Die worden verstoten uit de groep!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:01 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Meeste mannen kunnen ons toch niet aan hahaha
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef Softlegend het volgende:
Ik ben net thuis, de discussie gaat over mannen vs vrouwen? Ik ben weer weg we winnen dit toch niet
En daarna goedmaakseks?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ruzies met vrouwen verlies ik altijd, ze kijken me altijd zo lief aan dat ik ermee stop.
[ afbeelding ]
Wacht even ik kom eraanquote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een gentleman profiteert niet van dat soort situaties.
Iemand zin in een ijsje? Heb net wat boodschappen gedaan.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen perenijsjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ga denk zo maar eens aarbei, banaan, ijs en slagroom coupe maken voor mijzelf dat heb ik wel verdiendquote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef MsMessy het volgende:
Oh, nou krijg ik helemaal zin in italiaans sorbetijs
Ja en jij kan die calorieën ook wel hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga denk zo maar eens aarbei, banaan, ijs en slagroom coupe maken voor mijzelf dat heb ik wel verdiend
Haha ja inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 14:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja en jij kan die calorieën ook wel hebben
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waar hou jij dan van?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:23 schreef Softlegend het volgende:
Zo te zien ben ik de enige hier die niet van ijs houd!
Ik hou van lekker eten maar mag al bijna 6 maanden niets eten wat ik wil.. dus ik heb niets te willenquote:
Waarom mag je niets eten wat je wil? En welk trucje met je tong heb je het overquote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik hou van lekker eten maar mag al bijna 6 maanden niets eten wat ik wil.. dus ik heb niets te willen![]()
En van ijs krijg ik nonstop koppijn al doe ik het trucje met mijn tong.
Omdat ik aan een bulk dieet doe om gewicht te krijgen, dit moet ik zo gezond mogelijk doen anders wordt het nogal kut als ik later weer het vet eraf wil hebben en spieren wil overhouden.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom mag je niets eten wat je wil? En welk trucje met je tong heb je het over
yummiequote:Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Net softijs met spikkels gehad op Kijkduin
Haha, eindelijk je spikkelbehoefte bevredigdquote:Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Net softijs met spikkels gehad op Kijkduin
I want, I want,quote:
Ik zeg combineren met discodip dus de chocodiscodipquote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind die smelt-chocolade altijd lekker
Die mogen er ook wel bijquote:
Breng mij niet op zulke ideeën...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg combineren met discodip dus de chocodiscodip
Ik heb liever een choco-nootjes-dipquote:Op maandag 28 mei 2012 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg combineren met discodip dus de chocodiscodip
McFlurry of Sundae van de Mac lust je toch wel?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik ben geen softijs fan eigenlijk.. Dat valt niet altijd goed zeg maar
Haha en daarna in Limboland vlaaien testen. Waar zijn nog meer lekkere dingen?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoor het al, de volgende meet wordt bij een Jamin.
Of bij Jan de Groot in 's Hertogenbosch...
[ afbeelding ]
Mjummmmmmmquote:Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoor het al, de volgende meet wordt bij een Jamin.
Of bij Jan de Groot in 's Hertogenbosch...
[ afbeelding ]
Oeh, Limburgse rijstevlaai.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha en daarna in Limboland vlaaien testen. Waar zijn nog meer lekkere dingen?
Ah, ok.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik lust alle softijsjes wel, maar het is niet altijd goed voor mijn darmen
Maltamanquote:
Tijntje, hoe is het?quote:
Lekker aan het genieten van mijn vrije dag.quote:
Werk jij dan?quote:
Erm....op een kantoor?quote:
En met dit lekkere weer moeten werken binnen. Kan je niet op het strand werken? Als het is een keer een dag lekker weer is. Oh wacht op Malta is het bijna iedere dag mooi weerquote:
Gisteren heerlijk met een biertje op de rotsen gezeten bij de fortificaties van Vallettaquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En met dit lekkere weer moeten werken binnen. Kan je niet op het strand werken? Als het is een keer een dag lekker weer is. Oh wacht op Malta is het bijna iedere dag mooi weer
Coolquote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren heerlijk met een biertje op de rotsen gezeten bij de fortificaties van Valletta
Ik heb gisteren heerlijk met een biertje op het gras in de schaduw van een grote boom gezeten bij leuke muziekquote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren heerlijk met een biertje op de rotsen gezeten bij de fortificaties van Valletta
Wel gezond!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool![]()
Zaterdag gewandeld waaide alleen beetje hard. En 7 km over een dijk lopen langs de Westerschelde is een beetje saai
Ook lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb gisteren heerlijk met een biertje op het gras in de schaduw van een grote boom gezeten bij leuke muziek
Daarna wel een beetje gaar en aangebrandquote:
Bwehehequote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarna wel een beetje gaar en aangebrand
Ohnommmquote:
dratquote:
Ik heb nog kom ze maar halenquote:
Te ver wegquote:
Mja... Maar zonder vind ik ze niet zo lekkerquote:
Kutadvertentie van Croma die gelijk begint af te spelenquote:
Lol dan moet je adblock plus installeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kutadvertentie van Croma die gelijk begint af te spelen
Van eten ga je dood, van drinken ga je dood, van ademhalen ga je dood en van leven ga je doodquote:
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt mits het maten blijft.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Van eten ga je dood, van drinken ga je dood, van ademhalen ga je dood en van leven ga je doodVind je het erg dat ik gewoon doe waar ik zin in heb
Tijd voor gedwongen euthanasie voor iedereen op de wereld.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Van eten ga je dood, van drinken ga je dood, van ademhalen ga je dood en van leven ga je doodVind je het erg dat ik gewoon doe waar ik zin in heb
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... Maar zonder vind ik ze niet zo lekker
Ha neuj, ik ben er zelf vrij veel mee bezig en heb een ban op suiker gezet. Eet wat je wil maar later niet klagen als je lichaam kuren erdoor begint te vertonenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je had vrijdagavond Cola op. Dat zit ook vol met suiker.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef Softlegend het volgende:
[..]
[..]
Ha neuj, ik ben er zelf vrij veel mee bezig en heb een ban op suiker gezet. Eet wat je wil maar later niet klagen als je lichaam kuren erdoor begint te vertonen
Balen ja! Maar het is net wat Tijn zegt, met mate is het geen ramp..quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je had vrijdagavond Cola op. Dat zit ook vol met suiker.
Als ik mijn bucket list heb afgewerkt dan mag het pasquote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijd voor gedwongen euthanasie voor iedereen op de wereld.
Te veel met je gezondheid bezig is ook niet goed. Gewoon je gezonden verstand gebruiken dan komt het goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Balen ja! Maar het is net wat Tijn zegt, met mate is het geen ramp..
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijn bucket list heb afgewerkt dan mag het pas
Haha wat vet heb je er serieus ook een?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijn bucket list heb afgewerkt dan mag het pas
Die bucket list maken staat nog op mijn to do list eigenlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Haha wat vet heb je er serieus ook een?
Zoetstoffen zijn net zo slecht en om over verzadigde vetten en transvetten maar niet te beginnen. Ook veel E-nummers zijn niet goed voor je en dan heb je nog de zogenaamde andere additieven die worden toegevoegd aan etenswaren, zoals fructose. Ook allemaal slecht. Daarnaast zijn dus zout en suiker allebei vaak teveel toegevoegd aan etenswaren. Dus als je overal op gaat letten word het lastig om nog te kunnen eten.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef Softlegend het volgende:
[..]
[..]
Ha neuj, ik ben er zelf vrij veel mee bezig en heb een ban op suiker gezet. Eet wat je wil maar later niet klagen als je lichaam kuren erdoor begint te vertonen
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die bucket list maken staat nog op mijn to do list eigenlijk
Nou ik heb vandaag zowaar 6 dingen van mijn to-do list afgestreept en heb er nog drie over voor morgen, want die kunnen vandaag nietquote:
Helemaal goed!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zoetstoffen zijn net zo slecht en om over verzadigde vetten en transvetten maar niet te beginnen. Ook veel E-nummers zijn niet goed voor je en dan heb je nog de zogenaamde andere additieven die worden toegevoegd aan etenswaren, zoals fructose. Ook allemaal slecht. Daarnaast zijn dus zout en suiker allebei vaak teveel toegevoegd aan etenswaren. Dus als je overal op gaat letten word het lastig om nog te kunnen eten.
Productief dagje dan hey! Vooral gezien de hittequote:Op maandag 28 mei 2012 16:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag zowaar 6 dingen van mijn to-do list afgestreept en heb er nog drie over voor morgen, want die kunnen vandaag niet
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
Schoonmaken staat nog op mijn lijstje vandaag. Na het eten dan maar
Klinkt goed een dutje doenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:01 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Helemaal goed!
Als je eenmaal met bodybuilding begint heb je ook weinig keus en dien je dagelijks je voeding gezond te plannen.
[..]
Productief dagje dan hey! Vooral gezien de hitte
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga zo wel koken en dan even dweilen en poetsen. Dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik vandaag iets gedaan hebquote:Op maandag 28 mei 2012 17:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook maar even doen, ben gaar vandaag
Zou zomaar een longontsteking kunnen zijn...quote:
dat is wel erg veelquote:
Dat klinkt heul lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef MsMessy het volgende:
Spruitenstamppot met hazelnoten, honing, spekjes en zachte geitenkaas
Er is maar 1 manier om daar achter te komen!quote:
Meeten?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |