Ik kijk al best lang naar zijn Monday Shows, ook wel naar die Snapshots, aangezien ik zelf te lui ben om te ontdekken.quote:
Ik denk niet dat servers het zelf kunnen hosten, mensen die een server hebben wel.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef cool15 het volgende:
ik wil een survival game opzetten, het enige wat ik nodig heb is een server die het wil hosten en een schijdsrechter (ik wil zelf ook mee doen) verder kunnen we de orginele map gebruiken of we kunnen mijn custom map gebruiken (een paar aanpassingen om het leuker te maken) als dat gebreurt zal ik de map wel een paar dagen van te voren geven zodat jullie hem kunnen bestuderen als je dat wilt
Gewoon de Minecraft Middel Earth map jatten; deze afbouwen en 'm dan in het gezicht van al die gastjes drukken.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef cool15 het volgende:
ik wil een survival game opzetten, het enige wat ik nodig heb is een server die het wil hosten en een schijdsrechter (ik wil zelf ook mee doen) verder kunnen we de orginele map gebruiken of we kunnen mijn custom map gebruiken (een paar aanpassingen om het leuker te maken) als dat gebreurt zal ik de map wel een paar dagen van te voren geven zodat jullie hem kunnen bestuderen als je dat wilt
`Tijd niet gezien!quote:Op maandag 28 mei 2012 15:31 schreef cool15 het volgende:
ja ik had op eens last van een leven en schoolquote:
Verdiende de TS.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nvm ik zie het al, Lithia haalde mijn stukje over dat TS een niet-fatale ziekte moest krijgen weg.
quote:Op maandag 28 mei 2012 15:54 schreef cool15 het volgende:
[..]
ja ik had op eens last van een leven en school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |