wat xfriendx schreef. paranoide en humeurig. en in zo'n staat laat jij een meisje alleen in een park?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal van de gebeurtenissen niet gelezen denk ik?
Nee. Integendeel zelfs. Neemt niet weg dat de cynicus in mij hierom lacht. Zowel vanwege haar gedrag als de rest.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wat xfriendx schreef. paranoide en humeurig. en in zo'n staat laat jij een meisje alleen in een park?
Je moet je schamen, Joran.
Deceptie....quote:Op zondag 27 mei 2012 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhmm. Niet zo'n zin om dat hele topic te doorzoeken, sorry.
jij zit op een terras. jaloers.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Integendeel zelfs. Neemt niet weg dat de cynicus in mij hierom lacht. Zowel vanwege haar gedrag als de rest.
Maar even serieus, hoe zou jij haar meenemen?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij zit op een terras. jaloers.
meisjes alleen laten buiten 's nachts doe je gewoon niet. Hoe ze zich ook misdragen heeft.
echt wat boeit nou wat er gebeurd is? haar achterlaten is onbeschoft en bovenal heel onverantwoordelijk. wie weet wat er nog meer had kunnen gebeuren.quote:
Breng je hem of haar dan wel naar het ziekenhuis?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
echt wat boeit nou wat er gebeurd is? haar achterlaten is onbeschoft en bovenal heel onverantwoordelijk. wie weet wat er nog meer had kunnen gebeuren.
iemand die mij zoiets zou flikken sla ik wel zo hard het ziekenhuis in heh.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:48 schreef dawg het volgende:
[..]
echt wat boeit nou wat er gebeurd is? haar achterlaten is onbeschoft en bovenal heel onverantwoordelijk. wie weet wat er nog meer had kunnen gebeuren.
iemand die mij zoiets zou flikken sla ik wel zo hard het ziekenhuis in heh.
politie of ambulance. hoe jullie je hierover zitten te vermaken met nonchalance is echt debiel. idioten.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe zou jij haar meenemen?
er werd op mijn kont geslagen en teghen me geschreeuwd toen ik naast WT wilde zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij dacht dat iedereen tegen haar aan het spannen was.
Dat was niet zo, maar door dat soort acties wou niemand met haar praten, het was gewoon asociaal gedrag.
quote:Op zondag 27 mei 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
politie of ambulance. hoe jullie je hierover zitten te vermaken met nonchalance is echt debiel. idioten.
Ja.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Breng je hem of haar dan wel naar het ziekenhuis?
Maar haar achterlaten he? Ze was volledig aanspreekbaar, bij bewustzijn en in staat om te lopen toen iedereen naar huis ging toch?
Zo bbq! Maar ik ben het met je eens. Daarnaast kun je dit aan zien komen. Grijp in voordat het fout gaat. Ook beter voor de sfeer lijkt me.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij zit op een terras. jaloers.
meisjes alleen laten buiten 's nachts doe je gewoon niet. Hoe ze zich ook misdragen heeft.
Als niets lukt, zou ik bij haar blijven.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe zou jij haar meenemen?
dit soort onfatsoen maakt mijzelf onfatsoenlijk, maar niet zoals die debielen nee.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Breng je hem of haar dan wel naar het ziekenhuis?
Maar haar achterlaten he? Ze was volledig aanspreekbaar, bij bewustzijn en in staat om te lopen toen iedereen naar huis ging toch?
juist.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo bbq! Maar ik ben het met je eens. Daarnaast kun je dit aan zien komen. Grijp in voordat het fout gaat. Ook beter voor de sfeer lijkt me.
Wel minder legendarische verhalen
Haha!quote:Op zondag 27 mei 2012 18:50 schreef dawg het volgende:
[..]
dit soort onfatsoen maakt mijzelf onfatsoenlijk, maar niet zoals die debielen nee.
maar goed. tijd voor een jointje.
Nee ! anders had ik niet uren lopen zoeken ik was halfblind had geen bril meer opquote:
Je hebt wel een punt ja, maar ik begrijp best als mensen er op dat moment niet aan denken. Dan heb je misschien het toch verkeerde gedaan, maar dat blijkt toch altijd pas achteraf. Voor hetzelfde geld had iemand de politie gebeld, en had s_o zich misdragen tegen de politie, dan had je ook weer de poppen aan het dansen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
politie of ambulance. hoe jullie je hierover zitten te vermaken met nonchalance is echt debiel. idioten.
Je hebt inderdaad ook wel geslapen, en dat was ook goed, daar gaan de "scherpste randjes" er van af.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:52 schreef system_overload het volgende:
[..]
Nee ! anders had ik niet uren lopen zoeken ik was halfblind had geen bril meer op
en was straalbezopen ik leek misschien toerekeningsvatbaar maar was dat niet op dat moment
wat ik ook van TWI heb vernomen is dat ik het grootste deel van de tijd lag te pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |