weer thuis en ik moest op het matje komen, sorry van vanmorgen en een dikke knuffel er achteraan.
Alsof je alles maar kan flikken en sorry maakt alles goed........pffffff
Verkeerde subforum zeker?
Volgende reactie gaat over m'n ritje van zonet, beter onderwerp.
Ja, maar niet alles.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 14:24 schreef vannelle het volgende:
* vannelle killed professioneel het topic
Sowieso maar opletten of er niet onnodig dingen door de verschillende provincies wordt gesleept als er in dat topic dingen uit Drenthe/Groningen/Friesland/Overijssel wordt aangeboden.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef vannelle het volgende:
By the way.... Al half jaar op mezelf, nog steeds bijna geen spullen...
Is dit misschien te combineren met dubbel aangeboden spulletjes uit andere topics?
We kunnen het er ook gewoon niet over hebben hier en gezellig doorposten.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga maar niet meer hier posten voordat mijn relatie ook crasht want dat vertoont ook wel hier en daar scheuren (presteert fantastisch op het werk en wordt daar ongelogelijk gewaardeerd maar thuis vreet ie geen zak uit en komt ie vaak pas na 1u zn bed uit. En daar knap ik heel erg op af)
Vraagt idd wel een beetje planning en medewerking van sommigen. Zit nog steeds op 2 pm's te wachten mbt afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sowieso maar opletten of er niet onnodig dingen door de verschillende provincies wordt gesleept als er in dat topic dingen uit Drenthe/Groningen/Friesland/Overijssel wordt aangeboden.
Misschien sowieso de bank van Muck daar naar toe brengen? 2e bank is altijd prettig gok ik
Klopt, soms is mentale steun of alleen maar iets kleins meer waard dan de duurste dingen!quote:Op maandag 28 mei 2012 15:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als er kinderen in het spel zijn wil ik ook graag meer goed doen iddal kan je ook helpen door alleen een zetje de goede richting op te geven dat hoeft niet perse met spullen te zijn
Het werkt nog ook!quote:
En als ik jou nou een vraag of rethorische vragen eigenlijk wel bestaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:28 schreef frederik het volgende:
[..]
Ken je klassiekers (kippesoep natuurlijk)
Je hebt gelijk. Hutspot dan maar?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:29 schreef Ireth het volgende:
Eehh.. geen?Veel te warm voor soep
Volgend weekend weer wel, en dan groentensoep met ballen
Hoorde ik dat je soep maakt.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:29 schreef Ireth het volgende:
Eehh.. geen?Veel te warm voor soep
Volgend weekend weer wel, en dan groentensoep met ballen
Dat maakt me niet uit de soep van Ireth smaakt bij elke temperatuur goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je de rest ook lezen, het is te warm voor soep.
snertttttttquote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet je de rest ook lezen, het is te warm voor soep.
Zucht......wat heb je nodig van Ireth jij slijmbal?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit de soep van Ireth smaakt bij elke temperatuur goed.
Feit!!!quote:
Niets, maar haar soep.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zucht......wat heb je nodig van Ireth jij slijmbal?
Jammer dat ze op werkdagen geen soep aanbiedt, scheelt toch een paar keer te laat komen.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niets, maar haar soep.Daar kun je mij voor wakker maken.
Maar op je werk heb je weer koffie.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jammer dat ze op werkdagen geen soep aanbiedt, scheelt toch een paar keer te laat komen.
Ook eens geprobeerd.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Voor mij niet, wel simpel uit blik! Mosterdsoep!
pfff, dat droogt ook hard genoeg buiten de droger, het is geen winter!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:38 schreef DJMO het volgende:
* DJMO aan de koffie zit, aan het PUINruimen is, en eten voor de kids.
wát een bende is het zeg .. zelfs z'n eigen spijkerbroeken heeft ie niet in de droger gegooid zoals ik had gevraagd in m'n briefje. (hij was vrijdag z'n telefoon vergeten).
Stickers zat hier, wat is je voorkeur?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook eens geprobeerd.
Soep is lekker, mosterd is lekker maar mosterdsoep? Gadver!!!!
Maar heb het wel geprobeerd!![]()
krijg ik nu een sticker?
Als ik em van jou krijg ben ik met elke sticker tevreden.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:44 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Stickers zat hier, wat is je voorkeur?
dat had hem al helemaal teveel moeite geweestquote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
pfff, dat droogt ook hard genoeg buiten de droger, het is geen winter!
Dan krijg je een Dora sticker! Asje!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik em van jou krijg ben ik met elke sticker tevreden.
Zijn toch zijn broeken? Kan jou dat schelen joh?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat had hem al helemaal teveel moeite geweestdat zie je maar
Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle weet niet wie Dora is.....hebbie een voorbeeldplaatje?
Hier kan ik het alleen maar compleet mee eens zijn...quote:Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten.
Ik kan niet kieskeurig zijn, heb zelf gezegd dat ik blij ben met elke sticker.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten.
quote:Op maandag 28 mei 2012 17:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik kan niet kieskeurig zijn, heb zelf gezegd dat ik blij ben met elke sticker.
Heb ik nu wel spijt van maar ja.....
Ligt niet aan jou, je deed precies wat er gevraagd werd.quote:
Heb je formule1 gezien? Kan zijn dat je dat gemist hebt.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:16 schreef belle1608 het volgende:
Hi schattiesHeb ik nog iets gemist het weekend?
Issie nog niet uitgeraasd? Tering, wát een energie.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wie helpt billie even tot bedaren? Ik zal maar eens eten gaan maken. Maar ben kotsmisselijk. Bah
Welkom in de voorzomer, je had ergens begin April al je gordijnen open kunnen doen hoorquote:Op maandag 28 mei 2012 21:06 schreef Pulver het volgende:
Krijg nou wat!!!
Het is nog steeds licht buiten!
In de zon gelegen, misselijk........je hebt toch geen zonnesteek?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb gedoucht ( de achterkant van mn bovenbenen zijn verbrand, ik heb halverwege nog wel extra zonnebrand in mn knieholtes gespoten) dus mn lijf is al wel wat afgekoelt.. Nu even wat broodjes en een soepie erin en dan zo maar even de salade afmakenoja en ik heb een glaasje cola gehad. Volgens M het ouderwetse middel tegen misselijkheid!
Zwanger?quote:Op maandag 28 mei 2012 21:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
In de zon gelegen, misselijk........je hebt toch geen zonnesteek?
Ik heb het wel eens allebei tegelijk gehad, dáár word je pas misselijk van!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga toch eerder voor de zonnesteek dan voor zwanger.. Hahaha
Hahahahahahahaquote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens allebei tegelijk gehad, dáár word je pas misselijk van!
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
lauwe cola zonder prik idd.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb gedoucht ( de achterkant van mn bovenbenen zijn verbrand, ik heb halverwege nog wel extra zonnebrand in mn knieholtes gespoten) dus mn lijf is al wel wat afgekoelt.. Nu even wat broodjes en een soepie erin en dan zo maar even de salade afmakenoja en ik heb een glaasje cola gehad. Volgens M het ouderwetse middel tegen misselijkheid!
Gelukt!!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef vannelle het volgende:
Oké, dit is FHF he? Nou, ik heb hulp nodig.
Zie net een spin over m'n bed lopen, kreeg em niet te pakken dat snelle geniepige kutbeest.
Wie helpt em vangen?
Mag lijen dat je helemaal kapot geprikt wordt door de muggen.quote:
IIEEUUWWW!!!quote:Op maandag 28 mei 2012 22:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
Mag lijen dat je helemaal kapot geprikt wordt door de muggen.
Spinnen zijn lievvvvvvvv (en nuttig)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |