Crematies?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:25 schreef THEFXR het volgende:
slecht nieuws voor de UFC vechters, de UFC heeft verassingstesten ingevoerd.
`quote:
Ik ben altijd geďnteresseerd maar ik ga echt niet naar zo'n prut cards zoals de afgelopen keren.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben je van plan er naartoe te gaan?
Zou leuk zijn als ze Bisping nog op de card krijgen maar het is wel erg krap zo 2 maandjes na zijn fight tegen Boetsch.
Doel je op Big Nog?quote:Op maandag 28 mei 2012 22:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
`
Geloof er zeker in, mss dat cain velasquez hem ook van de troon kan stoten met veel luck, wie ik echt denk dat hem ook kan verslaan is zijn (trainings)maatje maar die match zal er wel nooit komen
Ja, of is dit een hele domme opmerking, niet dat hun ooit tegen elkaar zullen staan in de octagon.quote:
UFC Köln had een sterke card inderdaad, en je hebt de bloederige comeback victory van Struve live mee mogen makenquote:Op maandag 28 mei 2012 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik ben altijd geďnteresseerd maar ik ga echt niet naar zo'n prut cards zoals de afgelopen keren.
Je kunt zeggen dat je voor de beleving gaat en dat je van te voren niet kunt weten hoe vet een card zal zijn.. fijn als iemand dat vind prima, maar daar ga ik dan geen 500 euro aan uitgeven.
Misschien ben ik het ook wel goed gewend, want ik blijf erbij dat ik een van de vetste card ooit heb meegemaakt in Köln. Helemaal qua namen die er dat event aanwezig waren, echt bizar!
Als dit hoogzakelijk prelims zijn kan het best wat worden maar als dit alweer het grootste deel van
de main card zal worden blijf ik lekker thuis
Ik kijk nog héél stiekem naar de card die 11-18-25 augustus plaatsvinden in de US.
Maar dat is meer dagdromen dan wat anders
Het is een zwak punt maar is niet erg van invloed. Bloed wat in je ogen terecht komt is wel een probleem maar dat zal bij een onderlip wel meevallen.quote:Op maandag 28 mei 2012 20:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Verder ook opvallend dat hij bij de eerste de beste tik weer zijn lip kapot heeft. Dat blijft wel een zwak punt. Zouden ze zoiets niet operationeel kunnen repareren? Verder deed Struve precies wat hij moest doen, knap dat hij dat ook waarmaakte. 5 uit zijn laatste 6 wedstrijden is erg impressive. Hopen dat hij zo door gaat.
Opgeven dmv handdoek in de kooi is tegen de regels, alleen de vechter zelf mag opgeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:13 schreef THEFXR het volgende:
Hoe moet de ref eigenlijk handelen als de handdoek in de kooi wordt gegooid?
moet de ref dan de handdoek verwijderen dmv een time-out?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Opgeven dmv handdoek in de kooi is tegen de regels, alleen de vechter zelf mag opgeven.
Zal wel aan het moment liggen. Als de vechters op afstand van elkaar zijn dan kan hij een time-out doen maar tijdens GnP of een flurry kan dat het hele momentum voor de winnende partij weghalen dus dan zal hij gewoon de handdoek oppakken en het gevecht door laten gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
moet de ref dan de handdoek verwijderen dmv een time-out?
in dream 3(ring) diaz vs inoue werd door een handdoek gestopt, andere regels?
Dat is niet helemaal waar. Het is verboden om iets in de ring te gooien, dat is een automatische DQ. Handdoek de ring in is dus DQ.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Opgeven dmv handdoek in de kooi is tegen de regels, alleen de vechter zelf mag opgeven.
sinds wanneer is K1 gelijk aan mma?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij Ghita bij k1 rising zondag werd er ook 1 de ring in gegooid, hier gelden andere regels dan?
Sylvia - Cabbagequote:Op dinsdag 29 mei 2012 03:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Het is verboden om iets in de ring te gooien, dat is een automatische DQ. Handdoek de ring in is dus DQ.
Ja terecht ook, die kerel ging gewoon niet KO en die kreeg me een pak slaag. Dat was echt onmenselijk.quote:
Wat zei ik nou...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Bij Ghita bij k1 rising zondag werd er ook 1 de ring in gegooid, hier gelden andere regels dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |