Denken dat ik vriendinnetjs van mijn zusje mee naar huis neem.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En helemaal alleen naar huis gegaan zeker.
Maar alsnog alleen naar huis, dus nog niks in feite.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denken dat ik vriendinnetjs van mijn zusje mee naar huis neem.
En ter informatie, tijdens het uitgaan zelf wel raak geschoten, player alles.
nietwaarquote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Aah, iedereen is weer lekker de 'hosselaar' aan het uithangen
Nee hoor. Jij suggereert dat ik gister nacht/avond niemand mee naar huis heb genomen, dat klopt dus leg ik even uit wat ik wel gedaan heb.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Aah, iedereen is weer lekker de 'hosselaar' aan het uithangen
Dat klopt, ja. Al het goede kost tijd.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar alsnog alleen naar huis, dus nog niks in feite.
Dank je wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij suggereert dat ik gister nacht/avond niemand mee naar huis heb genomen, dat klopt dus leg ik even uit wat ik wel gedaan heb.
Lekker makkelijk, als ik had gezegd dat ik niks had 'gehosseld' had je '''' gepost gezien je vorige reactie. En nu zeg ik dit en reageer je zo. Stoer man.
Hij is geen neger gekkiequote:Op zondag 27 mei 2012 12:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ze heeft toch al een of ander neger die zich k-geld noemt dus boeie, lekkere buik had ze gewoon
Allicht.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
En heb jij nog dingen uit elkaar getrokken vannacht of was het te gezellig op FOK!?
Aiii, voor niks zo'n mooie post gemaakt dus.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Oja, die ene post was niet op jou gericht, typisch. Ik dacht ik zeg het even.
De meeste wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk, alle FOK!ers hebben toch een penis van 30cm+
ik nietquote:
Daar wordt je blij van als vrouw.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik niet
die van mij is 30cm in omtrek, de lengte wordt in meters gemeten
Een volle 18m toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik niet
die van mij is 30cm in omtrek, de lengte wordt in meters gemeten
Vrouwen die ik heb genomen die de titanic hebben meegemaakt en overleefd (ja beetje oud maar goed) beschreven mijn jongeheer meer als de reling die van voor naar achter liep. 30cm omtrek, dik genoeg maar net zo lang als het schipquote:
Moooiboyquote:Op zondag 27 mei 2012 13:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vrouwen die ik heb genomen die de titanic hebben meegemaakt en overleefd (ja beetje oud maar goed) beschreven mijn jongeheer meer als de reling die van voor naar achter liep. 30cm omtrek, dik genoeg maar net zo lang als het schip
Nouja ik ben natuurlijk wel erg mooi en slim en lief en alles maar je hoeft het niet zo te zeggen hele tijd hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |