Die worden verstoten uit de groep!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:01 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Meeste mannen kunnen ons toch niet aan hahaha
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef Softlegend het volgende:
Ik ben net thuis, de discussie gaat over mannen vs vrouwen? Ik ben weer weg we winnen dit toch niet
En daarna goedmaakseks?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ruzies met vrouwen verlies ik altijd, ze kijken me altijd zo lief aan dat ik ermee stop.
[ afbeelding ]
Wacht even ik kom eraanquote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een gentleman profiteert niet van dat soort situaties.
Iemand zin in een ijsje? Heb net wat boodschappen gedaan.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen perenijsjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ga denk zo maar eens aarbei, banaan, ijs en slagroom coupe maken voor mijzelf dat heb ik wel verdiendquote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef MsMessy het volgende:
Oh, nou krijg ik helemaal zin in italiaans sorbetijs
Ja en jij kan die calorieën ook wel hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga denk zo maar eens aarbei, banaan, ijs en slagroom coupe maken voor mijzelf dat heb ik wel verdiend
Haha ja inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 14:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja en jij kan die calorieën ook wel hebben
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waar hou jij dan van?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:23 schreef Softlegend het volgende:
Zo te zien ben ik de enige hier die niet van ijs houd!
Ik hou van lekker eten maar mag al bijna 6 maanden niets eten wat ik wil.. dus ik heb niets te willenquote:
Waarom mag je niets eten wat je wil? En welk trucje met je tong heb je het overquote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik hou van lekker eten maar mag al bijna 6 maanden niets eten wat ik wil.. dus ik heb niets te willen![]()
En van ijs krijg ik nonstop koppijn al doe ik het trucje met mijn tong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |