Lol!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:02 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Vind dit zo'n boterzachte flikker-uitspraak
Is ook maar mijn persoonlijke mening hoor, dus voel je niet aangevallen. Begrijp me niet verkeerd, vind het ook lekker... Maar ik vind het lekker omdat ik het lekker vind. Lekker met m'n bek in dat kutje, tussen die beentjes... Lekkere natte teringbende van d'r klit tot d'r kontgat.
Jammie.
Nee, iets typisch puberaal maagdelijks.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:43 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Meid toch. Wil je een lekkere lul in je reet? Of zeg ik nu iets typisch mannelijks?
Het was ook niet voor jouw slag bedoeld.quote:The fuck zeg... Hoe krijg je het uit je bek hee.
Als man seks weigeren? Het is nog nooit in me op gekomen, het zou me waarschijnlijk niet eens lukken!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die graag seks hebben. En zelfs de mindere godinnen hebben zo hun momenten. En dan sla je toe, als een schijtaanval in de nacht, en weiger je
Je hebt geen benul van mijn slagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, iets typisch puberaal maagdelijks.
[..]
Het was ook niet voor jouw slag bedoeld.
Ik heb hier slechts te maken met jou zoals je post, en dat slag herken ik vrij snel.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:31 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Je hebt geen benul van mijn slag
Je hoop dat ik homo zou zijn kan ik meteen de grond in boren. Inderdaad ben ik niet heel erg onzeker over mezelf als minnaar. Ik loop ook al een tijdje mee en ben een echte liefhebber, ik denk er graag over na en praat erg graag over. Ik zie niet in waarom je je daaraan zou ergeren. Misschien als je onzeker bent maar je hier toch wil presenteren als iemand die het allemaal wel weet, maar verder?quote:Je positioneert jezelf als een soort superman. Ik waag die lezing te betwijfelen en vind het nogal een flikkerachtige manier van praten.
Je krijgt van vrouwen in je bed natuurlijk nog wel eens wat mee over andere minnaars en hun gewoonten. Ik lees hier ook wel eens zelfverzekerde commentaren waarvan ik denk als je nou even wat minder zelfverzekerd doet en wat beter luistert naar met name de vrouwen hier dan steek je er misschien nog wat van op waarmee je jezelf en een ander een plezier kunt doen.quote:"Ik krijg de indruk dat..." over hoeveel schouders kijk jij mee dan?
Denk je vrij snel te herkennen, bedoel je. Maar vertel, ik ben razend benieuwd!quote:Op zondag 3 juni 2012 11:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb hier slechts te maken met jou zoals je post, en dat slag herken ik vrij snel.
Onzeker? Nee, daar heb ik op dat gebied weinig last van eigenlijk. Nee ik erger me echt puur aan de manier waarop jij claimt een indruk te hebben opgedaan. Hoeveel mannen hebben jou gebeft dan?quote:Je hoop dat ik homo zou zijn kan ik meteen de grond in boren. Inderdaad ben ik niet heel erg onzeker over mezelf als minnaar. Ik loop ook al een tijdje mee en ben een echte liefhebber, ik denk er graag over na en praat erg graag over. Ik zie niet in waarom je je daaraan zou ergeren. Misschien als je onzeker bent maar je hier toch wil presenteren als iemand die het allemaal wel weet, maar verder?
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor, alleen ik reken jou eigenlijk ook een beetje tot die groep zelfbenoemde wijze heren van het befschap.quote:Je krijgt van vrouwen in je bed natuurlijk nog wel eens wat mee over andere minnaars en hun gewoonten. Ik lees hier ook wel eens zelfverzekerde commentaren waarvan ik denk als je nou even wat minder zelfverzekerd doet en wat beter luistert naar met name de vrouwen hier dan steek je er misschien nog wat van op waarmee je jezelf en een ander een plezier kunt doen.
Geen he, en vrouwen ook niet. Ik zeg toch hoe ik aan die indruk kom? En ik geef toch aan dat het een indruk is, niet meer dan dat?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:21 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Denk je vrij snel te herkennen, bedoel je. Maar vertel, ik ben razend benieuwd!
[..]
Onzeker? Nee, daar heb ik op dat gebied weinig last van eigenlijk. Nee ik erger me echt puur aan de manier waarop jij claimt een indruk te hebben opgedaan. Hoeveel mannen hebben jou gebeft dan?
Dat lijkt me ook wel terecht. Ik vind het lekker en ik heb het bij best veel verschillende vaak gedaan en ik denk erover na en praat erover. Je kunt natuurlijk ook daarover van gedachten gaan wisselen met iemand die het wel eens gedaan heeft bij een onenightstand met weinig vergelijkingsmateriaal en die het eigenlijk vies vindt maar het doet omdat het zo hoort en hij dan misschien gepijpt wordt. Ik vraag me dan alleen wel af waarom je dat leuker of interessanter zou vinden.quote:Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor, alleen ik reken jou eigenlijk ook een beetje tot die groep zelfbenoemde wijze heren van het befschap.
Ik probeer mezelf eigenlijk niet te positioneren, ik wend geen bescheidenheid of onnadenkendheid voor die ik niet voel of heb, misschien is dat wat je stoort.quote:Maakt verder ook niet uit, vond alleen de manier waarop je jezelf als zodanig probeert te positioneren nogal discutabel.
Nee wat me "stoort" is dat je vanuit vrouwelijk perspectief praat. Maar je hebt toch echt een penis, en geen vagina.quote:Op zondag 3 juni 2012 11:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen he, en vrouwen ook niet. Ik zeg toch hoe ik aan die indruk kom? En ik geef toch aan dat het een indruk is, niet meer dan dat?
[..]
Dat lijkt me ook wel terecht. Ik vind het lekker en ik heb het bij best veel verschillende vaak gedaan en ik denk erover na en praat erover. Je kunt natuurlijk ook daarover van gedachten gaan wisselen met iemand die het wel eens gedaan heeft bij een onenightstand met weinig vergelijkingsmateriaal en die het eigenlijk vies vindt maar het doet omdat het zo hoort en hij dan misschien gepijpt wordt. Ik vraag me dan alleen wel af waarom je dat leuker of interessanter zou vinden.
[..]
Ik probeer mezelf eigenlijk niet te positioneren, ik wend geen bescheidenheid of onnadenkendheid voor die ik niet voel of heb, misschien is dat wat je stoort.
Wat is er dan vrouwelijk aan mijn perspectief?quote:Op zondag 3 juni 2012 11:48 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Nee wat me "stoort" is dat je vanuit vrouwelijk perspectief praat. Maar je hebt toch echt een penis, en geen vagina.
Aan bescheidenheid heb ik een broertje dood.
Dat je de indruk krijgt dat veel mannen er maar als een blahblah lassie opduiken, of whatever.... Kan echt nietquote:Op zondag 3 juni 2012 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat is er dan vrouwelijk aan mijn perspectief?
Waarschijnlijk ben jij gewoon iets te druk met je beter voelen dan de rest van het manvolk hier om gewoon te lezen wat er staat en er niks achter te zoeken.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:43 schreef MeneertjeKnorrepot het volgende:
[..]
Dat je de indruk krijgt dat veel mannen er maar als een blahblah lassie opduiken, of whatever.... Kan echt niet
Natuurlijk, als die vaginale aroma's jou niets doen dan vind je die van een penis automatisch wel aantrekkelijk en opwindend...quote:Op zondag 3 juni 2012 10:59 schreef Magistic het volgende:
Als de feromonen die de vagina afscheiden jou niet aantrekken/opwinden dan ben je naar alle waarschijnlijkheid homoseksueel. Geen flauw grapje, gewoon biologie.
Precies dit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het is toch juist leuk vanwege het totale plaatje, beetje seks, beetje oraal, beetje teasen, etc etc..
Natuurlijk is een vluggertje met alleen neuken ook prima, maar de echt lekkere actie heeft van alles wat.
gewoon ontwijken danquote:
Goede post!quote:Op zondag 3 juni 2012 19:40 schreef junamii het volgende:
[..]
Precies dit.
Mannen die niet beffen
Mannen die niet vingeren
Vrouwen die niet pijpen
Vrouwen die niet slikken
Etc. Etc.
Als je vies bent van je bedpartner en/of niet durft te communiceren over hoe en wat je lekker vindt, zou je wellicht gewoon geen seks moeten hebben. Seks is zoveel meer dan 'de daad' zelf.
Zeg haar dat je het kinky vindt om slagroom uit een kut te eten. Neem er een hele bus bij, dan ben je meteen van die gore smaak afquote:
Nou dat vind ik onzin, als je het ECHT zo vies vindt, dan kun je toch iets anders doen? Seks is toch geen onderhandeling?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef roro1980 het volgende:
erg triest, als je je wijf niet kunt beffen moet ze jou ook niet meer pijpen vind ik.
voor wat hoort wat, zit een hoop in......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |