Ja, en hij geeft zelfs geen kik als die chainsaw nog ff een stukje arm meeneemt terwijl zijn maat als kip zonder kip tegen de muur zit.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 00:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]![]()
Daar gaat mijn wekelijkse chainsaw-fap
Maar wel goed gemaakt dan, je ziet die ene man ook heel kort naar het eerste slachtoffer kijken als hij wordt gechainsawed, dan kijkt hij heel snel weer naar de zijkant
Hij is zelfs al onthoofd als hij wordt gestoken met die icepick. Beetje cru om te zeggen maar ik denk dat die man maar blij moet zijn dat hij in een redelijk vroeg stadia van dat filmpje al is onthoofd, als je ziet wat die dude daarna nog allemaal met 'm 'uitvreet'.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:41 schreef deRoskoning het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom die gast niet meer bloedt als zijn lichaamsdelen eraf gesneden worden. Hij is reeds onthoofd. Bloedsomloop is daardoor lichtelijk stil komen te vallen, als er uberhaupt nog sprake is van een voorraad bloed in het lichaam.
Verder is deze film wel degelijk echt, same goes voor 3 guys 1 hammer, en de mexican chainsaw killings. Heb een tijdje terug ook nog een video gezien van een aantal Russische soldaten die een voor een langzaam onthoofd werden met een bot messie. Je zou maar de laatste in de rij zijn..
Fijne dag verder nog.
Dit doet me toch wel enigszins denken aan een bepaalde fokker..quote:Three years ago, Luka Rocco Magnotta wrote a blog on How to completely disappear and never be found
http://news.nationalpost.(...)notta-disappearance/
laten we het hopen!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:18 schreef starla het volgende:
Volgens de laatste berichtgeving pakt hij nu een bus naar Nederland op zoek naar Gordon.
Net als normaal hoor?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef DjinN het volgende:
ik begrijp niet dat mensen daadwerkelijk op dit soort rommel kunnen fappen...
Hier schrok ik nogal van...toen maar besloten om dat fimpje ook maar niet te gaan kijken...dat die mensen hierop kicken zeg, ziekquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wtf..Ik heb er echt spijt van dat ik dit gezien heb, zelfs al heb ik er grotendeels doorheen geskipt maar ik twijfelde er dan ook geen moment aan dat het echt is..
![]()
Tevens een bijzonder zwak excuus van bestgore. Zij doen dit echt niet uit morele verontwaardiging of een verantwoordelijkheidsgevoel, zij willen gewoon geld verdienen en doen dit door obscure content waar kennelijk toch vraag naar is beschikbaar te maken en te houden, voorzien van ads.
Snel een doekie overheen doen dus, als iemand een geliefde van je van de zoveelste verdieping van een flatgebouw gooit. Voor je het weet maakt een gorefanaat er een foto van en post 'm leuk op die site.(True story, ik kwam het tegen toen ik bestgore browsde op zoek naar 1 lunatic 1 ice pick.
)
[..]![]()
Zelf niet kijken, maar wel oordelen over mensen die dit wel doenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:06 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Hier schrok ik nogal van...toen maar besloten om dat fimpje ook maar niet te gaan kijken...dat die mensen hierop kicken zeg, ziek
Nee ik heb het niet over het kijken van filmpjes maar bepaalde zieke reacties erop !! Beter lezen jijquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Zelf niet kijken, maar wel oordelen over mensen die dit wel doen
Denken dat mensen dat echt doen. Typisch een vrouw.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:56 schreef DjinN het volgende:
ik begrijp niet dat mensen daadwerkelijk op dit soort rommel kunnen fappen...
Lijkt mij dat als mensen het ook werkelijk uitvoeren er ook mensen zijn die er op fappen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Denken dat mensen dat echt doen. Typisch een vrouw.
Homo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:21 schreef EVH001 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als mensen het ook werkelijk uitvoeren er ook mensen zijn die er op fappen.
Ranking the Stars #9 Golden Oldiesquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Pas 17000 views... en maar roepen dat het zo ziek is dat mensen dit interesseert
Hoezo typisch een vrouw? Bullshitargument van je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Denken dat mensen dat echt doen. Typisch een vrouw.
idd, vooral wanneer hij begon aan dat stukje bil.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:59 schreef wise het volgende:
gister gezien ja :' )
wel apart. Dat lichaam leek net van rubbermet dat snijden.
Eerst onthoofden dan ontleden, het lijk in de reet neuken en dan stukje kont afsnijden en opeten.
gaan geruchten dat het nep is, maar je weet maar nooit..
Interesseren niet, fascinerend vind ik het altijd wel dat mensen elkaar zulke bizarre dingen kunnen aan doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:27 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Pas 17000 views... en maar roepen dat het zo ziek is dat mensen dit interesseert
Wat is 3g1h precies?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:20 schreef Blistering het volgende:
Hmm ook maar even gekeken. Vond 3g1h heel wat zieker, maar goed.
3 guys 1 hammerquote:
Maak je geen zorgen. Hij is zo dun en mager dat jij hem eerder onder controle hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:48 schreef SOG het volgende:
tering die gast is nu dus in europa *riiiiiil*
is gewoon realiteit ja. Tere zieltjes gaan al kotsen van wat horrorfilmsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef CoolStoryBro het volgende:
Mensen die zo overdreven reageren op dit filmpjes. Dit soort dingen gebeuren al sinds de mens bestaat en gebeuren op dagelijkse basis.
Dit. Heb zelf de behoefte niet om het te zien, vind mensen die zichzelf op een achterlijke manier ombrengen daarentegen wél weer leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef CoolStoryBro het volgende:
Mensen die zo overdreven reageren op dit soort filmpjes. Dit soort dingen gebeuren al sinds de mens bestaat en gebeuren op dagelijkse basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |