SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We doen ook af en toe meeten:
quote:Wanneer?
Zaterdag 9 juni.
Waar?
Scheveningen.
Mensen die zeker komen:
IhaveAmnesia
Onder voorbehoud:
Sylvesterrr
LaPeachdeze op staat hier. Graag jezelf even in de OP plakken als je daar behoefte aan hebt en daarna even melden dat je de wiki hebt aangepast.quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
Get your facts right;quote:
Klinkt als couscous man. Lijkt mij heerlijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Get your facts right;
Bulgur (ook: burghul of boergoel) is een graanproduct gemaakt van verschillende soorten tarwe, maar meestal van durum. De tarwekorrels worden eerst gestoomd daarna gedroogd en vervolgens grof gemalen of gebroken.
Dus zo slecht ben je niet in koken?quote:Op zondag 27 mei 2012 19:57 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ook lekker haha
Bulgur is lekkerder dan couscous. Moet je wel eerst vermicelli bruinbakken voordat je de bulgur erin doet. Extra aroma
Quinoa, Bulgur, couscousquote:Op zondag 27 mei 2012 19:55 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Klinkt als couscous man. Lijkt mij heerlijk.
Rijst of bulgur+sla klinkt lekker fris!
Ikzelf al voor de 2de maal vandaag rijst/kip en groenten de wok ingegooid en smullen maar!
Wel een goed voorstel, maar ik woon niet in de buurtquote:Op zondag 27 mei 2012 19:56 schreef babipangang het volgende:
Toevallig mensen die vanavond op last minute stap willen?
Waar: Crystal Venue Culemborg
Tijd: 22:00 - 06:00
Muziekstijlen: classics, club, early hardstyle, harddance, house, jump, oldschool, trance
Entree: gratis
Ik ga zelf met een maatje, maar wat meer mensen die meewillen zou leuk zijn. Eventueel kan ik op de route Den Bosch - Culemborg nog mensen laten meerijden, ik drink niet.
Kut topic wordt geslotenquote:
Ikzelf ga vandaag niet meer de deur uit (mij te warm!) leuk dat je het vraagt. Mocht je hier geen geluk hebben kijk ook eens in het 18-25 jarige topic.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:56 schreef babipangang het volgende:
Toevallig mensen die vanavond op last minute stap willen?
Waar: Crystal Venue Culemborg
Tijd: 22:00 - 06:00
Muziekstijlen: classics, club, early hardstyle, harddance, house, jump, oldschool, trance
Entree: gratis
Ik ga zelf met een maatje, maar wat meer mensen die meewillen zou leuk zijn. Eventueel kan ik op de route Den Bosch - Culemborg nog mensen laten meerijden, ik drink niet.
Zo zo, lust je ook al die typische stampot gerechten? Ikzelf ben er geen fan vanquote:Op zondag 27 mei 2012 20:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee hoor. Ben na een aantal Turkse exen het beu om te koken. Nu laat ik me verwennen door een Hollandse
Too late topic has been closedquote:
Thnx, zal het ook even daar plaatsenquote:Op zondag 27 mei 2012 20:16 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ikzelf ga vandaag niet meer de deur uit (mij te warm!) leuk dat je het vraagt. Mocht je hier geen geluk hebben kijk ook eens in het 18-25 jarige topic.
[..]
Zo zo, lust je ook al die typische stampot gerechten? Ikzelf ben er geen fan van
quote:
Die schaar ik ook onder toeristen, misschien gaan ze nog naar huisquote:Op zondag 27 mei 2012 21:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee. Scheveningen is voor Marokkanen. Kijkduin voor Hollanders
Same herequote:Op zondag 27 mei 2012 21:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die schaar ik ook onder toeristen, misschien gaan ze nog naar huis
Maar engels, duitse en nederlandse toeristen
Wat ook wel grappig is, als ik soms even weekend eruit ga naar Maastricht ofzo dan vinden ze dat daar gek want ik woon toch aan het strand en in mijn plaats zouden ze iedere dag naar het strand gaan enzo
Ik kom er misschien 5 keer per jaar ondanks dat ik er 3 minuten vandaan woon
Hier begint het buiten flink af te koelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Het is veel te warm. Ik kan me niet concentreren.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier begint het buiten flink af te koelen.
Wou er ook naar toe gegaan maar ging op het laatste moment niet door.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
Wat een geouwehoer in dat vorige topic!
Net terug van dat festival, was leuk. Heb ook een hoop mooie meiden gezien
Jammer juist kan me niet heet genoeg zijn. Lekker chillen in je korte broekquote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Helaasquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wou er ook naar toe gegaan maar ging op het laatste moment niet door.
Ennuh, zien telt niet mee hé
Ach dan lig ik gewoon op mn lakensquote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het wel fijn als het wat koeler is als ik moet/wil gaan slapen
Je kan nog altijd naar Bonaire, dat is gewoon Nederlandse deel eiland.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ach dan lig ik gewoon op mn lakens
Ben in het verkeede land geboren houdt van warmte
Gelukkig wel ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het buiten heerlijk, maar in mijn slaapkamer mag het wat frisser zijn. Warm wordt het daar vanzelfquote:Op zondag 27 mei 2012 22:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ach dan lig ik gewoon op mn lakens
Ben in het verkeede land geboren houdt van warmte
Pics!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:09 schreef MsMessy het volgende:
Ik zit nu lekker met een natte kop haar voor een open raam en het waait lichtjes
Gaat niet, accu's camera zijn leegquote:
Ja wordt het er vanzelf warm..quote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het buiten heerlijk, maar in mijn slaapkamer mag het wat frisser zijn. Warm wordt het daar vanzelf
JAquote:Op zondag 27 mei 2012 23:54 schreef LaPeach het volgende:
Hoiii![]()
Jeetje wat zijn jullie snel gegaan vandaag joh
Ja ben al weer bijquote:
Hier een goeie maar ietwat te warme dag gehad.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja ben al weer bij![]()
ff een avondje weg gelijk een heel topic volwel gezellie
![]()
hoe is het met iedereen?? leuke dag gehad??
Ik had wel naar de vorige gegaan hoor, maar ik moest de dag daarop werken. Had iedereen graag ontmoet!quote:Op zondag 27 mei 2012 23:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Gaat niet, accu's camera zijn leeg
Trouwens kom maar gewoon naar de volgende meet
Ja pfff wat een weertjequote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hier een goeie maar ietwat te warme dag gehad.
quote:Wanneer?
Zaterdag 30 juni om 15:00. We maken er een gedenkwaardige dag van.
Waar?
Utrecht. (specifieke locatie komt later) Vanaf hier verzamelen we en gaan we door tot het niet meer leuk is.
Waarom?
Omdat er anders nooit iets van de grond komt. De vorige keer was de opkomst ook goed na een concreet voorstel. Of men nu massaal op komt dagen of dat de animo uitblijft doet er niet toe. In elk geval gaan wij op stap en iedereen is welkom! En of je nou even je gezicht wilt laten zien of dat je door wilt gaan tot het gaatje, wij vinden alles best.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
Blind_Guardian
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
Weet ik, dus nu wel naar die in Utrecht komen aubquote:Op maandag 28 mei 2012 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik had wel naar de vorige gegaan hoor, maar ik moest de dag daarop werken. Had iedereen graag ontmoet!
Leuke dag jaquote:Op maandag 28 mei 2012 00:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja ben al weer bij![]()
ff een avondje weg gelijk een heel topic volwel gezellie
![]()
hoe is het met iedereen?? leuke dag gehad??
Als er weer niks tussenkomtquote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet ik, dus nu wel naar die in Utrecht komen aub
Leuk om te lezenquote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Leuke dag jaof eigenlijk... Of Vooral leuke avond
Is H-J weer langsgeweestquote:Op maandag 28 mei 2012 01:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Leuke dag jaof eigenlijk... Of Vooral leuke avond
Die zal er nog wel wezenquote:
Dat kan ookquote:
Je bent voor de verandering bij hem langsgeweest?quote:
Hoezo voor de verandering?quote:Op maandag 28 mei 2012 01:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je bent voor de verandering bij hem langsgeweest?
En nu lig je nog in z'n bed? Doe hem de groeten![]()
Gezellig.quote:Op maandag 28 mei 2012 01:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoezo voor de verandering?
En nee, we zitten op de bank.
Ik ook, maar m'n slaapkamer leek net een sauna.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het wel fijn als het wat koeler is als ik moet/wil gaan slapen
Hihi. Daarom ben ik ook 'van plan' om verslagen af te maken. Dat betekent niet dat ik dat ook ga doen.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet ook verslagen afmaken maar daar heb ik natuurlijk geen zin in
Tsja, deeltijdstudie hè. In plaats van het reguliere project (om je HBO-vaardigheden te bewijzen) te volgen mogen wij gewoon een reflectieverslag inleveren.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:23 schreef automatic_ het volgende:
Dat is nogal veel voor een reflectie verslag.
Ik moet ook nog een sollicitatie brief schrijven... Ik ga zo eerst maar eens naar de bakker over de grens![]()
Weet je zeker dat je met de auto naar het strand wil gaan?quote:Op maandag 28 mei 2012 10:28 schreef Bombshell het volgende:
Ik ga eerst mn auto ophalen en rij denk vervolgens door naar het strand. Daar nog wat bijslapen en een boek lezen. En nog even de stad in voor nieuwe slippers
quote:UTRECHT - De NS zet maandag extra treinen in om de verwachte grote stroom strandgangers te kunnen vervoeren. Dat heeft een woordvoerster bekendgemaakt.
Tussen Haarlem en Zandvoort rijden maandagochtend en -middag twee keer zoveel treinen als normaal het geval is.
Op dit traject rijdt de NS maandag met dubbeldekkers in plaats van gewone sprinters, ook om meer mensen een zitplaats in de trein te kunnen bieden.
Politiekorpsen langs de kust adviseren mensen maandag met klem om met het openbaar vervoer naar het strand te gaan. Ook de ANWB doet deze oproep maandag.
Files
De verkeersdienst verwacht op Tweede Pinksterdag weer kilometerslange files richting en parkeerproblemen in kustplaatsen als Zandvoort, Scheveningen en Hoek van Holland. Het mooie zomerweer leidde zondag ook al tot veel problemen op de wegen naar de kust en het strand.
''Het staat mensen uiteraard altijd vrij om te doen wat ze zelf willen'', aldus een zegsman van de politie Haaglanden. ''Maar met de trein, tram of bus heb je meer zekerheid de kust daadwerkelijk te bereiken.''
Ook de politiekorpsen Zeeland en Kennemerland sluiten zich bij dit advies aan. ''Het aantal parkeerplaatsen in de badplaatsen is zeer beperkt'', stelt een woordvoerder van Kennemerland.
Extra verkeersregelaars
Zondag slibden diverse wegen naar de kust aan het eind van de ochtend dicht. De gemeente Den Haag zet op drukke stranddagen in elk geval extra verkeersregelaars in.
Ook rijdt er een speciaal treintje van het strand naar de diverse parkeerplaatsen in Scheveningen om de doorstroming van de badgasten te bevorderen.
Ga denk pas rond twee uur die kant op dan is het rustiger. En ga niet naar de boulevard maar een rustiger stuk daar heb ik altijd mn auto kunnen parkeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 10:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tsja, deeltijdstudie hè. In plaats van het reguliere project (om je HBO-vaardigheden te bewijzen) te volgen mogen wij gewoon een reflectieverslag inleveren.
[..]
Weet je zeker dat je met de auto naar het strand wil gaan?
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-strandgangers.html
[..]
Like a boss!quote:Op maandag 28 mei 2012 11:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga m'n huis ff opruimen, en wat gamen.
Nog steedsquote:Op maandag 28 mei 2012 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Like a boss!
Ik heb nog steeds een longpleurisje van die laatste keer rennen
Je vrouwenziekte? Koortsquote:Op maandag 28 mei 2012 11:42 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ben net klaar met epileren. Omg, wat groeit het snel door het weer en mijn vrouwenziekte maakt het nog veel erger
Serieus? Wist ik niet.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:46 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ongesteldheid bevordert haargroei![]()
Op mijn hoofd vind ik het niet erg. Krijg ik weer mijn super lange haren terugMaar de rest
Ik heb ook nog eens lange benen. Is echt vervelend.
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Oh, ik slik ook multi vitamientjes. Door sommige vitamine B soorten groeien haren, nagels e.d. veel sneller. Dat komt er dus ook nog bij haha. Ben elke dag/twee dagen bezig
Nou en. Wij mannen zijn niets voor niets het sterkere geslachtquote:Op maandag 28 mei 2012 11:53 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Een man zijn is erger. Moet je dealen met een vrouw
Die worden verstoten uit de groep!quote:Op maandag 28 mei 2012 12:01 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Meeste mannen kunnen ons toch niet aan hahaha
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef Softlegend het volgende:
Ik ben net thuis, de discussie gaat over mannen vs vrouwen? Ik ben weer weg we winnen dit toch niet
En daarna goedmaakseks?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ruzies met vrouwen verlies ik altijd, ze kijken me altijd zo lief aan dat ik ermee stop.
[ afbeelding ]
Wacht even ik kom eraanquote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een gentleman profiteert niet van dat soort situaties.
Iemand zin in een ijsje? Heb net wat boodschappen gedaan.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen perenijsjes?quote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ga denk zo maar eens aarbei, banaan, ijs en slagroom coupe maken voor mijzelf dat heb ik wel verdiendquote:Op maandag 28 mei 2012 14:03 schreef MsMessy het volgende:
Oh, nou krijg ik helemaal zin in italiaans sorbetijs
Ja en jij kan die calorieën ook wel hebbenquote:Op maandag 28 mei 2012 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga denk zo maar eens aarbei, banaan, ijs en slagroom coupe maken voor mijzelf dat heb ik wel verdiend
Haha ja inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2012 14:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja en jij kan die calorieën ook wel hebben
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waar hou jij dan van?quote:Op maandag 28 mei 2012 14:23 schreef Softlegend het volgende:
Zo te zien ben ik de enige hier die niet van ijs houd!
Ik hou van lekker eten maar mag al bijna 6 maanden niets eten wat ik wil.. dus ik heb niets te willenquote:
Waarom mag je niets eten wat je wil? En welk trucje met je tong heb je het overquote:Op maandag 28 mei 2012 14:30 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik hou van lekker eten maar mag al bijna 6 maanden niets eten wat ik wil.. dus ik heb niets te willen![]()
En van ijs krijg ik nonstop koppijn al doe ik het trucje met mijn tong.
Omdat ik aan een bulk dieet doe om gewicht te krijgen, dit moet ik zo gezond mogelijk doen anders wordt het nogal kut als ik later weer het vet eraf wil hebben en spieren wil overhouden.quote:Op maandag 28 mei 2012 14:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom mag je niets eten wat je wil? En welk trucje met je tong heb je het over
yummiequote:Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Net softijs met spikkels gehad op Kijkduin
Haha, eindelijk je spikkelbehoefte bevredigdquote:Op maandag 28 mei 2012 14:51 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Net softijs met spikkels gehad op Kijkduin
I want, I want,quote:
Ik zeg combineren met discodip dus de chocodiscodipquote:Op maandag 28 mei 2012 15:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind die smelt-chocolade altijd lekker
Die mogen er ook wel bijquote:
Breng mij niet op zulke ideeën...quote:Op maandag 28 mei 2012 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg combineren met discodip dus de chocodiscodip
Ik heb liever een choco-nootjes-dipquote:Op maandag 28 mei 2012 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg combineren met discodip dus de chocodiscodip
McFlurry of Sundae van de Mac lust je toch wel?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:26 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Ik ben geen softijs fan eigenlijk.. Dat valt niet altijd goed zeg maar
Haha en daarna in Limboland vlaaien testen. Waar zijn nog meer lekkere dingen?quote:Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoor het al, de volgende meet wordt bij een Jamin.
Of bij Jan de Groot in 's Hertogenbosch...
[ afbeelding ]
Mjummmmmmmquote:Op maandag 28 mei 2012 15:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoor het al, de volgende meet wordt bij een Jamin.
Of bij Jan de Groot in 's Hertogenbosch...
[ afbeelding ]
Oeh, Limburgse rijstevlaai.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha en daarna in Limboland vlaaien testen. Waar zijn nog meer lekkere dingen?
Ah, ok.quote:Op maandag 28 mei 2012 15:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik lust alle softijsjes wel, maar het is niet altijd goed voor mijn darmen
Maltamanquote:
Tijntje, hoe is het?quote:
Lekker aan het genieten van mijn vrije dag.quote:
Werk jij dan?quote:
Erm....op een kantoor?quote:
En met dit lekkere weer moeten werken binnen. Kan je niet op het strand werken? Als het is een keer een dag lekker weer is. Oh wacht op Malta is het bijna iedere dag mooi weerquote:
Gisteren heerlijk met een biertje op de rotsen gezeten bij de fortificaties van Vallettaquote:Op maandag 28 mei 2012 16:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En met dit lekkere weer moeten werken binnen. Kan je niet op het strand werken? Als het is een keer een dag lekker weer is. Oh wacht op Malta is het bijna iedere dag mooi weer
Coolquote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren heerlijk met een biertje op de rotsen gezeten bij de fortificaties van Valletta
Ik heb gisteren heerlijk met een biertje op het gras in de schaduw van een grote boom gezeten bij leuke muziekquote:Op maandag 28 mei 2012 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gisteren heerlijk met een biertje op de rotsen gezeten bij de fortificaties van Valletta
Wel gezond!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool![]()
Zaterdag gewandeld waaide alleen beetje hard. En 7 km over een dijk lopen langs de Westerschelde is een beetje saai
Ook lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb gisteren heerlijk met een biertje op het gras in de schaduw van een grote boom gezeten bij leuke muziek
Daarna wel een beetje gaar en aangebrandquote:
Bwehehequote:Op maandag 28 mei 2012 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarna wel een beetje gaar en aangebrand
Ohnommmquote:
dratquote:
Ik heb nog kom ze maar halenquote:
Te ver wegquote:
Mja... Maar zonder vind ik ze niet zo lekkerquote:
Kutadvertentie van Croma die gelijk begint af te spelenquote:
Lol dan moet je adblock plus installeren.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kutadvertentie van Croma die gelijk begint af te spelen
Van eten ga je dood, van drinken ga je dood, van ademhalen ga je dood en van leven ga je doodquote:
Je moet gewoon doen waar je zin in hebt mits het maten blijft.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Van eten ga je dood, van drinken ga je dood, van ademhalen ga je dood en van leven ga je doodVind je het erg dat ik gewoon doe waar ik zin in heb
Tijd voor gedwongen euthanasie voor iedereen op de wereld.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Van eten ga je dood, van drinken ga je dood, van ademhalen ga je dood en van leven ga je doodVind je het erg dat ik gewoon doe waar ik zin in heb
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja... Maar zonder vind ik ze niet zo lekker
Ha neuj, ik ben er zelf vrij veel mee bezig en heb een ban op suiker gezet. Eet wat je wil maar later niet klagen als je lichaam kuren erdoor begint te vertonenquote:Op maandag 28 mei 2012 16:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je had vrijdagavond Cola op. Dat zit ook vol met suiker.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef Softlegend het volgende:
[..]
[..]
Ha neuj, ik ben er zelf vrij veel mee bezig en heb een ban op suiker gezet. Eet wat je wil maar later niet klagen als je lichaam kuren erdoor begint te vertonen
Balen ja! Maar het is net wat Tijn zegt, met mate is het geen ramp..quote:Op maandag 28 mei 2012 16:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je had vrijdagavond Cola op. Dat zit ook vol met suiker.
Als ik mijn bucket list heb afgewerkt dan mag het pasquote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tijd voor gedwongen euthanasie voor iedereen op de wereld.
Te veel met je gezondheid bezig is ook niet goed. Gewoon je gezonden verstand gebruiken dan komt het goed.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:39 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Balen ja! Maar het is net wat Tijn zegt, met mate is het geen ramp..
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijn bucket list heb afgewerkt dan mag het pas
Haha wat vet heb je er serieus ook een?quote:Op maandag 28 mei 2012 16:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijn bucket list heb afgewerkt dan mag het pas
Die bucket list maken staat nog op mijn to do list eigenlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 16:42 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Haha wat vet heb je er serieus ook een?
Zoetstoffen zijn net zo slecht en om over verzadigde vetten en transvetten maar niet te beginnen. Ook veel E-nummers zijn niet goed voor je en dan heb je nog de zogenaamde andere additieven die worden toegevoegd aan etenswaren, zoals fructose. Ook allemaal slecht. Daarnaast zijn dus zout en suiker allebei vaak teveel toegevoegd aan etenswaren. Dus als je overal op gaat letten word het lastig om nog te kunnen eten.quote:Op maandag 28 mei 2012 16:36 schreef Softlegend het volgende:
[..]
[..]
Ha neuj, ik ben er zelf vrij veel mee bezig en heb een ban op suiker gezet. Eet wat je wil maar later niet klagen als je lichaam kuren erdoor begint te vertonen
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die bucket list maken staat nog op mijn to do list eigenlijk
Nou ik heb vandaag zowaar 6 dingen van mijn to-do list afgestreept en heb er nog drie over voor morgen, want die kunnen vandaag nietquote:
Helemaal goed!quote:Op maandag 28 mei 2012 16:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zoetstoffen zijn net zo slecht en om over verzadigde vetten en transvetten maar niet te beginnen. Ook veel E-nummers zijn niet goed voor je en dan heb je nog de zogenaamde andere additieven die worden toegevoegd aan etenswaren, zoals fructose. Ook allemaal slecht. Daarnaast zijn dus zout en suiker allebei vaak teveel toegevoegd aan etenswaren. Dus als je overal op gaat letten word het lastig om nog te kunnen eten.
Productief dagje dan hey! Vooral gezien de hittequote:Op maandag 28 mei 2012 16:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag zowaar 6 dingen van mijn to-do list afgestreept en heb er nog drie over voor morgen, want die kunnen vandaag niet
quote:Op maandag 28 mei 2012 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
Schoonmaken staat nog op mijn lijstje vandaag. Na het eten dan maar
Klinkt goed een dutje doenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:01 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Helemaal goed!
Als je eenmaal met bodybuilding begint heb je ook weinig keus en dien je dagelijks je voeding gezond te plannen.
[..]
Productief dagje dan hey! Vooral gezien de hitte
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga zo wel koken en dan even dweilen en poetsen. Dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik vandaag iets gedaan hebquote:Op maandag 28 mei 2012 17:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat ga ik denk ik ook maar even doen, ben gaar vandaag
Zou zomaar een longontsteking kunnen zijn...quote:
dat is wel erg veelquote:
Dat klinkt heul lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef MsMessy het volgende:
Spruitenstamppot met hazelnoten, honing, spekjes en zachte geitenkaas
Er is maar 1 manier om daar achter te komen!quote:
Meeten?quote:Op maandag 28 mei 2012 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen!
ja, lekkerquote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef MsMessy het volgende:
Dat schijnen ze hier met enige regelmaat te doen ja.quote:
YESSS!quote:Op maandag 28 mei 2012 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat schijnen ze hier met enige regelmaat te doen ja.
Staat in de OP.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
YESSS!
Wanneer is de volgende meet?
Oh, geen ideequote:Op maandag 28 mei 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meet in Utrecht lijkt me wel wat!
Ook gezien het tijdstip.
Hoe meld ik me aan?
Je kan het lijstje kopiëren en jezelf op dat lijstje zettenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook gezien het tijdstip.
Hoe meld ik me aan?
OP kopieren en jezelf erbij zettenquote:Op maandag 28 mei 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook gezien het tijdstip.
Hoe meld ik me aan?
Zet jezelf dan bij onder voorbehoudquote:Op maandag 28 mei 2012 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Meet Utrecht Zaterdag 30 juni om 15:00
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
magnetronkoffie
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
Ik weet alleen niet of ik dan op vakantie ben, maar anders kom ik gewoon!![]()
Gewoon gezellig kletsen toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:00 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Hungry_Joe
automatic_
Pien85
LaPeach
Skull-splitter
Solique
sylvesterrr
magnetronkoffie
Onder voorbehoud:
Comp_Lex
Softlegend
DeHovenier
whosvegas
Filatelistfetisjist
Al heb ik geen idee, of in de afgelopen 20 topics iets is gezegd over wat we gaan doen
Dat sowieso, alleen waar? Terrasje, het park?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gezellig kletsen toch?
Zowat iedereen op de lijst is een onbekende van me
Dank U!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dat sowieso, alleen waar? Terrasje, het park?
Welkom trouwens.
Wiki? Sorrie, ik ben echt een n00b hierquote:
Dankje. Dat soort dingen zou je bijna vergeten met al het oeverloze gelul hier.quote:Op maandag 28 mei 2012 18:04 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik had mijzelf al toegevoegd, koffie staat er nu ook bij.
Kletsen? Verkeerd gelezen...quote:Op maandag 28 mei 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gezellig kletsen toch?
Zowat iedereen op de lijst is een onbekende van me
Jij vergat de 'l' zeker?quote:
Dat kan ook hoor tijdens een meetquote:Op maandag 28 mei 2012 18:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij vergat de 'l' zeker?
Wel leuk dat er zoveel mensen zich aanmelden voor Utrecht!
Geen moeitequote:Op maandag 28 mei 2012 18:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dankje. Dat soort dingen zou je bijna vergeten met al het oeverloze gelul hier.
Inderdaad!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wel leuk dat er zoveel mensen zich aanmelden voor Utrecht!
Oh juk! Haha.quote:Op maandag 28 mei 2012 17:26 schreef MsMessy het volgende:
Die geitenkaas?quote:
Haha dat wistquote:
Roerbakken met ketjap en sambalquote:Op maandag 28 mei 2012 18:37 schreef MsMessy het volgende:
Ik stoom spruiten in de magnetron voor een aantal minuten en niet koken tot mosgroene zooi of ik roerbak ze met wat honing. Maar als je ze niet lust, tja dan maakt het niet uit wat je ermee doet, dan blijft het bah
Shit man....wat nu?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Aaargh, de hangjongeren hebben deze kant van de wijk ontdekt.
Daar gaat m'n rust...
Dude....quote:Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Hopen dat het slecht weer wordt, met een beetje geluk rotten ze dan weer op. En anders hoop ik voor hen dat ze niet in de buurt van het gebouw komen, want dan krijgen ze een emmertje kokend water over zich heen vanaf 5 hoog.
quote:Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit warme weer maakt me chagrijnig en agressief.
Ik vind dit weer pri-ma!quote:Op maandag 28 mei 2012 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit warme weer maakt me chagrijnig en agressief.
Ook goed bezig zie ikquote:Op maandag 28 mei 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
Update: gegeten, afwas gedaan, huisje schoner
Tja, te laat hequote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eigenlijk slecht van me dat ik naar je heb geluisterd.
Luister jij wel eens naar mannen?quote:
Vaste klant. Ik zei het tochquote:Op maandag 28 mei 2012 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, de pizza is al bezorgd.Die dumbo's hebben mijn bestelling op thuisbezorgd.nl echter niet goed verwerkt volgens mij, want de pizzabezorger beweerde dat het nog niet was betaald.
Ja kan jouw vriend niet een keer voor ons koken tijdens een meet?quote:
Wel de lusten (Turkse keuken), maar niet de lasten (Turkse cultuur)...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:08 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Haha heb voor de verandering zelf gekookt
Turkse linzensoep en börek (soort van sauzijnenbrood met feta kaas en peterselie en in gekruid gehakt versie met bosui)
In de Turkse keuken kan hij mij niet overtreffen
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel de lusten (Turkse keuken), maar niet de lasten (Turkse cultuur)...
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[ link | afbeelding ]
upload pictures
In de linzensoep zit linzen, wortel, aardappel, olie, chilipoeder
[ link | afbeelding ]
adult image hosting
[ link | afbeelding ]
image hosting adult
Ik nodig mezelf ook uitquote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[ link | afbeelding ]
upload pictures
[ link | afbeelding ]
adult image hosting
[ link | afbeelding ]
image hosting adult
Next timequote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Jullie moeten ook jullie kunsten posten!
Messy, ik wil de jouwe ook zien! Die salades enzo. Het leest lekker vanaf hier
Wat zo het restje nu in een plastic bakje zitquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Bazen voer dit! Je hebt duidelijk van manlief het e.e.a. opgepikt.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:13 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[ link | afbeelding ]
upload pictures
[ link | afbeelding ]
adult image hosting
[ link | afbeelding ]
image hosting adult
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:52 schreef IHaveAmnesia het volgende:
I’m on that new diet where you eat everything and hope for a miracle
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef MsMessy het volgende:
Weet nog niet wat er morgen op het menu staat. Tarly met provencaalse groenten, chorizo en strooi geitenkaas is een idee of misschien kofta, nou ik zo zit te denken. Sowieso zet ik ze deze week alletwee op het menu, dat weet ik zeker.
Iedereen is nogal spraakzaam geworden na de eerste(?) meet lijkt het!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het kutweer ofzo, dat iedereen zit te posten als een malle?
Het is MIJN keuken. Hij kan dit niet maken!quote:Op maandag 28 mei 2012 21:53 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Bazen voer dit! Je hebt duidelijk van manlief het e.e.a. opgepikt.
Dit is gewoon de neppe versie van Turkse köftequote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef MsMessy het volgende:
Weet nog niet wat er morgen op het menu staat. Tarly met provencaalse groenten, chorizo en strooi geitenkaas is een idee of misschien kofta, nou ik zo zit te denken. Sowieso zet ik ze deze week alletwee op het menu, dat weet ik zeker.
Dan krijg je Kree creaties daar zit niemand op te wachtenquote:Op maandag 28 mei 2012 21:49 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Klinkt als een uitdaging voor hemquote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Het is MIJN keuken. Hij kan dit niet maken!
De presentatie en dergelijke wel. Ook al is het onbewust je pikt echt wel wat op van elkaarquote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Het is MIJN keuken. Hij kan dit niet maken!
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Is het kutweer ofzo, dat iedereen zit te posten als een malle?
Nee. Door de zon heeft iedereen endorfines aangemaaktquote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Iedereen is nogal spraakzaam geworden na de eerste(?) meet lijkt het!
Nou meer de crossover tussen de turkse en griekse versie op mijn manierquote:Op maandag 28 mei 2012 22:00 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Dit is gewoon de neppe versie van Turkse köfte
Je leert elkaar wel een beetje kennen na zo'n meet.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:59 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Iedereen is nogal spraakzaam geworden na de eerste(?) meet lijkt het!
Turks is gehakt (lams/rund=beste) met peterselie en kruiden. Als je er Turkse feta kaas in het midden van vlees doet en bakt is het Turks met een beetje Griekse touch. Bifteki ofzo noemen zij hun ''soort''. Moet je tomatensaus erbij maken. En Turkse rijst met vermicelli (goudbruin gebakken voordat je rijst toevoegt). Heerlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 22:01 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou meer de crossover tussen de turkse en griekse versie op mijn manier
Nee, voor mij de derde meetquote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Softlegend het volgende:
Was het trouwens daadwerkelijke voor iedereen zijn/haar eerste meet?
Nee, stuk 12 meets van verschillende topics gehad.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Softlegend het volgende:
Rundergehakt of lams als ik het kan krijgen. Kruiden bij de toko vandaan aangevuld met wat kaneel, verse knoflook en komijn. Tomatensaus en courgetteblokjes. Aan het eind de fetablokjes er nog even kort erbij en dat met een witte rijst gekookt in bouillon.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Turks is gehakt (lams/rund=beste) met peterselie en kruiden. Als je er Turkse feta kaas in het midden van vlees doet en bakt is het Turks met een beetje Griekse touch. Bifteki ofzo noemen zij hun ''soort''. Moet je tomatensaus erbij maken. En Turkse rijst met vermicelli (goudbruin gebakken voordat je rijst toevoegt). Heerlijk
1e meet was in een luidruchtige omgeving waardoor je elkaar amper verstond. Daarnaast was het 1 lange tafel en mensen gingen onhandig even bij die ''club'' zitten en daarna weer bij de andere ''club''quote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Softlegend het volgende:
Helaas zijn zulke meets niet voor iedereen geschikt. Ben zijn naam vergeten maar hij kon niets met deze meet.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:09 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
1e meet was in een luidruchtige omgeving waardoor je elkaar amper verstond. Daarnaast was het 1 lange tafel en mensen gingen onhandig even bij die ''club'' zitten en daarna weer bij de andere ''club''
De recente meet had een betere inrichting; door de kring vorm waren we meer open voor elkaar. Het was centraal. Het was rustig door stilte buiten en het weer was lekker.
Iets om meer rekening mee te houden volgende keer
Klinkt ook goedquote:Op maandag 28 mei 2012 22:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Rundergehakt of lams als ik het kan krijgen. Kruiden bij de toko vandaan aangevuld met wat kaneel, verse knoflook en komijn. Tomatensaus en courgetteblokjes. Aan het eind de fetablokjes er nog even kort erbij en dat met een witte rijst gekookt in bouillon.
Hij kon voor een groot deel liplezen zei hij...quote:Op maandag 28 mei 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zijn zulke meets niet voor iedereen geschikt. Ben zijn naam vergeten maar hij kon niets met deze meet.hij hoorde de gesprekken niet
Nee, ik ben twee jaar terug ook ergens geweest, maar toen kende ik ook al (meer) mensenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:04 schreef Softlegend het volgende:
Voor hem een nadeel, maar ondanks dat heeft hij het prima naar zn zin gehad, volgende keer ook iets meer rekening houden met hem dan komt het wel goedquote:Op maandag 28 mei 2012 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zijn zulke meets niet voor iedereen geschikt. Ben zijn naam vergeten maar hij kon niets met deze meet.hij hoorde de gesprekken niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |