HENK FIJN DAT JE EEN KEER VAN JE ZOLDEKAMER BENT GEGAAN JE ROOK AL EEN BEETJE MUF. IS RIA OOK BUITEN GEWEEST WANT DIE LUCHT WAS NIET MEER TE HARDEN. NU KUN JE JE WEER TWEE WEKEN OPSLUITEN MET JE SPEL GRGR MIJN HAMSTERquote:Op zondag 27 mei 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
HEEY HALLO SPEES. ALLES GOED?
IK BEN VANDAAG IN DE STAD GEWEEST EN HEB NIEUWE BROEK GEKOCHT EN EEN NEIUW COMP[UTERSPEL, DAARNA ZAG IK NOG EEN HOND POEPEN OP HET GRAS
DAT WAS ECHT ZO GRAPPIG HAHAHAHA
NOU GROETJES EN TOT SNEL
KUS VAN HENK EN RIA
EN POOT VAN MAX.
"3 tot 5 pagina's"quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Pf, op school trek ik alleen m'n bek open als het functioneel is. Ik ga me verder niet bekommeren om die halve garen.
Dit, goeden strategiequote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Pf, op school trek ik alleen m'n bek open als het functioneel is. Ik ga me verder niet bekommeren om die halve garen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
3 tot 5 paginasquote:
Nu word ik weleens heel vroeg op zaterdag of zo wakker en als het dan twaalf uur is denk ik "wtf man, kijk naar hoeveel tijd ik nog heb"quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat ben ik standaard. was vroeger geen ochtendmens maar tegenwoordig steeds meer
ik ben toen een keer onder werk teruggegaan want ik was te vroeg klaar en toen keken die leraren mij allemaal zo bang aan en alles, zo vaag datquote:
Hehehe gelukkig hebben ze dat bij ons inmiddels wel afgeleerd. Iedereen is van minimaal werk daar.quote:
Hehe, gouden truc.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
3 tot 5 paginas
ah kak 12 paginasdan alles maar naar bijlage verschepen
Ik ben weinig mensen tegengekomen die dat niet waren.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehehe gelukkig hebben ze dat bij ons inmiddels wel afgeleerd. Iedereen is van minimaal werk daar.
Ook dat is best herkenbaarquote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
3 tot 5 paginas
ah kak 12 paginasdan alles maar naar bijlage verschepen

Dit. Altijd opdraaien voor het falen van iemand andersquote:
Google translatequote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Altijd opdraaien voor het falen van iemand anders. Na 2 jaar begint het wel te wennen, moet ik zeggen.
Dat waarderen we man.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Altijd opdraaien voor het falen van iemand anders. Na 2 jaar begint het wel te wennen, moet ik zeggen.
je gaf ze de extra korting en nu krijg je geen bonus?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef Dimens het volgende:
Afgelopen twee dagen op het werk dat je veel korting kreeg op producten. Maar sommige klanten willen dan meer korting en dan vragen ze om meer korting en als ik die dan niet geef doen ze alsof ze weg gaan in de hoop dat ik toch hopeloos achter ze aan kom om toch meer korting te geven.
Had ik de afgelopen dagen ook een paar van en dan als ze opstaan om weg te lopen, zeg ik altijd "Okè" en kijk ze met zo'n gezicht aan; [ afbeelding ]
Dan gaan ze toch heel gauw zitten en kopen ze het alsnog. Ik maakte dan ook elke keer een grapje van; "Ik wist dat u mij niet kon verlaten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |