Lessen nodig?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:49 schreef coban het volgende:
mijn kookkunsten worden wel steeds beter, mijn gerechten beginnen naar voedsel te smaken
omg waarheen kom je naar mij? speciaal voor mijquote:Op zondag 27 mei 2012 18:49 schreef Flippiee het volgende:
Tsjoban komende zomer ga ik naar Turkije op vakantie. Ben je trots op mij?
Net een op mijn rechter borst. Echt zo'n klote pijn is dat.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die vetspetters zijn best hardnekkig.
jij kookt in den nakkie?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net een op mijn rechter borst. Echt zo'n klote pijn is dat.
Daarom is dat naaktkoken niet echt iets voor mij.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Net een op mijn rechter borst. Echt zo'n klote pijn is dat.
Mooie rode vlekken krijg ik ervan.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom is dat naaktkoken niet echt iets voor mij.
Wat?quote:Die ene Duitser trouwens die hete olie op de rug van zijn vriendin liet vallen terwijl ze hem afzoog. Zij bijten en hij timmeren met die pan op haar hoofd.
eitje bakken terwijl je wordt gezogen. lijkt mij wel een #goodlifequote:Op zondag 27 mei 2012 18:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daarom is dat naaktkoken niet echt iets voor mij.
Die ene Duitser trouwens die hete olie op de rug van zijn vriendin liet vallen terwijl ze hem afzoog. Zij bijten en hij timmeren met die pan op haar hoofd.
rare manier van leren koken maar oke als ik het beter leer dan is het goedquote:Op zondag 27 mei 2012 18:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan ga ik zo achter je staat met m'n armen om je heen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die niet naakt koken als ze alleen thuis zijn met dit weer_!
Wie mooi wil zijn.quote:
Ongelukje tijdens koken, die kaken gingen op elkaar als een berenval.quote:[..]
Wat?
Ja dan begeleid ik je weet je wel?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef coban het volgende:
[..]
rare manier van leren koken maar oke als ik het beter leer dan is het goed
Oorlogswonden.quote:
Linkje?quote:[..]
Ongelukje tijdens koken, die kaken gingen op elkaar als een berenval.Een nieuwsbericht van een tijd terug.
Totdat er wat vet op de rug van de zuigster valt.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
eitje bakken terwijl je wordt gezogen. lijkt mij wel een #goodlife
Ja ik heb helemaal mijn zusje overgehaald om naar Turkije op vakantie te gaan. Ik ga naar Marmaris.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
omg waarheen kom je naar mij? speciaal voor mijomg ik moet mijn tranen bedwingen dit wordt teveel
waarheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |