quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet naakt koken als ze alleen thuis zijn met dit weer_!
Wie mooi wil zijn.quote:
Ongelukje tijdens koken, die kaken gingen op elkaar als een berenval.quote:[..]
Wat?
Ja dan begeleid ik je weet je wel?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef coban het volgende:
[..]
rare manier van leren koken maar oke als ik het beter leer dan is het goed
Oorlogswonden.quote:
Linkje?quote:[..]
Ongelukje tijdens koken, die kaken gingen op elkaar als een berenval.Een nieuwsbericht van een tijd terug.
Totdat er wat vet op de rug van de zuigster valt.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eitje bakken terwijl je wordt gezogen. lijkt mij wel een #goodlife
Ja ik heb helemaal mijn zusje overgehaald om naar Turkije op vakantie te gaan. Ik ga naar Marmaris.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
omg waarheen kom je naar mij? speciaal voor mijomg ik moet mijn tranen bedwingen dit wordt teveel
waarheen?
Ik ben al aan het zoeken, het lukt niet echt.quote:
ah supernice, maar wel oppassen he, veel mongooltjes die je gaan hosselen om zo naar nl te komen, maar dan roep je coban en kom ik je redden van die engerdsquote:Op zondag 27 mei 2012 18:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb helemaal mijn zusje overgehaald om naar Turkije op vakantie te gaan. Ik ga naar Marmaris.
lolwhutquote:Op zondag 27 mei 2012 18:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb dus hamburger in tosti apparaat gedaan.
Dat is niet koken toch. Ik dacht dat je een hele maaltijd in elkaar aan het draaien was.quote:
Er zijn meer wegen naar Rome.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet koken toch. Ik dacht dat je een hele maaltijd in elkaar aan het draaien was.
Wat denk je wel niet van mij?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet koken toch. Ik dacht dat je een hele maaltijd in elkaar aan het draaien was.
:s lijkt me erg gevaarlijk bij een fornuis hoor ik leer zelf wel kokenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo dicht tegen je aan staan en dan mijn hoofd tegen het jouwe aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |