Ja zeker wel lekker.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Soort grill-effect, erg goed te doen.
Jammer dit.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
:s lijkt me erg gevaarlijk bij een fornuis hoor ik leer zelf wel koken
Ewa Cobanquote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
:s lijkt me erg gevaarlijk bij een fornuis hoor ik leer zelf wel koken
je mag wel recepten doorsturenquote:
Jij dipt je friet in tomaten?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ketchup is voor zwakke mannen.
Nah, mij maakt het allang niet meer uit hoe ze eruit ziet. Haar gedrag spreekt boekdelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik wil pics van haar, kijken of het terecht was dat niemand bij haar bleef
Sorryquote:
lkkrquote:Op zondag 27 mei 2012 18:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ketchup is voor zwakke mannen.
Je kunt eigenlijk alle soorten vlees er wel ingooien.quote:
Nee. Hamburger wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij dipt je friet in tomaten? [ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef napoleonfour het volgende:
jostie frietmakerman die de frikandellen speciaal onderste boven in het zakje doet
Zonde van sommige soorten vlees. Hamburger kan het wel mee.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kunt eigenlijk alle soorten vlees er wel ingooien.
ja als ik jou roep dan kom je mij redden en alles en gaan we gezellig Turkse thee drinken enzo.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:56 schreef coban het volgende:
[..]
ah supernice, maar wel oppassen he, veel mongooltjes die je gaan hosselen om zo naar nl te komen, maar dan roep je coban en kom ik je redden van die engerds
niet allemaal zijn slecht hoormaar sommigen wel
Dan gaan we trouwen, hij een vergunning en ik een vakantielandquote:
Ja ok, meer de budget-vleessoorten bedoel ik.quote:Op zondag 27 mei 2012 19:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zonde van sommige soorten vlees. Hamburger kan het wel mee.
met de saus en uitjes onderop ?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:59 schreef napoleonfour het volgende:
jostie frietmakerman die de frikandellen speciaal onderste boven in het zakje doet
Gatverrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |