Al zou ze er toe in staat zijn geweest, d'r viel niet met d'r te praten.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
dan nog. mensen zomaar achterlaten is asociaal kutgedrag. desnoods breng je d'r naar het station of het huis waar je later slaapt.
Zij dacht dat iedereen tegen haar aan het spannen was.quote:
blowen en zuipen. Dan nog laat je iemand niet alleen. zeker een meisje met waardevolle spullen in een Rotterdams (?) park niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al zou ze er toe in staat zijn geweest, d'r viel niet met d'r te praten.
Alleen maar schreeuwen en vaag doen. Ik kan moeilijk zeggen, kom mee naar de bus/taxi... Ze was voor geen enkele reden vatbaar.
Dan houd het van mijn kant op een gegeven moment op, daar heb ik het geduld niet meer voor
Als ze niet mee wil lopen blijft ze zitten toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
dan nog. mensen zomaar achterlaten is asociaal kutgedrag. desnoods breng je d'r naar het station of het huis waar je later slaapt.
ik ben blijkbaar iets volwassener dan jij.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ze niet mee wil lopen blijft ze zitten toch?
Als ze zeggen: we gaan nu.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar iets volwassener dan jij.
hoe zou jij het vinden als je spullen gejat worden omdat je "vrienden" je in de steek gelaten hebben?
Zelfs dat zou niet eens lukken, want als je haar aantikte om iets te vragen kreeg je al een scheldkanon over je heen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ze zeggen: we gaan nu.
En ik blijf gewoon zitten, terwijl ik ze weg zie lopen, dan snap ik het wel.
Ik verwacht niet dat mensen mij over hun schouder meedragen als ik gewoon bij bewustzijn ben en gewoon kan lopen.
Wat een buzzkiller, zonde van je wiet.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zelfs dat zou niet eens lukken, want als je haar aantikte om iets te vragen kreeg je al een scheldkanon over je heen.
daarom zit FOK! vol met autisten. Gevolgen? Noooit aan gedacht.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ze zeggen: we gaan nu.
En ik blijf gewoon zitten, terwijl ik ze weg zie lopen, dan snap ik het wel.
Ik verwacht niet dat mensen mij over hun schouder meedragen als ik gewoon bij bewustzijn ben en gewoon kan lopen.
Vooral niet als ik ze de hele avond heb staan uitkafferen.
Jij gooit iedereen tegen hun zin over je schouder he? Coole boy.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
daarom zit FOK! vol met autisten. Gevolgen? Noooit aan gedacht.
Ik lees dit allemaal, op een terras, en moet echt lachen. Ober denkt dat ik gek ben.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
daarom zit FOK! vol met autisten. Gevolgen? Noooit aan gedacht.
Waren jullie nu daadwerkelijk daar over verbaasd, zo is zij gewoon lijkt me niet een reden om haar dan maar achter te laten.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zij dacht dat iedereen tegen haar aan het spannen was.
Dat was niet zo, maar door dat soort acties wou niemand met haar praten, het was gewoon asociaal gedrag.
Ik snap het ook prima hoor, maar als ik het verhaal teruglees, dan verandert je mening toch ietwat.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap overigens wel wat El-Matador bedoeld.
Maar het is IRL toch anders als je er bij bent dan dat je het nu zo leest.
True, wou ik ook al zeggen. Er waren genoeg mensen bij en ik geloof niet dat iedereen die daar was asociaal is.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik snap overigens wel wat El-Matador bedoeld.
Maar het is IRL toch anders als je er bij bent dan dat je het nu zo leest.
nee. ik ben bekend met de combi zuipen en blowen. dat kan flink slecht vallen wat hier blijkbaar het geval was. dan zorg je dat je bij d'r blijft. een meisje alleen achterlaten tussen het Rotterdamse tuig. Ben je gek ofzo?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij gooit iedereen tegen hun zin over je schouder he? Coole boy.
Hehe.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:41 schreef El_Matador het volgende:
wat als ze vermoord was. had je je zelfs dan niet een bééétje schuldig gevoeld???
of de politie. debiele kutfokkers altijd.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:27 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb d'r geen punt mee dat ze is achter gebleven. Ik heb mijn best gedaan om haar een beetje te kalmeren vannacht, maar dat werd echt in de wind geslagen. Weinig andere opties mogelijk.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap het ook prima hoor, maar als ik het verhaal teruglees, dan verandert je mening toch ietwat.
zie ik het nu echt zo gek?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lees dit allemaal, op een terras, en moet echt lachen. Ober denkt dat ik gek ben.
Welk bericht?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:41 schreef Murdera het volgende:
Na het bericht van heloef, en heloef is echt wel een gentlemen.
Volgens mij zal hij nog de taxi voorschieten als het nodig is om je maar thuis te helpen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |