dat ligt aan de boom. ongeveer 1000quote:Op zondag 27 mei 2012 14:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hoeveel fotosyntheses moeten er plaatsvinden voordat de bananenboom genoeg voedsel heeft om er bananen van te maken?
Ik kom uit Friesland.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ligt aan de boom. ongeveer 1000
maar war kom je vandaan dan? Ik ken dat meisje namelijk.Misschien ken ik jou wel.
Wanneer is een banaan het stevigst?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat ligt aan de boom. ongeveer 1000
maar war kom je vandaan dan? Ik ken dat meisje namelijk.Misschien ken ik jou wel.
Als er 2 meloenen in de buurt zijn. Bij bepaalde bananen is een andere banaan ook genoeg.quote:
bij volledige turgorquote:
Hoe kun je aan een banaan zien of hij ziekte vrij is?quote:Op zondag 27 mei 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er 2 meloenen in de buurt zijn. Bij bepaalde bananen is een andere banaan ook genoeg.
een aap eet het opquote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe kun je aan een banaan zien of hij ziekte vrij is?
aids test doen natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Merk je naderhand wel, gewoon gaan met die banaan.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu wordt het een beetje sneu dus stop ik met deze spreekbeurt.
Heb ik nu een 6 juf?
niet in fruittaal praten.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
aids test doen natuurlijkmaar beter safe than sorry; doe er een condoom om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |