Klopt in sommige gevallen; (M.n. in Spanje moest je uitkijken toch??) en in veel landen is de LPG ook nog es een stuk duurder dan in NL.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:37 schreef T42 het volgende:
LPG rijders
let op tanken in buitenland. uit mijn ervaring blijkt het niet de zelfde kwaliteit te zijn als in nederland...
mijn problemen begonnen in belgie alquote:Op maandag 28 mei 2012 17:37 schreef Descendent het volgende:
[..]
Klopt in sommige gevallen; (M.n. in Spanje moest je uitkijken toch??) en in veel landen is de LPG ook nog es een stuk duurder dan in NL.
in spanje mag je geeneens lpg tanken. Was alleen voor taxi's toegestaan. Is/was een of andere vage regeling van de Spaanse overheidquote:Op maandag 28 mei 2012 17:37 schreef Descendent het volgende:
[..]
Klopt in sommige gevallen; (M.n. in Spanje moest je uitkijken toch??) en in veel landen is de LPG ook nog es een stuk duurder dan in NL.
Wat hij zegt. Vorige week van en naar Cochem vanaf Enschede en geen Polizei die er naar kraaide..quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:32 schreef Infinti het volgende:
eergister nog in duitsland geweest vanaf Nürnberg naar de grens Emmen gereden met flitsmelder en auto + kar reed 120kmh de politie reed me gewoon voorbij over der Autobahn haha
En dat zeg jij? :pquote:Op zondag 27 mei 2012 19:53 schreef ellevehC86 het volgende:
6. Als je vantevoren al niet weet waat je heenmoet, kun je beter thuisblijven.
Wat een schopquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:23 schreef Anne het volgende:
De vakanties zitten er weer aan te komen, schop omhoog dus.
heb je al pijn in je billetjesquote:
Zijn tegenwoordig volgens mij alleen nog juiste stikkers voor. Anders niet toegestaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:52 schreef Goverman het volgende:
- sympathiek voor tegenliggers: richt je koplampen meer naar beneden... In Engeland moet je eigenlijk een deel van je koplampen afplakken (en dat wordt ook erg gewaardeerd als je dat doet).
Als je een rechtsgestuurde auto hebt hoef je ze in het VK ook vast niet af te plakken....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef quinoahipster het volgende:
Autofabrikant steekt honderden uren R&D in het ontwikkelen van een koplamp.
Overheid verplicht stripje plakband erover.
""
Hopen dat het wel mee valt.quote:
Nee, speciaal patroontje als geen koplampen hebt die zichzelf bijstellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef quinoahipster het volgende:
""
Je weet dat ze in de UK aan de andere kant van de weg rijden, hé?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:58 schreef quinoahipster het volgende:
""
Officieel: software aanpassen/herinstalleren zonder die info voor die landen erop. Onofficieel; meh. Kans is eigenlijk 0 dat ze erop controlerenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:24 schreef Leandra het volgende:
Dat met die flitspalen, als dat gewoon een feature is van de standaard navigatie die in de auto zit (af fabriek), dan kan ik het wel uitzetten, maar ik kan moeilijk de boordcomputer uit de auto slopen.
Hoe zit dat?
3e oplossing:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:56 schreef Dingest het volgende:
...
Daar zijn 2 oplossingen voor; omwisselen van de gehele koplampunit, of een eenvoudig stickertje om die lichtboog af te dekken. Wat denk jij dat de handigste oplossing is voor een vakantie? ""
Da's wel verrekte handig, maar volgens mij (nog) verre van gemeengoedquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bij mijn bakkie kan je onder de motorkap met een handel de boel omzetten van UK naar continentaal en andersom.
Zoveel extra kosten zal de fabriek er niet voor willen maken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Da's wel verrekte handig, maar volgens mij (nog) verre van gemeengoed![]()
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |